۱۳۹۷ مهر ۲, دوشنبه

بهترین نمایشگرهای سال 2018 در اتحادیه EISA - قسمت اول

اتحادیه تصویر و صدا در اروپا به نام EISA از سالها پیش فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. این اتحادیه در هر سال برترین محصولات صوتی و تصویری را در دنیا معرفی می نماید.
به عنوان مثال در بخش محصولات عکاسی، دوربین a7 III  سونی به عنوان برترین دوربین عکاسی در سال 2018 انتخاب و معرفی شد.

بهترین نمایشگرهای سال 2018 در اتحادیه EISA - قسمت اول

در این دوره، EISA برند سونی Sony را با اهدای 5 جایزه به عنوان برترین برند سال 2018 در صنعت تصویربرداری معرفی کرد.
در رده های بعدی کانن Canon با دریافت 4 جایزه و نیکون Nikon با دریافت 2 جایزه توانستند عنوان بهترین برندهای بازار را در حوزه عکاسی و تصویربرداری به خود اختصاص دهند.

معرفی بهترین نمایشگرهای سال 2018 در اتحادیه EISA

در ادامه به معرفی برترین نمایشگر و ویدئو پروژکتور از دید EISA می پردازیم.
نمایشگر شارپ AQUOS LV-70X500E
این نمایشگر به عنوان نوآورانه ترین مانیتور در سال 2018 شناخته شده است. LV-70X500E یک نمایشگر LCD در ابعاد 70 اینچ است که با کیفیت تصویر 8K و رزولوشن 16 برابر Full HD (7680*4320) کاربران را شگفت زده می کند.
در ساخت این مونیتور 8 ورودی HDMI تعبیه شده است که چهار ورودی آن به طور موازی سیگنال ویدئویی 8K را دریافت می کند. همچنین دو پورت USB با قابلیت پشتیبانی 8k نیز برای آن قرار داده شده است.

نمایشگر شارپ AQUOS LV-70X500E

تلویزیون LV-70X500E علاوه بر فناوری پیشرفته 8k به تکنولوژی Full Array Local dimming مجهز است که موجب افزایش کنتراست تصویر می شود. به علاوه کیفیت تصویر برای ویدئوهای UHD HDR را تا میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
کارشناسان در اتحادیه EISA معتقدند که مانیتور شارپ AQUOS LV-70X500E با نمایش تصویر با کیفیت فوق العاده بالا، می تواند فصل جدیدی برای فروش محصولات کمپانی شارپ Sharp رقم بزند.

تلویزیون ال اجی 65SK9500  ، بهترین تلویزیون مبتنی بر هوش مصنوعی
همان طور که می دانید ال جی LG یکی از برندهای مطرح و خوشنام در تولید تجهیزات الکترونیکی مختلف می باشد. این کمپانی با تولید مانیتورSK9500  توانسته است برند خود را در میان محصولات مشابه، متمایز کند.
نمایشگر ال جی LG 65SK9500 دارای کیفیت تصویر Full HD و Dolby Vision است. از دیگر قابلیت های مهم این مونیتور می توان به بهره گیری از فناوری IPS Nano-Cell و Full Array LED Dimming Proاشاره نمود.

تلویزیون ال اجی 65SK9500  ، بهترین تلویزیون مبتنی بر هوش مصنوعی

از ویژگی های مهم تلویزیون ال جی 65SK9500 که وجود هوش مصنوعی قدرتمند به نام AI ThinQ است که امکان پشتیبانی از گوگل اسیستنت را دارد.
تلویزیون ال اجی 65SK9500  ، بهترین تلویزیون مبتنی بر هوش مصنوعی
این محصول قدرتمند و متمایز ال جی می تواند فرمان های صوتی را که به دستگاه های سازگار با گوگل اسیستنت و الکسا آمازون داده می شود دریافت کند و دستورات مختلف کاربران مثل انتخاب کانال، تغییر صدا و برخی تنظیمات تصویر را انجام دهد.
منبع: eisa
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر