۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

دوربین مدار بسته باکس هواوی Huawei M1220

دوربین مداربسته باکس هواوی M1220
نوع دوربین : باکس
حالت لنز : ثابت
رزولوشن : 2 مگا پیکسل
برد دید در شب : دارد
معرفی دوربین مدار بسته باکس هواوی M1220
دوربین هواوی M1220 با استفاده از فشرده سازی فیلم یکپارچه، انتقال شبکه و الگوریتم های هوشمند تصاویر ویدئویی را از محل ضبط تصویر به فواصل دور به صورت قطعی و نهایی در زمان واقعی و از طریق شبکه انتقال می دهد.
دوربین مداربسته Huawei M1220 تنها یکی از انواع دوربین مدار بسته می باشد که توسط این کمپانی تولید شده است.
معرفی دوربین مدار بسته باکس هواوی M1220
در ادامه به معرفی دوربین مدار بسته باکس هواوی M1220 باید گفت که این دوربین مداربسته باکس سازگاری بالایی با با محیط زیست دارد تا به شما از کیفیت تصویر و تنظیمات متناسب شرایط محیطی مختلف اطمینان دهد.
این دوربین مدار بسته هواوی برای استفاده در سیستم ایمنی شهرها و حمل و نقل ریلی مناسب می باشد.
قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته باکس هواوی M1220
این دوربین مدار بسته با تحمل دامنه بسیار گسترده از درجه حرارت های مختلف در هنگام کار کیفیت تصویر در اقلیم های آب و هواهای مختلف را تضمین می کند.
از قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته باکس هواوی M1220 می توان به قابلیت ضبط در نور کم، کاهش نورهای برجسته، WDR و محدوده ی ولتاژ عملیاتی وسیع این دوربین هواوی Huawei اشاره کرد.
قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته باکس هواوی M1220
دوربین مداربسته هواوی M1220 برای قابلیت ضبط تصویر در شرایط نور کم ویژگی های مختلف را اعمال می کند.
حسگر CMOS بزرگ تر حساسیت بیشتری را به وجود می آورد و حسگر CMOS 1/1.8 اینچی مقدار نور گرفته شده را حدود 50 درصد بالاتر از اندازه معمول در سایر دوربین ها افزایش می دهد.
الگوریتم 265 Extra دوربین مدار بسته باکس هواوی Huawei M1220 از فناوری I-Frame هوشمند برای کاهش کدهای پخش استفاده می کند.
این ویژگی شناسایی و ردیابی اجسام متحرک در تصویر را کاهش می دهد و همچنین باعث کاهش تخلخل و تار شدن اجسام متحرک با سرعت پایین می شود تا تعداد بلوک های ماکرو در قالب کدگذاری کاهش یابد.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دوربین مدار بسته Huawei M1220 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مدار بسته می توانید با شماره 73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر