۱۳۹۷ مهر ۲, دوشنبه

اولین صندلی کودک مجهز به کیسه هوا Maxi-Cosi

استفاده از صندلی مخصوص کودک، امن ترین راه ممکن برای نشاندن کودکان در اتومبیل است. طبق آمار قرار دادن صندلی کودک استاندارد در داخل ماشین تا 80 درصد از مرگ و میر کودکان در اثر تصادف و همچنین 60 تا 70 درصد از صدمات ناشی از تصادف را کاهش می دهد.
ممکن است در نگاه اول هزینه لازم برای خرید یک صندلی مخصوص بچه ها زیاد به نظر برسد اما این قیمت در مقابل هزینه های ناشی از تصادف های رانندگی بسیار ناچیز است.

اولین صندلی کودک مجهز به کیسه هوا Maxi-Cosi

لازم به ذکر است که تمام نمونه های صندلی کودک که در بازار موجودند از استاندارد لازم برخوردار نیستند.
پس باید در هنگام خرید، محصولی را انتخاب کنید که مطابق استانداردهای ایمنی طراحی شده و آزمایش های عملی لازم را طی کرده باشد.

معرفی اولین صندلی کودک مجهز به کیسه هوا Maxi-Cosi

شرکت انگلیسی Maxi-Cosi یکی از برندهای مطرح و مشهور است که به تولید لوازم مختلف کودک از جمله صندلی ماشین می پردازد. این شرکت برای اولین بار در دنیا، یک مدل صندلی کودک ساخته که به کیسه هوا یا ایربگ مجهز است.
صندلی کودک اکسیس فیکس ایر AxissFix Air موفق به دریافت جایزه طراحی برای بهبودی ایمنی خودرو شده است و به عنوان مدل پرچم دار شرکت Maxi-Cosi عرضه خواهد شد.

معرفی اولین صندلی کودک مجهز به کیسه هوا Maxi-Cosi

صندلی کودک اکسیس فیکس ایر که با همکاری شرکت کیسه هوای هلیت Helite ساخته شده است، برای کودکان با قد 61 تا 105 سانتی متر مناسب است.
قلاب صندلی ایزوفیکس Isofix و پایه گردان 360 درجه ای که به نصب آسان صندلی کمک می کند، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این صندلی کودک می باشد.

معرفی اولین صندلی کودک مجهز به کیسه هوا Maxi-Cosi

در ساختار صندلی AxissFix Air دو کیسه هوا تعبیه شده که به برخورد حساس هستند. این کیسه ها در پدهای شانه حفاظ کمربند ایمنی قرار دارند و به کارتریج دی اکسید کربن متصل شده اند.
این صندلی به سنسورهای با حساسیت بالا مجهز است و در صورت بروز تصادف و ایجاد ضربه به صندلی این سنسورها سریعا فعال شده و کیسه های هوا در عرض 0.05 ثانیه باز می شوند.  

معرفی اولین صندلی کودک مجهز به کیسه هوا Maxi-Cosi

صندلی کودک AxissFix Air در مقایسه با نمونه های مشابه فاقر ایر بگ، می تواند هنگام تصادف و برخورد از سمت جلوی خودرو، شدت ضربه ای که به سر و گردن کودک وارد می شود را تا 55 درصد کاهش دهد.
حتما بخوانید: قیمت میز و صندلی اداری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر