۱۳۹۷ دی ۲۶, چهارشنبه

مانیتور ایسوس Asus VC239H

مانیتور ایسوس VC239H
نوع و سایز صفحه نمایش: 23 اینچ
رزولوشن: 1920*1080 dpi
کنتراست: 80.000.000:1

معرفی مانیتور ایسوس VC239H

مانیتور VC239H یکی از محصولات شرکت ایسوس Asus که با طراحی بدون فریم و بسیار باریک به بازار عرضه شده است.
به کارگیری فناوری محافظت از چشم یا eye care به همراه فیلتر نور آبی و برنامه رایگان Flicker تنها بخشی از قابلیت های ASUS VC239H می باشد.
شرکت ایسوس یک پایه نصب نیز برای این مانیتور در نظر گرفته است تا کاربر بتواند به راحتی آن را به دیوار متصل کند. 
معرفی مانیتور ایسوس VC239H
در ادامه برای معرفی بیشتر مانیتور ایسوس Asus VC239H باید بگوییم که در ساخت این مونیتور از فناوری پنل تعویض شونده با  نور پس از زمینه LED استفاده شده است. 
نمایشگرهای سری VC239 ایسوس دارای صفحه نمایش با قاب بسیار نازک 0.9mm هستند.
پایه برای قرار گرفتن بر روی میز، پایه برای نصب به دیوار و همچنین بلندگوی مناسب برای استفاده کاربران از دیگر امکانات و قابلیت های مونیتور گیمینگ ایسوس است. 
طراحی و کیفیت مانیتور Asus VC239H
این محصول با سایز 23 اینچ برای انجام بازیهای رایانه ای آن هم در اتاق های شخصی ایده آل بوده که این امر با جلوگیری از سر و صدا و عدم تداخل در استفاده از تلویزیون یک تجربه فوق العاده را برای کاربر به ارمغان می آورد.  
چراکه غالبا پدر و مادر ها تمایل به تماشای برنامه های مورد علاقه خود را دارند و کودکان در فکر اتصال کنسول خود به تلویزیون هستند.
طراحی و کیفیت مانیتور Asus VC239H
مانیتور گیمینگ ایسوس VC239H این مشکل را حل خواهد کرد و به شما اجازه می دهد با هزینه کم نمایشگری با اندازه مناسب را به فرزندان خود هدیه کنید.
از دیگر ویژگی های طراحی و کیفیت مانیتور ایسوس Asus VC239H می توان به کلید های Hotkey اشاره نمود. این کلید ها برای فعال کردن عملکردهای crosshair و تایمر OSD در نظر گرفته شده اند.
شما می توانید از چهار crosshair مختلف برای مطابقت با محیط بازی خود، یکی را انتخاب کنید و قادر خواهید بود تمام جزئیات را دنبال کنید و با زمان سنج بر روی صفحه نمایش از عملکرد خود در بازی زمان بگیرید تا آن را با دوستان خود مقایسه کنید.
مانیتور ایسوس Asus VC239H با آخرین فناوری IPS به همراه پنل با زاویه دید 178 درجه و فناوری سوئیچینگ In-Plane همراه شده که تغییر رنگ روی هر دو صفحه افقی و عمودی را به حداقل می رساند.
این ساختار باعث می شود که دستگاه کیفیت تصاویر را تقریبا از هر جهت کنترل نماید. 
مانیتور ایسوس Asus VC239H
مانیتور ایسوس یک مانیتور با رزولوشن بالا است که با نسبت کنتراست هوشمند 80,000,000:1 (ASCR) و 250 cd / m² درخشندگی، با افزایش کنتراست و وضوح صفحه نمایش می شود.
همچنین با تنظیم روشنایی نور پس زمینه برای رسیدن به عمیق ترین رنگ سیاه و درخشان ترین رنگ سفید موجبات نمایش تصاویر واقع گرایانه را فراهم کرده است.

جهت خرید مانیتور و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر