۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

جوهر اپسون Epson Ultrachrome HD

جوهر اپسون Ultrachrome HD
نوع جوهر: شارژی
حجم جوهر: 80 میلی لیتر
دستگاه های سازگار: چاپگرهای چاپ عکس حرفه ای اپسون

معرفی جوهر اپسون Ultrachrome HD

اپسون Ultrachrome HD یک جوهر فوق العاده از نوع شارژی است که عکاسان آماتور و حرفه ای می توانند تصاویر فوق العاده زیبا با رنگ های بسیار دقیق را به کمک این جوهر چاپ بگیرند.
این مجموعه تازه ساخته شده توسط شرکت اپسون شامل دو رنگ جوهر جدید سیاه است که به هدف کمک به تولید تصاویر همراه با سطوح خیره کننده ای از جزئیات در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و چاپ رنگی ساخته شده است.
همان طور که می دانید یکی از مهمترین مواد مصرفی انواع مختلف چاپگر، جوهر شارژ است. در ادامه به معرفی جوهر اپسون Ultrachrome HD می پردازیم.
معرفی جوهر اپسون Ultrachrome HD

 جوهر اپسون Epson Ultrachrome HD

تراکم بالا OPTICAL این جوهر اپسون Epson Ultrachrome HD چاپی با کیفیت عالی همراه با جزئیات برجسته و رنگ های عمیق و قوی را خلق می کند. در این جوهر بالاتر از یک محدوده دینامیکی وسیع به منظور نمایش جزئیات در سراسر مناطق همراه با نور و یا تاریک امکان در این جوهر تعبیه شده است.
این جوهر دارای غلظت رنگدانه ای 1.5 برابر بیشتر از رنگ های معادل قبلی است که برای تولید سیاه و سفید مطلق تر افزوده شده است.
جوهر سیاه مات که با تکنولوژی جوهر افشان Ultrachrome HD همراه است دارای تراکم رنگدانه ای در حدود 3 سطح رسانه ای است. البته این همان رنگی است که جوهر اپسون Ultrachrome K3 نیز دارد.
 جوهر اپسون Epson Ultrachrome HD
خرید جوهر اپسون Ultrachrome HD
این جوهر فوق العاده برای برطرف کردن تفاوت در براق بودن رنگ ها که یکی از دلایل اصلی برونزینگ است، طراحی و ساخته شده است. در این جوهر برنزینگ کاهش یافته است که این موضوع اجازه می دهد تا رنگ های دقیق تری به ویژه در تصاویری که پوست انسان و آسمان آبی را نشان می دهد در حین چاپ ایجاد شود.
چنانچه قصد خرید جوهر اپسون Ultrachrome HD را دارید باید بگوییم که این محصول با تمام چاپگرهای چاپ عکس حرفه ای اپسون سازگار بوده و کیفیت چاپ خیره کننده ای برایتان فراهم می کند.
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مدل های متنوع جوهر شارژ از جمله جوهر لیتری اسکای (جوهر شارژ اسکای) و جوهر شارژ پرینتر جوهرافشان به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره 73027 با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر