۱۳۹۷ شهریور ۱۷, شنبه

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا Meva MBS 3615


via

همانطور که می دانید بارکد خوان دستگاهی است که با استفاده از آن می توان بارکد محصولات را خوانده و در مراکز تجاری مختلف مانند انبارها و فروشگاه ها، کنترل، ثبت و نگهداری کالاها را آسان تر کند.

دستگاه بارکد خوان با توجه به نوع کاربری آنها، نیازمند سرعت بالایی در خواندن بارکدها هستند. شرکت میوا با تولید انواع مختلفی از بارکد خوان میوا meva سهم زیادی از بازار این محصولات را از آن خود کرده است.

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا Meva MBS 3615

در این مطلب قصد داریم به تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا Meva 3615 بپردازیم.

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا  Meva 3615از نظر کلی و ظاهری

با تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا  Meva 3615 از نظر کلی و ظاهری می توان دید که این دستگاه بصورت کابلی ارائه می شود و دارای کابلی به طول 2 متر است که آن را به دستگاه اصلی متصل می کند.

از مهمترین ویژگی های بارکد اسکنر میوا 3615 ضد ضربه بودن آن است و در صورت افتادن از ارتفاع 1.5 متری، می تواند از خود مقاومت نشان دهد.

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا Meva 3615از نظر کلی و ظاهری

قیمت بارکد خوان میواMeva  نیز به خوبی ارائه شده و در مقایسه با ویژگی هایی که دارد مناسب است. در موارد استفاده در فروشگاه ها نیز که فاکتور سرعت اهمیت ویژه ای دارد، قادر است تا با سرعت بالا بارکدها را اسکن کند.

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا  Meva 3615از نظر فنی

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا  Meva 3615 از نظر فنی نشان داد که سرعت اسکن این دستگاه 330 اسکن در ثانیه می باشد که سرعت بسیار بالایی در این مدل از تجهیزات است.

از ویژگی های مهم دیگر بارکد خوان میوا مدل mbs 3615 می توان به زاویه اسکن آن اشاره کرد که تا 42 درجه نیز انجام می شود.

سیستمی که این بارکدخوان از آن بهره می برد اپتیکال Linear CCD است که با استفاده از منبع نور LED با رنگ قرمز 617 نانومتری بارکدها را اسکن می کند.

تحلیل و بررسی بارکد خوان میوا Meva 3615از نظر فنی

از سایر ویژگی های آن نیز می توان به بهره گیری از تکنولوژی Ultra Scan درخواندن داده ها و قابلیت تنظیم جهت قرائت اتوماتیک بارکد بدون فشار کلید اشاره کرد.

قیمت بارکد خوان meva 3615 با توجه به امکانات آن بسیار مناسب است که می توانید از شرکت ایده برتر پارسیان، مرکز فروش بارکد خوان در ایران خریداری نمایید.

شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر بارکد خوان میوا Meva MBS 3615 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: بارکد خوان میوا Meva MBS 3615

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر