۱۳۹۷ مهر ۸, یکشنبه

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در مشهد


via

یکی از نگرانی های مشتریان هر برندی، خدمات پس از فروش و در صورت نیاز، تعمیر محصول خریداری شده است. به هر حال مشتری هزینه ای را در قبال یک محصول می پردازد ولی همیشه دغدغه این را دارد که اگر این محصول با مشکل مواجه شود، به کجا می تواند مراجعه نماید.

این موضوع کاملا قابل درک است، به همین دلیل نیز شرکت های تولید کننده محصولات، خدمات نمایندگی و پس از فروش را به مشتریان ارائه می دهند. شرکت توشیبا نیز که از برترین برندهای موجود است، به همین منوال جلو می رود.

مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی تعمیرات توشیبا در مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی شامل نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر به دنبال رسیدن به این مهم است.

نمایندگی تعمیرات توشیبا toshiba در مشهد

علاوه بر این، شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی بدر الکتریک توشیبا را نیز بر عهده دارد که نماینده رسمی توشیبا در ایران می باشد.

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در مشهد

برند خوشنام توشیبا، همیشه به خدمات پس از فروش محصولات خود، با تمرکز خاصی می نگرد که به همین دلیل سعی دارد تا نمایندگی های خود را به شرکت های قابل اعتماد بسپارد.

مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی تعمیرات توشیبا در مشهد نیز با توجه به همین موضوع، سطح کیفی خدمات خود را روز به روز بهتر کرده و به صاحبان محصولات این برند، خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می کند.

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا Toshiba در مشهد

اگر شما نیز از دارندگان یکی از محصولات برند توشیبا هستید و در استان خراسان رضوی زندگی می کنید، می توانید با مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی توشیبا در مشهد تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره های لازم، به این مجموعه مراجعه کنید.

از مزایای مراجعه به این نمایندگی می توان به دانش فنی کارشناسان، استفاده از قطعات اصلی، گارانتی محصولات و خدمات خود و از این قبیل موارد اشاره کرد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر