۱۳۹۷ بهمن ۳, چهارشنبه

کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221

کامپیوتر ایسوس Asus Vivo Aio V221
سی پی یو: Intel® Core™ Celeron®/Pentium®T Processor
رم: 4 گیگابایت DDR3L
هارد دیسک: 1 ترابایت
سایز مانیتور: 21.5 اینچ
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce 920MX 2GB

معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus Vivo Aio V221

All-in-one زیبا و فریبنده ایسوس مدل Vivo Aio V221 باریکترین Vivo Aio تولید شده به همراه سیستم صدای بی نظیر است. در ادامه بیشتر به معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus Vivo Aio V221 توضیح خواهیم داد.
فناوری سوتی در این مانیتور بدون کیس همه کاره شامل بلندگوهایی خطی برای انتقال صدا به همراه تقویت کننده های هوشمند است.
کامپیوتر رو میزی همه کاره مدل Asus Vivo Aio V221 شما را در صدای فوق العاده قدرتمند و با کیفیت بالا خود غرق میکند تا نهایت لذت و یک تجربه به یاد ماندنی برای شما کاربران به ارمغان بیاورد.
معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus Vivo Aio V221
کامپیوتر همه کاره مدل Asus Vivo Aio V221 دارای فناوری منحصر به فرد ASus Splendid می باشد که نمایش رنگ ها را واقع گرایانه همانند رنگهایی که در زندگی روزمره می بینیم را تضمین می کند.
چه تصویر نمایش داده شده از غروب آفتاب باشد یا آسمان آبی روشن و یا حتی رنگ پوست، این فناوری رنگها را به خوبی ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221

برای گفتن نکات بیشتر در مورد قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221 باید بگوییم این محصول LED از زاویه دید 178 درجه به همراه رزولوشن 1080*1920 dpi برای نمایش رنگ های زنده و واقعی بهره می برد. 
این مانیتور همه کاره تنها در حدود 7.2 میلی متر ضخامت دارد و همانطور که اشاره شد در سری Vivo Aio باریک ترین مدل است و به گونه ای طراحی شده که بسیار زیبا دیده شود و از چشم ها پنهان نماند.
قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221
همچنین این کامپیوتر رومیزی V221 برای افزایش تطابق با هر گونه دکور در دو رنگ سفید یک دست یا سیاهه کلاسیک طراحی شده است.

مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس Asus Vivo Aio V221

درباره مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس Asus Vivo Aio V221 می توان گفت به آخرین پردازنده اینتل با قابلیت مصرف انرژی بهینه مجهز شده است که موجب می شود 30 درصد سریعتر از نسل های گذشته کار پردازش را انجام دهد.
مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان ایسوس Asus Vivo Aio V221
بنابراین هر وظیفه ای که در دست شماست، بوسیله مانیتور همه کاره سریعتر به پایان خواهد رسید. چه شما بخواهید در وب بگردید، فیلم ها را تماشا کنید یا فقط ایمیل هایتان دریافت کنید کامپیوتر All-in-one انتخابی مناسب برای تمام نیازهای محاسباتی روزمره شما است.
کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221
کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221 ساده و در عین حال ظریف و یکپارچه بوده و با استفاده از یک قطعه آلومینیوم ساخته شده است. ظرافت این محصول را مطابق با شکل حرف چینی که به معنی انسان است طراحی کرده اند.
لولای کاملا متعادل کامپیوتر بدون کیس مدل Asus Vivo Aio V221 صفحه نمایش را به طور محکم در محل استقرارش نگه می دارد و در عین حال به شما اجازه می دهد آن را بدون زحمت در زاویه و شیب دلخواه خود تنظیم کنید.
کامپیوتر همه کاره ایسوس Asus Vivo Aio V221
این محصول 21.5 اینچی همه تصاویر را پر جنب و جوش و زنده نشان می دهد.
جهت دریافت قیمت و خرید انواع کامپیوتر رومیزی همه کاره با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر