۱۳۹۷ مهر ۴, چهارشنبه

دستبند بیماران قلبی

مچبند بیمارستانی یکی از تجهیزات کاربردی در بیمارستان ها و مراکز درمانی به شمار می رود. با وجود مچ بند بیمارستانی همه بیماران به سادگی قابل شناسایی بوده و در تشخیص آنها سرعت بالاتر خواهد بود.
برخی از این مدل ها از نوع دستبند بیماران قلبی هستند که در طول درمان و زمانی که در بیمارستان هستند، بر روی مچ آنها قرار می گیرد.

دستبند بیماران قلبی

بر روی دستبند بیمارستانی اطلاعات مفیدی همچون مشخصات و نوع بیماری بیمار نوشته شده تا در لحظه قابل تشخیص باشد.
وجود مچ بند بیماران قلبی کمک می کند تا اگر بیمار به عمل جراحی نیاز داشته و یا بطور کلی در بیهوشی به سر می برد، به راحتی قابل تشخیص بوده و هر چه سریعتر به وضعیت رسیدگی شود.

دستبند بیماران قلبی

البته بسته به نوع شرکت سازنده و نیاز بیمارستان، انواع دستبند بیمارستانی دارد که می توانید از آنها بهره ببرید، مانند دستبند بیمارستانی زبرا که برند زبرا تولید آن را به عهده دارد.
به دلیل اینکه این دستبندها از زمان ورود تا زمان خروج بیمار بر روی مچ او قرار دارد، از مواد ضد حساسیت استفاده می کنند.

خرید دستبند بیماران قلبی

نیاز بیمارستان به خرید دستبند بیماران قلبی زیاد است و همیشه لازم دارد که آنها را تهیه نماید. در این حالت بایستی با دقت بیشتری آنها انتخاب کرد زیرا جنس این دستبندها و نوع آنها اهمیت دارد.
البته استفاده از دستبند بیماران قلبی تنها به این بخش از افراد محدود نمی شود و شما می توانید در کاربری های دیگری نیز از آن بهره مند شوید.

خرید دستبند بیماران قلبی

بسته به نوع، ظاهر، جنس و برند آنها، قیمت دستبند بیمارستانی متفاوت است که می توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. برای اینکار نیاز به مرکز خرید معتبر و یک مشاور خرید خوب مراجعه نمایید.
شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات مختلف، فروش دستبند بیمارستانی را نیز آغاز کرده است.

خرید دستبند بیماران قلبی

این شرکت معتقد است که باید به مشتری حق انتخاب زیادی داد و از طرفی رضایت آنها را با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، جلب کرد که برای رسیدن به این هدف از کارشناسان فروش زبده، محصولات با کیفیت و گارانتی اصلی استفاده می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر