۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac CTO 2017

کامپیوتر اپل iMac CTO
سی پی یو: Intel Core i5
رم: 8 گیگابایت DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت SSD
سایز مانیتور: 27 اینچ
کارت گرافیک: Radeon Pro 570

معرفی کامپیوتر بدون کیس Apple iMac CTO

کامپیوتر بدون کیس اپل مدل iMac CTO 2017 یک تجربه دسکتاپ است که شما را درگیر و غرق خود می کند.
iMac جدید با پردازنده های به روز خود، به جدیدترین فن آوری های گرافیکی، ذخیره سازی هوشمندانه و اتصال با پهنای باند بالا تجهیز شده است. 
iMac CTO 2017 تماما با درخشان ترین و رنگی ترین صفحه نمایش رتینا که تا به حال دیده شده به دنیای ما ورود پیدا کرده است.
از طریق این کامپیوتر بدون کیس، شما یک تجربه بسیار جذاب خواهید داشت و یک روش جدید و جالب برای دریافت همه جزئیات به صورت یکجا در اختیار دارید.
معرفی کامپیوتر بدون کیس Apple iMac CTO
در ادامه نکات بیشتری را برای معرفی کامپیوتر بدون کیس Apple iMac CTO بیان می کنیم.  
iMac بوسیله تجهیز شدن به پردازنده های نسل هفتم اینتل Core i5 و Core i7 و آخرین فناوری های گرافیکی با کارایی بالا سریعتر و قدرتمندتر از همیشه عرضه شده است.
ذخیره سازی با سرعت بالا و فضای زیاد درایو Fusion در حال حاضر در تنظیمات استاندارد هر دو مدل 27 اینچ و 21.5 اینچی مدل رتینا در دسترس است.
بنابراین شما می توانید هر کاری که دوست دارید در این مدل کامپیوتر آل این وان iMac انجام دهید. همه این کارها با حداکثر سرعت انجام خواهند شد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اپل iMac CTO

کامپیوتر همه کاره iMac CTO شامل گرافیک جدید و قدرتمند سری Radeon Pro 500 است که مناظری زنده و پویا با تمام جزئیات را ارائه می دهد.
صفحه نمایش 27 اینچی این کامپیوتر رومیزی all in one با صفحه نمایش رتینا 5K به حداکثر 8 گیگابایت VRAM تجهیز شده است.
قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اپل iMac CTO
در مورد کامپیوتر همه کاره اپل iMac CTO 2017 باید بگوییم که در مدل با صفحه نمایش 21.5 اینچی، مانیتور این دستگاه با کیفیت 4K و حداکثر 4 گیگابایت VRAM به بازار عرضه شده است.
در ادامه توضیح قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره اپل iMac CTO خوب است بدانید که هر دو مدل ارائه شده از این کامپیوتر بدون کیس، جلوه های بصری و گرافیک 3D را ارائه می دهند.
این نمایشگر ها قدرت خالص خود را در شکل هایی با بیشترین تغییرات به وضوح به نمایش می گذارند.
درکنار این موارد باید به قابلیتهای پیشرفته در ویرایش ویدیو اشاره کرد. حالا شما می توانید پروژه های multicam را در Final Cut Pro X ویرایش کنید و تا حداکثر پنج ویدئو با رزولوشن کامل 4K در حال پخش داشته باشید.
مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اپل iMac CTO 2017
نسل هفتم پردازنده اینتل در کامپیوتر اپل iMac CTO All in one منجر به سرعت پردازش بیشتر آن نسبت به تمام مدلهای قبلی iMac که تا کنون منتشر شده اند، شده است.
مدل 27 اینچ تا 4.2GHz و مدل 21.5 اینچ تا 3.6GHz سرعت پردازش دارند و قابلیت Turbo Boost قدرت بیشتری را هنگامی که از برنامه های کاربردی پرقدرت مانند Logic Pro یا Final Cut Pro استفاده می کنید، به شما ارائه می دهد.
مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اپل iMac CTO 2017
این تغییرات همه درپشت صحنه اتفاق می افتد، اما شما تفاوت ها را در بسیاری از موارد در مقابل خود خواهید دید.
مشخصات سخت افزاری کامپیوتر آل این وان اپل iMac CTO 2017 به اینجا ختم نمی شود. این کامپیوتر آل این وان دارای 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 بوده و دارای هارددیسک 1 ترابایتی می باشد.
پردازنده این سیستم قدرتمند نیز از نوع Intel Core i5 است که با سرعت 3.4 گیگاهرتز، به اجرای دستورات کاربر می پردازد. 
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت کامپیوتر بدون کیس اپل Apple iMac CTO با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac CTO 2017

عموما صحبت های پیرامون ذخیره سازی در مورد فضا است اما سرعت آن نیز اهمیت دارد.
کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac CTO 2017
Fusion Drive در هر دو زمینه بهترین است. برنامه ها و فایل هایی که بیشترین استفاده را دارند، به صورت خودکار در حافظه سریع فلش ذخیره می شوند، در حالی که همه چیز به هارد دیسک با ظرفیت بالا انتقال می یابد.
به این ترتیب در کامپیوتر همه کاره اپل Apple iMac CTO 2017، از بوت شدن گرفته تا راه اندازی برنامه ها برای وارد کردن عکسها، همه از طریق Fusion Drive سریعتر و کارآمدتر انجام خواهند شد.

جهت دریافت قیمت و خرید انواع کامپیوتر رومیزی همه کاره با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر