۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

برد هوشمند اسمارت SMART Board 7000 pro series

برد هوشمند SMART Board 7000 pro series
کنتراست: 5000:1
سرعت ردیابی: 8 میلی ثانیه
نسبت صفحه نمایش: 16:9
قابلیت نوشتن: به صورت لمسی و با قلم، با قابلیت 16 لمس همزمان

معرفی برد هوشمند SMART Board 7000 pro series

SMART Board 7000 که یکی از انواع برد هوشمند می باشد، با فناروی جدید iQ برای سرعت بخشیدن به روش های حل مسئله از طریق نشانه گذاری بین ایده ها و همچینین برای ارتباط برقرار کردن بین تیم های کاری متصل به انواع دستگاه ها در تمام نقاط مختلف دنیا ساخته شده است.
در ادامه به معرفی SMART Board 7000 pro series خواهیم پرداخت.
آن چیزی که رقابت بعدی در کسب وکار شما را تغییر می دهد، تنها یک جلسه مفید، پربار و از راه دور است که این امر به لطف SMART Board 7000 pro  در هر جا امکان پذیر است.
معرفی برد هوشمند SMART Board 7000 pro series
در هنگام طولانی شدن جلسات، قابلیت ultra-Smooth Silktouch finish به تیم شما اجازه می دهد تا ساعت ها بدون سوختگی انگشتانشان از تخته استفاده کنند.
برد هوشمند اسمارت سری SMART Board 7000 pro series با iQ که یکی از انواع برد هوشمند می باشد، دارای قابلیت Object awareness می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند SMART Board 7000 pro

در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند SMart board 7000 pro می توان گفت که داشتن فناوری iQ به شما کاربران اجازه می دهد از تخته سفید برای ارائه مطالب یا نرم افزارهای مهندسی یا هر چیز دیگر استفاده کنید و آن ها را به درستی بر روی تخته نمایش دهید.
با استفاده از صفحه نمایش بی سیم می توانید با یک لمس در جلسه کاری به تخته هوشمند خود وصل شوید و خلاصه PDF یا هر برنامه دیگر را به صورت نهایی شده از ابتدا تا انتها از طریق برنامه جدید SMART Team Works با همکاران خود به اشتراک بگذارید.
قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند SMART Board 7000 pro
همچنین با وجود برنامه SMART Meeting Pro فضای کار شما هیچ حد و مرز و یا هر گونه محدودیتی نخواهد داشت و فضای کاری شما به راحتی و همزمان با افزودن فایل ها، لینک ها و یادداشت ها گسترش خواهد یافت.
به کاربران اطمینان داده خواهد شد که نوشتن بر روی وایت برد هوشمند 7000 pro به سادگی نوشتن روی کاغذ می باشد. این محصول یکی از بهترین برد هوشمند بازار میباشد.
در نتیجه با این ویژگی  ها برای محدوده وسیعی از نیازها و کارهایتان بهره وری از تخته هوشمند برایتان فراهم است.
برد هوشمند اسمارت SMART Board 7000 pro series با دارا بودن قابلیت کنترل از راه دور SMART Remote Management به شما اجازه می دهد تا به طور موثر تمام دستگاه ها از جمله نمایشگر های SMART Board را به همراه iQ کنترل و پشتیبانی یا ایمن سازی کنید.
کار و ایده پردازی برای حل مسائل و به صورت همزمان بر روی تخته کاملا تجربه جدیدی است. وقتی که همکاران می توانند اشیاء و اشکال را بر روی تخته حرکت دهند یا اینکه روی صفحه تایپ کنند برای کاربران آسان و سرگرم کننده خواهد بود.
برد هوشمند اسمارت SMART Board 7000 pro series
این برد هوشمند به افراد مختلف اجازه میدهد تا با انگشت، خودکار و یا پاکن برای انجام کارهای مختلف و بطور همزمان از برد هوشمند  مدل SMART Board 7000 Pro استفاده کنند.
برای اطلاع از قیمت و خرید برد هوشمند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر