۱۳۹۷ مهر ۷, شنبه

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در اهواز


via

راه اندازی و ایجاد یک نمایندگی در هر شهر و استانی، به نفع مشتریان آن برند خواهد بود. در این حالت همه می توانند برای خرید و یا استفاده از خدمات پس از فروش، به نمایندگی رسمی محصول مراجعه کرده و خدمات مناسبی دریافت نمایند.

این نمایندگی ها به دلیل اینکه بصورت مستقیم و رسمی، با خود شرکت تولید کننده در ارتباط هستند، اطلاعات فنی لازم را در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش آنها را دریافت می کنند. شرکت بدر الکتریک نماینده رسمی توشیبا در ایران است که محصولات این برند را گارانتی می کند.

از این روی، شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی بدر الکتریک توشیبا نیز بر همین مبنا به مشتریان این برند خدمات لازم را عرضه می دارد.

به همین دلیل، شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی تعمیرات توشیبا در اهواز را راه اندازی کرده است تا مشتریان خود در این شهر و استان، نیاز به جابجایی نداشته و با کمترین زمان و هزینه، مشکل خود را برطرف کنند.

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در اهواز

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در اهواز

هنگامی که شما محصولی را از شرکتی مانند توشیبا خریداری می کنید، هیچ شرکتی همانند نمایندگی های رسمی آن، از فناوری های بکار رفته در محصول اطلاع ندارد. بنابراین بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل، با نمایندگی مجاز و رسمی محصول تماس بگیرید.

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی تعمیرات توشیبا در اهواز، با تاکید بر این موضوع اعلام می دارد که این شرکت از کارآمدترین بخش فنی خود جهت تعمیرات و انجام خدمات فنی و پس از فروش استفاده می کند.

شما می توانید با مراجعه و یا تماس با شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی توشیبا در اهواز، اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت نمایید. در این حالت شما می توانید با خیالی آسوده محصول را به نمایندگی سپرده و تا رفع کامل مشکل، از گارانتی محصول استفاده کنید.

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در اهواز

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر