۱۳۹۷ بهمن ۳, چهارشنبه

اسکنر اچ پی HP Scanjet pro 2000 s1

اسکنر اچ پی HP Scanjet pro 2000 s1
نوع اسکنر: رنگی
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 30 برگ در دقیقه

معرفی و بررسی اسکنر اچ پی Scanjet pro 2000 s1

این اسکنر شرکت اچ پی بسیار سریع و مقرون به صرفه است و به گونه ای طراحی شده که برای همه مشاغل از مشاغل ساده تا پیچیده کاربردی باشد.
درباره معرفی و بررسی اسکنر اچ پی Scanjet pro 2000 s1 می توان گفت قادر است از اسناد شما در حالت ورق و تک برگ اسکن کند.
معرفی و بررسی اسکنر اچ پی Scanjet pro 2000 s1
شما میتوانید پروژه های بزرگتری را با سرعت اسکن 30 PPM یا 60 ipm با سرعت  بالا و با کیفیت قابل اطمینان دیجیتالی کنید.
برای این اسکن حجم کاری به تعداد 2000 صفحه اسکن درهر روز توصیه می شود. با این اسکنر لمسی شما می توانید گردش کار با اسکن را بهینه سازی کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر اچ پی Scanjet pro 2000 s1

اگر بخواهیم از قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر اچ پی Scanjet pro 2000 s1 بگویم به رزولوشن 600 dpi آن اشاره خواهیم کرد که تصویر حاصل از اسکنر اچ پی مدل HP Scanjet pro 2000 s1 بسیار روشن، واضح و قابل خواندن است.
کار با اسکن تک لمسی یک فرآیند اسکن هموار و مستقیم را به موجود می آورد. برای ساده کردن کار اسکن ایجاد یک دکمه، تنظیمات سفارشی امکان اسکن مجدد را فراهم می سازد.
قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر اچ پی Scanjet pro 2000 s1
اسکن تصاویر به طور مستقیم به برنامه های کاربردی Twain و ISIS که امکانات تمام و کاملی نیز دارند منتقل می شود.
تصویر اسکنی که با استفاده از OCR داخلی ساخته شده به راحتی در متن های قابل ویرایش، فایل ها پی دی اف امن و انواع فایل های دیگر انتقال  می یابد.

اسکنر اچ پی HP Scanjet pro 2000 s1

شما به راحتی می توانید برای اسکنر اچ پی HP Scanjet pro 2000 s1 کوچک و باریک یک فضای مناسب در دفتر کار و یا روی میزتان پیدا کنید. طراحی مدرن این دستگاه برای میز کار شما مناسب است.
با ویژگی Hp Instant-on Scanning شما می توانید کار اسکن را سریع شروع کنید و دیگر لازم نیست برای گرم شدن اسکنر صبر کنید. این محصول یک از بهترین اسکنر A4 در بازار می باشد.
اسکنر اچ پی HP Scanjet pro 2000 s1
این اسکنر پر سرعت به شما اجازه می دهد برای داشتن فرآیند اسکن سریع و بدون نظارت حداکثر تا 50 صفحه را در سینی ورودی اتوماتیک آن بارگذاری کنید.
این اسکنر از شرکت اچ پی به شما این امکان را می دهد  با استفاده از نرم افزار HP Scan تصویر اسکن شده را سریع و به طور مستقیم به اشتراک بگذارید یا اینکه بایگانی کنید.

جهت کسب راهنمایی بیشتر در مورد اسکنر حرفه ای اداری و همچنین خرید اسکنر با سرعت بالا می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا با واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر