۱۳۹۷ مهر ۴, چهارشنبه

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در شیراز


via

گسترش نمایندگی های یک برند نشان از اعتماد مشتریان و کیفیت محصولات آن دارد. البته هر چه تعداد آنها بیشتر شود طبیعتا بار مسئولیتی بیشتری نیز خواهد داشت.

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی تعمیرات توشیبا در شیراز و شهرستان های استان فارس شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب تنها به دلیل خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود و صاحبان محصولات برند توشیبا، در حال افزایش نمایندگی های خود در استان های مختلف است.

به همین دلیل نیز، مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی بدر الکتریک توشیبا هم در اختیار دارد تا تمامی موضوعات مربوط به این برند را برای مشتریان خود حل و فصل کند.

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در شیراز

بنابراین اگر قصد خرید، تعمیر، مشاوره و استفاده از خدمات گارانتی و پس از فروش محصولات توشیبای خود را دارید، تنها لازم است به یکی از شعب مجموعه ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در شیراز

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی تعمیرات توشیبا در شیراز از افزایش بار مسئولیتی خود آگاه است و تلاش می کند تا با جدیدترین امکانات، محصولات و خدمات، خیال مشتریان خود را از همه جهت راحت نماید.

بسیاری از مشتریان، اطلاعات فنی کافی برای خرید محصول ندارند و یا حتی پس از خرید نیز نمی دانند برای استفاده از خدمات پس از فروش، چگونه اقدام کنند.

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در شیراز

در این حالت کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی توشیبا در شیراز و سایر شهرستان ها، وظیفه خود می دانند تا از این فرصت استفاده کرده و تمامی راه های لازم را برای مشاوره و ارائه خدمات لازم به مشتریان خود، عرضه کنند.

این مجموعه به خوبی می داند که فروش یک محصول پایان مسیر نبوده و شروع کننده مسیری طولانی خواهد بود که مسئولیت زیادی به همراه دارد، زیرا مشتری به این مجموعه اعتماد کرده و انتظار دارد که متناسب با خرید خود، خدمات دریافت کند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر