۱۳۹۷ شهریور ۲۶, دوشنبه

نمایندگی تعمیرات کانن Canon در کرج


via

رقابت در دنیای امروز باعث شده تا شرکت های بزرگ همیشه به بالا بردن سطح کیفی محصولات و خدمات خود بیاندیشند. شرکت ژاپنی کانن که همانند بسیاری از شرکت های ژاپنی دیگر، کیفیت محصولات خود را طی سالیان زیاد به اثبات رسانده اند، مهم ترین موضوع را رضایت مشتریان فعلی خود می دانند.

شکی نیست که افزایش مشتری با افزایش فروش و درآمد زایی رابطه مستقیم دارد اما یه مشتری ناراضی چندین مشتری بالقوه را از خرید منصرف می کند. کنون نیز بر همین مبنا سعی دارد تا با گسترش نمایندگی های رسمی خود سطح کیفی خدمات خود را در هر نقطه بالا ببرد.

مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی کانن در کرج نیز با وجود متخصصان زبده، توانسته نیاز مشتریان این برند را تا میزان بالایی برطرف کند.

نمایندگی تعمیرات کانن Canon در کرج

نمایندگی تعمیرات کانن Canon در کرج

مشتریان محصولات کنان در شهر کرج، نیازی به مراجعه به تهران نداشته و می توانند با شماره تلفن نمایندگی کانن در کرج تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنند.

این نمایندگی قادر است تا تمامی اطلاعات فنی لازم را در اختیار مشتری قرار دهد و در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به خدمات پس از فروش، به مشتریان خود مشاوره دهد.

با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان نیز می توانید به راحتی آدرس نمایندگی کانن در کرج یافته و در ارتباط باشید. پس از خرید هر محصول، مشتریان به بخش فروش نیازی نداشته و گارانتی و خدمات پس از فروش برای آنها اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

نمایندگی تعمیرات کانن Canon در کرج

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی تعمیرات کانن در کرج نیز به همین دلیل وظیفه خود می داند تا از هر جنبه ای، مشتریان خود را پشتیبانی کند. بنابراین این مجموعه از ابتدا تا انتها در کنار مشتریان خود بوده و تلاش می کند تا بهترین خدمات را در اختیار آنها قرار دهد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر