۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac Pro 2017

کامپیوتر اپل iMac Pro
سی پی یو: Intel Xeon W 8-Core
رم: 32 گیگابایت DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت SSD
سایز مانیتور: 27 اینچ
کارت گرافیک: Radeon Pro VegA 56

معرفی کامپیوتر بدون کیس Apple iMac Pro

تمام کسانی که بدنبال یک کامپیوتر با ویژگی های مثبت هستند iMac را دوست دارند. کمپانی اپل Apple یک مدل جدید از این محصول را برای شما طراحی کرده است. 
کامپیوتر بدون کیس iMac Pro 2017 با قدرتمند ترین گرافیک ها و قوی ترین پردازنده ها که تا به حال در هیچ سری از مک های قبل از آن ندیده اید به همراه پیشرفته ترین فناوری ذخیره سازی و حافظه تجهیز شده است.
در ادامه نکات بیشتری را برای معرفی کامپیوتر بدون کیس Apple iMac Pro بیان می کنیم.  
معرفی کامپیوتر بدون کیس Apple iMac Pro
در این کامپیوتر بدون کیس، ورودی و خروجی ها همگی در پشت صفحه نمایش براق، صیقلی و هیجان انگیز Retina 5K با طراحی all-in-one قرار گرفته اند. 
مهم نیست چه شغلی داشته باشید از عکاس گرفته تا تدوینگر ویدیو، انیماتور 3D، موسیقی دان، توسعه دهنده نرم افزار و دانشمند، iMac Pro آماده است که بزرگترین ایده های شما را به عالی ترین کارها تبدیل کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اپل iMac Pro

یکی از مهمترین خصوصیات کامپیوتر اپل Apple iMac Pro، تجهیز شدن iMac به 18 هسته پردازنده است. به شما اطمینان می دهیم که در اینجا هیچ خطای تایپی صورت نگرفته است!
یک iMac با 4 هسته به اندازه کافی قابل توجه است. اما یک iMac با 8، 10، 14، یا 18 هسته یک موجود کاملا متفاوت خواهد بود.
قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اپل iMac Pro
به قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اپل iMac Pro مشخصه Turbo Boost که سرعت پردازش را به 4.5GHz می رساند را نیز باید اضافه کنید.
کامپیوتر iMac Pro اپل دارای چنان توان و انعطاف پذیری است که چند پردازش را با عملکرد سینگل ترد (single-thread) بالانس و تنظیم می کند. 

مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اپل iMac Pro 2017

کامپیوتر اپل iMac Pro All in one دارای پردازنده قدرتمند Intel Xeon W 8-Core است. این پردازشگر با دستور عمل جدید new AVX-512 vector و معماری جدید کش، می تواند میزان بیشتری داده را حتی در زمانی سریع تر مدیریت کند. 
این بدان معنی است که شما می توانید تصاویر را رندر، ویدیوها تا کیفیت 8K را ویرایش، عکس ها را دستکاری، افکت های صدا را بدون درنگ تولید، یا نرم افزار 5 ستاره بعدی خود را در کمترین زمان ممکن با سرعتی باور نکردنی کامپایل کنید.
مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اپل iMac Pro 2017
مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اپل iMac Pro 2017 به اینجا ختم نمی شود. این کامپیوتر آل این وان دارای 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 بوده و دارای هارددیسک 1 ترابایتی می باشد.
iMac Pro با 18 هسته به شما امکان می دهد، به حرکت در آمدن دود، باران های سیل آسا، گندم زاری در باد و هر نوع سیستم از ذرات را چه استاتیک چه به صورت انیمیشن در دو یا سه بعد طراحی کرده و بسازید.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت کامپیوتر بدون کیس اپل Apple iMac Pro با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac Pro 2017

با در نظر گرفتن گرافیک Radeon Pro Vega در کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac Pro 2017 انواع کلاس گرافیک کاری در تمام Mac ها در اختیار شما قرار می گیرد.
این اولین Mac با معماری Vega شامل حداکثر 16GB پهنای باند حافظه می باشد، که به ارتقایی بزرگ در عملکرد آن کمک می کند.
این کامپیوتر همه کاره با تجهیزات قدرتمند داخلی خود، دو برابر سریعتر از هر نوع GPU در iMac و سه برابر سریعتر از هر نوع GPU در Mac می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر