۱۳۹۷ بهمن ۸, دوشنبه

برد هوشمند اسمارت SMART Board 6000 pro series

برد هوشمند SMART Board 6000 pro series
کنتراست: 5000:1
سرعت ردیابی: 8 میلی ثانیه
نسبت صفحه نمایش: 16:9
قابلیت نوشتن: به صورت لمسی و با قلم

معرفی برد هوشمند SMART Board 6000 pro series

SMART Board 6000 یکی دیگر از انواع برد هوشمند می باشد در ادامه بیشتر به معرفی برد هوشمند SMART Board 6000 pro series خواهیم پرداخت.
سری جدید تخته هوشمند 6000 pro با فناوری iQ توانسته افکار، بینش ها و دیدگاه های بیشتر  را در یکجا و به صورت همزمان جمع کند. این برد هوشمند یک کاتالیزور برای نوآوری در عصر ارتباطات است.
نوشتن بر روی Board 6000 pro series به آسانی  نوشتن بر روی کاغذ خواهد بود. به این ترتیب تیم های کاری میتوانند نوشته های خود را به صورت نظر یا توضیح با سرعت و شتاب به همان گونه که بر روی کاغذ امکان نوشته می شود، در حاشیه یا هر جای دیگر تخته اضافه کنند.
معرفی برد هوشمند SMART Board 6000 pro series
این مدل در اندازه های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده است.
جوهر هوشمند به شما اجازه می دهد که بر روی وب سایت ها، فیلم ها، فایل های PDF و فایل های مایکروسافت آفیس بنویسید و یادداشت های خود را تقریبا با هر نوع فایلی ذخیره کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند SMART Board 6000 pro

در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند SMART Board 6000 pro series می توان گفت که با یک لمس در جلسه کاری خود با استفاده از صفحه نمایش بی سیم به راحتی می توایند خلاصه PDF یا هر برنامه دیگر را به صورت نهایی شده از ابتدا تا انتها از طریق برنامه جدید SMART TeamWorks با همکاران خود به اشتراک بگذارید.
همچنین با وجود برنامه SMART Meeting Pro فضای کار بدون حد و مرز و هر گونه محدودیتی خواهد شد. فضای کاری شما با این فناوری همزمان با افزودن فایل ها، لینک ها و یادداشت ها گسترش خواهد یافت.
قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند SMART Board 6000 pro
برد هوشمند اسمارت مدل SMART Board 6000 pro series با دارا بودن قابلیت کنترل از راه دور به شما اجازه می دهد به طور موثر تمام دستگاه ها از جمله نمایشگرها SMART Board را به همراه فناوری iQ کنترل، پشتیبانی و ایمن سازی کنید.
مزایای استفاده از برد هوشمند این است که کاربران می توانند انواع اسناد و محتوای دیجیتالی را به شکل باور پذیر در بیاورند.
فناوری iQ به ارائه کنندگان مطالب اجازه می دهد که با یک لمس از نمایش ویدیو گرفته تا ارائه مطالب حاصل از نتایج کارهای سه ماهه اخیر یا گشت و گذار در اینترنت و یا هرچیز دیگری بر روی تخته هوشمند به نمایش در بیاورند. این محصول یکی از بهترین برد هوشمند بازار میباشد.
برد هوشمند اسمارات SMART Board 6000 pro series به تیم شما اجازه میدهد در هنگام طولانی شدن جلسات، از تخته ساعت ها بدون سوختگی انگشتانشان استفاده کنند.
قابلیت Object awareness به این معنی است که تخته انگشت را که برای انتخاب گزینه ها به کار برده می شود، مداد که نوشتن را انجام میدهد و کف دست یا تخته پاکن تمایز قائل می شود و آن ها را از هم مجزا میکند.
برد هوشمند اسمارت SMART Board 6000 pro series
این تخته هوشمند دارای 2 قلم PEN ID است که کاربران می توانند به طور همزمان با دو رنگ مختلف بر روی تخته بنویسند و سایر اعضای دیگر می توانند متوجه شود چه کسی در حال انجام چه کاری است.
با استفاده از این برد هوشمند تجربه نوشتن روان، با داشتن خطوطی با لبه های خمیده ایجاد می کند که واقعی به نظر می رسد.
برای اطلاع از قیمت و خرید برد هوشمند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر