۱۳۹۷ بهمن ۱۰, چهارشنبه

تبلت ایسوس ASUS Transformer Mini T103HAF

تبلت ایسوس Transformer Mini T103HAF
سیستم عامل: Windows 10 Pro
پردازنده: Intel® Cherry Trail Quad-Core
RAM ظرفیت: 4 گیگابایت
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 10.1 اینچ

معرفی تبلت ایسوسTransformer Mini T103HAF

در معرفی تبلت ایسوس Transformer Mini T103HAF می توان گفت که یکی از تبلت های با کیفیت شرکت ایسوس ASUS است.
این محصول به شما ازادی بیشتر می دهد و قدرت بیشتری در اختیار شما می گذارد.
معرفی تبلت ایسوسTransformer Mini T103HAF
لولای فلزی موجود در کیبورد به شما اجازه می دهد تا صفحه نمایش را روی ترانسفورماتور ASUS در هر موقعیتی که مناسبتان است قرار دهید. 
این لولا تا 170 درجه تقریبا افقی منعطف خواهد بود. بنابراین با ترانسفورماتور مینی در هر کجا می توانید به راحتی و بدون دغدغه کار کنید و لذت ببرید.

طراحی و ساخت تبلت ASUS Transformer Mini T103HAF 

طراحی و ساخت تبلت ASUS Transformer Mini T103HAF به گونه است که زیبا و سبک با ترکیبی از فلزات زیبایی را خلق میکند که شما را مجذوب خود خواهد کرد.
این تبلت 10.1 اینچی قابل حمل بسیار سبک وزن بوده که تنها 620 گرم وزن دارد. اگر صفحه کلید فوق العاده این تبلت را نیز ضمیمه کنید وزن مجموع آن هنوز فقط 870 گرم است که حتما با آن راحت خواهید بود. با ترانسفور مینی اماده رفتن به هر کجا خواهید بود.
طراحی و ساخت تبلت ASUS Transformer Mini T103HAF
این مدل تبلت ایسوس دارای دو بلندگو قدرتمند 5 مگنت با طراحی کاملا جدید و همراه با تکنولوژی Asus SonicMaster است. این سیستم صوتی فوق العاده یک صدای استریو غنی و بی نظیر را ارائه می دهد که لذت بردن از سرگرمی ها و شنیدن موسیقی را دو چندان می کند.
این تبلت از شرکت ایسوس همانند یک لپ تاپ برای شما کاربران کارایی دارد.

صفحه نمایش تبلت ASUS Transformer Mini T103HAF 

صفحه نمایش تبلت ASUS Transformer Mini T103HAF دارای قابلیت جدا شدن می باشد و یک صفحه نمایش فوق العاده روشن دارد. صفحه نمایش این تبلت با رزولوشن 800*1280 روشنایی به میزان 400 کاندلا بر متر مربع تولید می کند.
این محصول با استفاده از تکنولوژی Direct-bonding ASUS TruVivid بازتاب های سطحی را کاهش می دهد به طوری که حتی در نور تابان خورشید صفحه نمایش هنوز روشن و فوق العاده دیده می شود.
صفحه نمایش تبلت ASUS Transformer Mini T103HAF
علاوه بر این تکنولوژی منحصر به فرد ASUS Tru2Life  این محصول بطور هوشمندانه تصاویر را بهبود می بخشد تا ویدیوها واقعی تر دیده شوند و تا 150 در صد شفاف تر باشند.
همچنین فناوری گستره 178 درصدی آن نیز، تصاویر را در هر زاویه ای روشن و واضح نمایش می دهد.

سخت افزار و باتری تبلت ایسوس Transformer Mini T103HAF

برای زندگی شلوغ امروزی عمر باتری یک امر ضروری است. با حداکثر 12 ساعت عمر باتری در یک بار شارژ می توانید مطمئن باشید ASUS Transformer Mini T103HAF هر زمان که به آن نیاز دارید برای کار آماده است.
شما حتی می توانید آن را از طریق پورت Micro-USB خود، با استفاده از یک شارژر تلفن همراه یا هر پاور بانکی شارژ کنید. 
سخت افزار و باتری تبلت ایسوس Transformer Mini T103HAF
در مورد سخت افزار و باتری ایسوس Transformer Mini T103HAF می توان به رم 4 گیگابایتی آن و گزینه های ذخیره سازی انعطاف پذیر و باور نکردنی آن اشاره کرد که به کاربران ارائه می دهد.
حافظه داخلی، 128 گیگابایت از نوع حافظه فلش است که خیلی سریعتر از هاردیسک است اگر این برایتان کافی نیست شما به راحتی می توانید با استفاده از یک اسلات کارت حافظه فضای ذخیره سازی اطلاعات را افزایش دهید.
از ویژگی های شگفت انگیز آن پشتیبانی از ویندوز 10 و به کارگیری پردازشگر چهار هسته ای اینتل با 4 گیگابایت رم قوی ASUS،LPDDR3 است. تبلت ایسوس مدل Transformer Mini T103HAF به لطف این تکنولوژی ها کارهای روزمره شما و حتی چند عملکرد را به طور واحد و در زمان کمتری انجام می دهد.

تبلت ایسوسASUS Transformer Mini T103HAF 

تبلت ایسوس ASUS Transformer Mini T103HAF از دو باند اتصال بدون سیم WiFi 802.11 برای ایجاد سیگنال های قوی و پایدار در افزایش انتقال داده ها استفاده می کند.
در این محصول سرعت انتقال داده در آن تا 3 برابر سریعتر از نسل قبلی WIFI است.
تبلت ایسوسASUS Transformer Mini T103HAF
 در مجموع همانطور که قبلا به آن اشاره کرده ایم این تبلت باریک و فوق العاده جمع جور در کل یه صفحه نمایش 620 گرمی با یک صفحه کلید قابل جدا شدن 250 گرم است.
این محصول دارای باتری می باشد که به شما این امکان را می دهد هر کاری که بخواهید در طول روز  انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تبلت می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر