۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

مانیتور ایسوس Asus ROG SWIFT PG27UQ

مانیتور ایسوس ROG SWIFT PG27UQ
نوع و سایز صفحه نمایش: 27 اینچ
رزولوشن: 2160*3840 dpi
کنتراست: 1000:01:00

معرفی مانیتور ایسوس ROG SWIFT PG27UQ

مانیتور گیمینگ HDR با ابعاد 27 اینچ و روزلوشن (2160*3840) و با سرعت رفرش اورکلاک شده 144HZ برای اجرای بصری روان تر بازی های ویدئویی بسیار مناسب است. اگر شما به دنبال خرید مانیتوری با رزولوشن بالا میگردید این محصول کاملا مناسب و با کیفیت است.
در ادامه بیشتر به معرفی مانیتور ایسوس ROG SWIFT PG27UQ خواهیم پرداخت.
معرفی مانیتور ایسوس ROG SWIFT PG27UQ
این مانیتور با داشتن فناوری Quantum-dot به همراه نمایشگر IPS رنگ ها را ملایمتر و واقع گرایانه تر نمایش می دهد و نسل جدید از بازی ها را فرا می خواند. شما به راحتی می توانید بازی خود را با توجه به سبک خود سفارشی کنید.
 جزئیات و تصاویر واضح و متن هایی خوانا را با مانیتور گیمینگ ایسوس مدل ROG SWIFT PG27UQ دریافت کنید و این مدل مانند دیگر مانیتور های گیمینگ شرکت ایسوس دارای پایه نوری فلزی به رنگ تیتانیوم و مسی می باشد.

طراحی وکیفیت مانیتور Asus ROG SWIFT PG27UQ 

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور  Asus ROG SWIFT PG27UQ می توان به پروژکتوری که در پشت مانیتور قرار دارد اشاره کرد که باعث می شود کاربر حس داشتن یک بازی واقعی را هنگام بازی با بهترین مانیتور گیمینگ داشته باشد.
همچنین از تکنولوژی HDR برای ارائه جزئیات واضح به همراه کنتراست 1000:01:00 از تصاویر واقعی و زنده و درخشان خواهید داشت. آینده بازی های سریع اکشن را با مانیتور ایسوس Asus ببینید.
طراحی وکیفیت مانیتور Asus ROG SWIFT PG27UQ
این محصول دارای نرخ فریم فوق العاده سریع 144هرتز و زمان پاسخگویی 4MS است که با دارا بودن این سرعت فریم بازی ویدئویی بسیار روان و با کیفیت بالا خواهید بود.
بنابراین شما می توانید مانند راننده خودروی مسابقه ای با سرعت تمام به مسیر خود ادامه دهید و یا یک هدشات بزنید. این محصول یک مانیتور با رزولوشن بالا می باشد.

مانیتور ایسوس Asus ROG SWIFT PG27UQ

علاوه بر این حسگر نور داخلی مانیتور ایسوس Asus ROG SWIFT PG27UQ برای حفظ سلامت چشمان گیمرها به طور خودکار روشنایی صفحه را با توجه به شرایط نور در محیط شما تنظیم می کند.
مونیتور ایسوس مدل ROG SWIFT PG27UQ از تکنولوژی HDR برای رسیدن به طیف وسیعی از روشنایی که نزدیک به محدوده بصری چشم انسان است را برای کاربران فراهم می کند و دامنه رنگی گسترده تر از مانتیور های سنتی را ارائه می دهد.
مانیتور ایسوس Asus ROG SWIFT PG27UQ
این محصول درخشان ترین سفید و تاریک ترین سطوح سیاه را به گونه ای که تا به حال هرگز ندیده اید برای شما نمایان می کند.

جهت دانستن از قیمت و خرید مانیتور گیمینگ ایسوس و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر