۱۳۹۷ دی ۲۶, چهارشنبه

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti MB-2

پرینتر الیوتی MB-2
نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 560 کلمه در ثانیه
دانلود درایور پرینتر سوزنی اپسون Epson DLQ-3500

معرفی پرینتر سوزنی Olivetti MB-2

پرینتر سوزنی Epson LQ-2190IIN آخرین مدل چاپگر سوزنی در خانواده محصولات PR2 Plus شرکت الیوتی است و چند قابلیت چاپ، اسکن و برررسی چک را در یک دستگاه جمع و جور ترکیب کرده و به کاربران خود ارائه می دهد.
ADF این پرینتر سوزنی الیوتی قادر است کارت شناسایی، ورق های متعدد، کارت های گذرنامه را چاپ و اسکن کند و همچنین می تواند چک ها را بررسی و پرداخت صورت حساب را فعال کند.
معرفی پرینتر سوزنی Olivetti MB-2
در ادامه معرفی پرینتر سوزنی Olivetti MB-2 باید گفت که مدارک و چک ها از جلو دستگاه وارد می شوند و خروجی نیز در بالای صفحه قرار می گیرد.
پرینتر الیوتی MB-2 که از جمله بهترین پرینتر های سوزنی به شمار می رود نه تنها امکان دسترسی ساده و سریع را برای شما فراهم می کند بلکه موجب صرفه جویی در فضا نیز می شود.

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti MB-2

با قابلیت انعطاف پذیری پرینتر سوزنی اپسون Epson LQ-2190IIN دیگر مشکلی برای مدیریت طیف گسترده ای از اسناد، قابلیت خواندن OCR، بارکد و MICR ندارید.
این پرینتر سوزنی یه چاپگر چند منظوره است و چند کاربرد مکمل یکدیگر را با هم ترکیب کرده و هم اکنون بهترین چاپگر، اسکنر موجود در بازار است.
پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti MB-2
از دیگر ویژگی های این پرینتر می توان به تنظیم خودکار سرعت بالا، فناوری چاپ ماتریکس ضربه 24 ستون، ظرفیت چاپ کارتریج ریبون 10 میلیون کاراکتر و سینی کاغذ اتوماتیک قابل چاپ اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید پرینتر سوزنی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر