۱۳۹۷ شهریور ۱۰, شنبه

بروزرسانی کامپیوترهای گیمینگ ایسر Acer Predator Orion

شرکت ایسر اعلام کرد که کامپیوترهای گیمینگ خود را در سری های Predator Orion 3000, 5000, 9000 با پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX بروز می کند.
این موضوع شرکت ایسر Acer را به یکی از معدود شرکت هایی تبدیل کرده است که در حال حاضر کامپیوتر های مخصوص بازی خود را با گرافیک های NVIDIA عرضه می کند، همانند شرکت Dell باAlienware Aurora و سرورهای Area 51 بروز شده اش.

بروزرسانی کامپیوترهای گیمینگ ایسر Acer Predator Orion

کامپیوتر Orion 3000 را می توان اولین دستگاه از این سری سه گانه دانست. این سری کاربرانی را هدف قرار داده است که به تازگی وارد دنیای بازی شده اند. Orion 5000 مدل ارتقا یافته تر آن می باشد که به گفته ایسر، مناسب گیمیرهای حرفه ای تر است.

بروزرسانی کامپیوترهای گیمینگ ایسر Acer Predator Orion

در انتها مدل Orion 9000 قرار دارد که بالاترین مدل در این سری خواهد بود و پردازنده های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti را به همراه پردازنده مرکزی با 18-core در اختیار کاربر قرار می دهد.

بروزرسانی کامپیوترهای ایسر سری گیمینگ Predator Orion با کارت گرافیک NVIDIA RTX

پردازنده گرافیکی GeForce RTX که اخیرا به همراه کیسی با نورهای RGB و تعدادی فن خنک کننده ارائه شده است، می تواند تا 16.7 میلیون رنگ های مختلف را براساس الگوهای مشخصی به نمایش درآورد.
کاربران می توانند این نورها و رنگ ها را از طریق برنامه PredatorSense شخصی سازی کرده و تغییر دهند.

بروزرسانی کامپیوترهای ایسر سری گیمینگ Predator Orion با کارت گرافیک NVIDIA RTX
این مطلب را از دست ندهید: مانیتور بدون حاشیه ایسر Acer با وضوح 4K

کاربرانی که سری Orion 9000 را خریداری می کنند، می توانند CPU آن را تا مدل Intel Core i9 Extreme Edition به همراه 18-core و 36-threads ارتقا دهند.
این کامپیوتر به گونه ای طراحی شده است که هر گونه تداخل الکترومغناطیسی را خنثی کرده و راهکار مربوط به مدیریت جریان هوا را با استفاده از IceTunnel 2.0 انجام می دهد.

بروزرسانی کامپیوترهای ایسر سری گیمینگ Predator Orion با کارت گرافیک NVIDIA RTX

سیستم IceTunnel 2.0 توسط چندین ناحیه حرارتی کار می کند که هر کدام با کمک لوله هایی که دارند، گرما را به بیرون هدایت می کنند.
مدل Orion 5000 نیز از گرافیک GeForce RTX 2080 و پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7+ 8700K بهره می برد.
در انتها باید گفت که سری Orion 3000 با پردازنده گرافیکی RTX 2070 و پردازنده مرکزی نسل هشتم اینتل Core i7+ می آید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر