۱۳۹۷ خرداد ۹, چهارشنبه

مرکز فروش مانیتور قابل حمل

دنیای مانیتورها روز به روز بزرگتر و پیشرفته تر می شود، به گونه ای که برای هر نوع کاربری، نوعی مانیتور طراحی شده است. اگر شما از این تجهیز برای کسب و کار خود استفاده می کنید، بهترین انتخاب مانیتور صنعتی است که آن هم مدل های مختلفی دارد و می تواند در بسیاری از مراکز تجاری و صنعتی استفاده شود.
مرکز فروش مانیتور قابل حمل
اما از میان تنوع بسیار مانیتورها، مانیتور قابل حمل مخاطبان زیادی دارد. مراکز فروش مانیتور قابل حمل می توانند مدل های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا از میان آنها انتخاب نمایند. موضوع مهم در بخش خرید مانیتور قابل حمل می تواند موارد قابل استفاده آن باشد.
مرکز فروش مانیتور قابل حمل
شاید بیشتر مخاطبان این مدل از مانیتورها، علاقمندان به بازی باشند که با کنسول های بازی سروکار دارند. گیمیرها و علاقمندان به بازی نیاز دارند تا در برخی از بازی ها، بصورت گروهی انجام دهند و به همین دلیل، می بایست به راحتی تجهیزات بازی را جابجا کنند.
این افراد با داشتن یک مانیتور قابل حمل کوچک بدون نیاز به تجهیزات اضافی، به راحتی و در هر جایی قادر به بازی هستند.

معرفی مرکز فروش مانیتور قابل حمل

همانطور که بیان شد شاید بیشترین استفاده، مانیتور قابل حمل برای ps4 و سایر کنسول های بازی باشد، اما تنها کاربری آن نیست. شاید برخی ترجیح بدهند که برای مثال برای دوربین های مدار بسته نیز از آنها استفاده کنند زیرا به راحتی قابل حمل بوده و به سادگی قابل جابجایی است.
معرفی مرکز فروش مانیتور قابل حمل
بنابراین، فروش مانیتور قابل حمل بسته به کاربری می تواند تفاوت داشته باشد. از مهمترین ویژگی این مانیتورها می توان به اندازه کوچک، قابل حمل بودن، کیفیت خوب تصویر، بهره مندی از پورت های مختلف و کاربرد زیاد آنها در زمینه های مختلف اشاره کرد.
شرکت ایده برتر پارسیان که با سال ها تجربه در زمینه مانیتور توانسته تجارب خوبی کسب کند، مرکز فروش مانیتور قابل حمل خود را نیز راه اندازی کرده است و قادر است از هر برندی محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه کند.
از مزایای خرید از مجموعه ایده برتر پارسیان نیز می توان به اطمینان از اصالت و کیفیت محصول، قیمت مناسب و گارانتی آن اشاره کرد

نمایندگی کانن Canon در اصفهان

شرکت ژاپنی کنون که سال هاست در بازار ایران با تجهیزات و وسایل با کیفیت شناخته می شود، طرفداررزوان زیادی دارد. این برند محصولات مختلفی دارد که تقریبا در تمام آنها جزو بهترین هاست. برای نمونه اگر بخواهیم ماشین های اداری کانن canon را با سایر برندها مقایسه کنیم، خواهیم دید که کیفیت بالایی دارند. خوشبختانه نمایندگی رسمی از این برند در ایران وجود دارد و می تواند خدمات خوبی را به همه ارائه کند. شرکت های بزرگ که قادر هستند خدمات با کیفیتی را به مشتریان این برند عرضه کنند، نمایندگی کنون را دریافت خواهند نمود.
نمایندگی کانن Canon در اصفهان
در همین راستا، شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی کانن در اصفهان و همچنین شهرستان های آن از جمله کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر را تاسیس کرده است. این شرکت مواردی چون مواد مصرفی دستگاه کپی کانن را نیز در کنار محصولات اصلی به فروش می رساند.

نمایندگی رسمی کانن Canon در اصفهان

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی کانن در اصفهان تنها ماشین های اداری این برند را عرضه نکرده و محصولات کاربردی مانند ویدئو پروژکتور کانن canon را نیز در فروشگاه خود موجود دارد. به دلیل تعداد زیاد مشتریانی که از محصولات کنون استفاده می نمایند، شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی ماشین های اداری کانن را نیز به فروشگاه خود آورده تا همه نیازها را پاسخ دهد.
نمایندگی رسمی کانن Canon در اصفهان
در این حالت فرقی ندارد که شما از دارندگان پرینترهای جوهر افشان کانن Canon باشید و یا قصد خرید محصولی مانند اسکنر کانن canon را دارید، کافیست به فروشگاه شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید بدون نگرانی محصول مدنظر خود را تهیه کرده و با گارانتی اصلی دریافت نمایید. مشاوران و کارشناسان این شرکت منتظر تماس های شما هستند تا بتوانند برای خرید محصولات جدید و یا راه حلی برای رفع مشکلات محصولات قبلی شما راهنمایی کنند.
برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: 73027 - 021

ال اف دی (LFD) چیست؟


via

LFD هم به قسمتی از نرم افزار مدیریت دیوارآتشین سرورهای لینوس گفته می شود که در این صورت کوتاه شده ی عبارت Login Failure Daemon است و هم به نوعی از نمایشگرهای سایز بزرگ که انقلابی در صنعت نمایشگر و تلویزیون هستند و کوتاه شده ی Large Format Display می باشد.

ال اف دی (LFD) چیست؟

 

در این مقاله به بررسی ال اف دی در میان نمایشگرهای می پردازیم که با ویژگی های حیرت انگیز خود از سایر نمایشگرها از جمله تلویزیون رنگی، تلویزیون تخت، LCD،  LEDو OLED  جدا می کند.

حتما بخوانید: انواع نمایشگر تبلیغاتی

در واقع LFD نسل جدید نمایشگرهای صنعتی از نوع دیجیتال هستند که درون آنها کامپیوتری حرفه ای با پورت های اتصال گوناگون  میدهد و در شرایط محیطی گوناگون توانایی نمایش اطلاعات ارسال شده توسط کاربر با بالاترین کیفیت را دارد.

کاربرد ال اف دی (LFD) چیست؟

همان طور که گفته شد کاربردی که مانیتور ال اف دی دارد فراتر از تلویزیون و سایر مانیتورهاست. از جمله مکانهایی که می توان از نمایشگر صنعتی LFD استفاده کرد می توان به رستوران، بانک، مترو، سالن فرودگاه، نمایشگاه، سالن کنفرانس و همایش، مراکز خرید، سازمان های دولتی و حتی مدارس و دانشگاه ها استفاده کرد.

 

کاربرد ال اف دی (LFD) چیست؟

 

دلیل استفاده در مدارس و دانشگاه ها این است که بهترین جایگزین برای ویدئو پروژکتورها و بردهای هوشمند می باشد زیرا واضح است که یک صفحه نمایش بزرگ با کیفیت و وضوح بالا، کامپیوتر داخلی قدرتمند، قابلیت های اتصالی گوناگون و هم چنین قابلیت لمسی  امکانات بیشتری را در اختیار معلمان و دانشجویان قرار می دهد.

 

کاربرد ال اف دی (LFD) چیست؟

 

علاوه بر این LFD را به صورت ویدئو وال یا مانیتور صنعتی هم می توان نصب کرد که در صنعت تبلیغات نقش موثری دارند. از جمله شرکت های پیشرو در این زمینه سامسونگ است که ال اف دی هایی در ابعاد گوناگون 22 تا 95 اینچ تولید می کند.

حتما بخوانید: نمایشگر صنعتی سامسونگ Samsung

 

کاربرد ال اف دی (LFD) چیست؟

 

از ویژگی های LFD می توان به فریم نازک، نمایش حرفه ای تصاویر، توان مصرفی پایین، کارکرد با بیش از 50.000 ساعت، چرخش در جهت های گوناگون، قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان استفاده به صورت عمودی و افقی  اشاره کرد. هم چنین این نمایشگر صنعتی ویدئو وال را هم  می توان زمان بندی کرد تا در زمانی مشخص روشن و خاموش شود و هم می توان نحوه پخش اطلاعات را برای آن مدیریت کرد.

نمایشگرهای امروزی جای خود را پیدا کرده اند و تقریبا در همه اماکن می توان آنها را دید. اما گذشته از نمونه های معمولی آن، مانیتور صنعتی کمتر شناخته شده و نیازمند معرفی بیشتر است، زیرا هر چه از این نوع مانیتور در کسب و کارهای مختلف استفاده شود، بهره وری بالاتر خواهد رفت. علاوه بر این، در بین مانیتورهای صنعتی، ویدئو وال مشتریان خاص خود را دارند. استفاده از ویدیو وال به شما کمک می کند تا اندازه مونیتور خود را تا هر چقدر که نیاز دارید، گسترش دهید.
خرید تلویزیون ویدئو وال ایکس ویژن X-Vision
حتی می توانید با توجه به بودجه خود تعدادی را خریداری کرده و پس از گذشت مدتی، مانیتورهای بیشتری به آن اضافه نمایید. این موضوع را می توان از مزیت های بزرگ خرید ویدئو وال دانست.
هر برندی که سابقه تولید مانیتور و تلویزیون را دارد، به تولید ویدئو وال نیز مبادرت کرده است اما برندهای کمی توانسته اند محبوبیت خوبی پیدا کنند. به همین منظور اگر به دنبال خرید ویدئو وال هستید، توصیه می کنیم خرید تلویزیون ویدیو وال ایکس ویژن را فراموش نکنید.

خرید تلویزیون ویدیو وال ایکس ویژن X-Vision

همانطور که اشاره شد، مانیتور صنعتی می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد اما ویدیو وال کاربردی تر است. به عنوان مثال خرید تلویزیون ویدیو وال ایکس ویژن به شما کمک می کند تا علاوه بر کیفیت بی نظیر و کارایی بالا، می توانید اندازه آن را هر زمانی که بخواهید، افزایش دهید. 
خرید تلویزیون ویدیو وال ایکس ویژن X-Vision
همانطور که می دانید ویدئو وال از چندین مانیتور صنعتی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و می توانند با هم تصویر یکپارچه ای را شکل دهند. برند ایکس ویژن که به جرات می توان گفت یکی از بهترین برند ویدئو وال محسوب می شود، مناسب افرادیست که انتظارات زیادی از ویدیو وال دارند. پارامترهای زیادی در قیمت ویدئو وال دخالت دارند.
خرید تلویزیون ویدیو وال ایکس ویژن X-Vision
به غیر از کیفیت آن، امکانات و حتی برند سازنده نیز در قیمت مانیتور صنعتی موثر است. برای اطلاع دقیق از قیمت تلویزیون شهری ویدئو وال و سایر مدل ها، می توانید علاوه بر مراجعه به وبسایت فروشگاهی شرکت ایده برتر، با کارشناسان فروش و فنی تماس بگیرید

قیمت بیسیم دستی


via

فناوری های ارتباطی یکی از برترین و پرکاربردترین موضوعاتی است که توانسته نیاز بشر را رفع کند. گوشی های تلفن، بیسیم و تجهیزات این چنینی، گسترش زیادی پیدا کرده اند و روز به روز نیز در حال پیشرفت هستند. همانطور که بیان شد، بی سیم جزوی از این تجهیزات است که به آنتن های مخابراتی وابسته نیست.

 

قیمت بیسیم دستی

 

بسیاری از مشاغل از انواع بیسیم دستی و یا مدل های ثابت استفاده میکند که در نوع دستی می توانید همانند گوشی تلفن همراه با خود حمل و نقل کنید، در مدل های ثابت، می بایست در ماشین و یا مکانی ثابت استفاده گردد.

قیمت بیسیم دستی و یا ثابت به مدل آنها، برد مفیدی که دارند و ویژگی های آنها وابسته است. البته این بیسیم ها به دو دسته مجاز و غیر مجاز تقسیم می شوند که بصورت قانونی می توانید قیمت بیسیم دستی مجاز را از فروشگاه های مجاز کسب کنید.

 

قیمت بیسیم دستی

 

علت تفاوت در مجاز یا غیر مجاز بودن بیسیم ها، در زمینه کانال ها، فرکانس کاری و برد مفید آنهاست که مدل های مجاز در محدوده خاصی می توانند فعالیت کنند.

قیمت انواع بیسیم دستی

همانطور که اشاره شد، قیمت بیسیم دستی به ویژگی های هر دستگاه وابسته است. توصیه می شود برای خرید بیسیم دستی به مراکز معتبر فروش رجوع شود تا به مشکلات ناشی از عرضه دستگاه های غیر مجاز گریبان گیر شما نشود. مجموعه ایده برتر پارسیان سال هاست که بخشی از انرژی و سرمایه خود را بر روی ارائه بیسیم های مجاز گذاشته است و در کنار آن، تجهیزات جانبی مانند هندزفری بیسیم دستی را نیز عرضه می کند.

 

قیمت انواع بیسیم دستی

 

این مرکز بر روی وبسایت فروشگاهی خود، قیمت انواع بیسیم دستی را قرار داده است و علاوه بر آن، به مشتریان امکان می دهد تا بتوانند از کارشناسان فنی و فروش، سوالات فنی خود را بپرسند. برای مثال اگر به دنبال قیمت بیسیم دستی با برد بالا هستید، این شرکت قادر است تا مدل های مدنظر شما را پیشنهاد داده و بتوانید از میان آنها انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این شرکت محصولات خود را با گارانتی عرضه می دارد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان

همان طور که می دانید هدست های واقعیت مجازی طرفدارای زیادی را در بین کاربران خصوصا گیمرهای حرفه ای به خود اختصاص داده اند. این هدست ها در برندهای گوناگونی تولید می شوند و به فرد کمک می کنند که ساعات فراغت خود را در دنیایی متفاوت بگذراند. هدست واقعیت مجازی که در واقع در دسته بندی لوازم جانبی موبایل قرار دارد، باعث می شود کاربر از تماشای ویدئوهای 360 درجه، سه بعدی و بازی های متنوع و هیجان انگیز لذت ببرد.
نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان
در میان برندهای مختلف تولید کننده این وسیله جالب، دو شرکت گوگل Google و ال جی LG یک نمایشگر برای هدست های واقعیت مجازی معرفی کرده اند که در نوع خود بی نظیر است و کیفیت آن دو برابر نمایشگر هدست Vive Pro می باشد.

معرفی نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان

محصول جدید گوگل و ال جی، یک صفحه نمایش اولد OLED است که در ابعاد 4.3 اینچ ارائه می شود. این مانیتور رزولوشنی برابر 4800*3840 پیسکل دارد که در کنار نرخ رفرش ریت 120 هرتزی، تجربه ای فوق العاده را از تماشای ویدئوهای سه بعدی برای کاربر فراهم می آورد.
معرفی نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان
برای معرفی نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان باید گفت که این نمایشگر جدید که به عنوان نمایشگر هدست با بیشترین رزولوشن در دنیا از آن یاد می شود، در مقابل پنل های مشابه ظاهر شده است و آن ها را ناچار به عقب نشینی کرده است! مثلا نمایشگر HTC Vive در اندازه 3.6 اینچی، تصاویر را با رزولوشن 1200*1080 پیکسل نشان می دهد. یا نسخه دیگری از Vive Pro با اندازه 3.5 اینچی، رزولوشن 1600*1440 پیکسل دارد یعنی تراکم پیکسلی آن 661ppi است که به گرد پای پنل جدید هم نمی رسد!
معرفی نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان
خوب است بدانیم با اینکه محصول جدید گوگل و ال جی، رزولوشن بسیار بالایی دارد و تجارب فوق العاده ای را از بازی ها و تصاویر سه بعدی به نمایش می گذارد، اما باز هم برای رسیدن به رزولوشن چشم انسان راه زیادی در پیش دارد. البته از آن جایی که رزولوشن چشم انسان برابر 9600*9000 یا 2183 در هر اینچ است، دستیابی به تکنولوژی که تصاویر را دقیقا با این کیفیت نمایش دهد، کار ساده ای نخواهد بود. با این حال ال جی و گوگل در حال طراحی و توسعه مونیتوری هستند که تشخیص واقعیت از تصویر مجازی را برای فرد غیر ممکن کند. 
معرفی نمایشگر هدست واقعیت مجازی با رزولوشن نصف چشم انسان
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ

فناوری AMD FreeSync از چند سال اخیر در سیستم کامپیوترهای رومیزی از جمله مانیتور و کارت گرافیک فناوری AMD FreeSync  مورد استفاده قرار می گیرد. این فناوری در حقیقت یک تکنیک برای بهتر شدن عملکرد فریم است که با نام G-Sync در انویدیا شناخته شده  است.

تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ
البته به دلیل اینکه نیازی به دو تراشه ی مجزا ندارد پیاده سازی آن قیمت کمتر ی به دارد. این را هم بدانید که مایکروسافت  جدیدا از این تکنولوژی در کنسول های بازی نسل 8 و 8.5 خود استفاده می کند.

تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ

بعد از کنسول های بازی مایکروسافت حال شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرده است که قرار است از این تکنولوژی در تلویزیون های جدید که در سال 2018 تولید خواهند شد، استفاده کند و گیمرهایی که از این تلویزیون های سری جدید شرکت سامسونگ، برای بازی های خود استفاده می کنند با بروزرسانی کردن میان افزار راه انداز اصلی (Firmware) از آن می توانند نهایت لذت در بازی های خود را ببرند.
تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ
البته سامسونگ این فریمور جدید را برای تمامی تلویزیون های UHD خود از جملهQ6FN, Q7FN, Q8FN, Q9FN  وNU8000  به کار برده است.
پس از آنکه بروزرسانی دریافت شد، مانیتورهای جدید سامسونگ در کنسول های بازی Xbox S، One X و کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ های گیمینگ از فناوری AMD FreeSync ، پشتیبانی خواهند کرد و در این آپدیت جدید مانیتورهای سامسونگ به احتمال زیاد از درگاه HDMI 2.1  برای استفاده کاربران پشتیبانی خواهند شد.
تبدیل تلویزیون های سامسونگ به مانیتورهای گیمینگ
از دیگر مزایای این بروزرسانی فرکانس است که در حالت بازی برای اینکه دقت صفحه نمایش به صورت full hd تبدیل شود به 120 هرتز خواهد رسید. علاوه بر این میزان تاخیردر عملکرد (Input Lag) به15 میلی ثانیه می رسد که در حالت VRR تا 7 میلی ثانیه کاهش می یابد.
در میان تمامی برندهای موجود در بازار  تلویزیون های QLED و LCD کمپانی سامسونگ کمترین میزان تاخیر ورودی را دارند که حتی برای کاهش بیشتر سامسونگ فناوری Fast FRC را به تولیدات خود تزریق کرده است

۱۳۹۷ خرداد ۸, سه‌شنبه

دیده شدن پست‌های تایملاین اینستاگرام

اینستاگرام Instagram یک اپلیکیشن پرکاربرد و پر طرفدار است که در میان سایر شبکه های اجتماعی، بیشتر توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. این برنامه پیوسته در حال تغییر است و تا کنون قابلیت ها و امکانات زیادی را ارائه کرده است. جدید ترین قابلیت اینستاگرام Usage Insights می باشد که فعلا به صورت آزمایشی ارائه شده است.
دیده شدن پست‌های تایملاین اینستاگرام
ابزار Usage Insights این قابلیت را به کاربر می دهد که فعالیت روزانه خود را در اینستاگرام بررسی کند و به این ترتیب زمان خود را مدیریت نماید. این قابلیت جدید برای کاربران اینستا بسیار مفید خواهد بود زیرا از اعتیاد کاربران به شبکه های اجتماعی و صرف وقت بیهوده در فضای مجازی جلوگیری می نماید. 
دیده شدن پست‌های تایملاین اینستاگرام
البته این شرکت در صدد طراحی برنامه های بیشتر برای کنترل فعالیت کاربران خود است. بنابراین زمانی که تمام پست های 48 ساعت گذشته تایم لاین در اینستاگرام خود را مشاهده کنید، پیغامYou're All Caught Up برای شما به نمایش در می آید که به معنای : شما حالا کاملا در جریان امور قرار دارید. می باشد.

اعلان برای دیده شدن پست‌های تایملاین اینستاگرام

اعلان برای دیده شدن پست های تایملاین اینستاگرام در پی تغییرات الگوریتمی، به این شبکه اضافه شده است. در سیستم الگوریتمی جدید اینستاگرام، پست های جدید نسبت به پست های قدیمی تر، در الویت بالاتر تایم لاین قرار می گیرند. جالب است بدانید که احتمالا این ایده از سوی مارک زاکر برگ مطرح شده باشد. زیرا وی به تازگی اعلام کرد که به دنبال راهی است تا مطمئن شود کاربران فیسبوک، وقت خود را درست صرف می کنند.
اعلان برای دیده شدن پست‌های تایملاین اینستاگرام
همان طور که گفتیم افزونه های جدید اینستاگرام هنوز در حالت آزمایشی به سر می برند. به همین دلیل دقیقا مشخص نیست که منظور از You're All Caught Up این است که تمام پست های 48 ساعت اخیر افرادی که دنبال می کنید، را مشاهده کرده اید و یا پست های منتخب الگوریتم این برنامه در 48 ساعت گذشته را دیده اید؟
اعلان برای دیده شدن پست‌های تایملاین اینستاگرام
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به اخبار روز تکنولوژی در سایت ایده برتر مراجعه نمایید
صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA66
مکانیزم: ساده
جنس کفی: چوب هشت لایه
جک صندلی: ندارد
نوع پایه: کنفرانسی هلالی

معرفی صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA66

صندلی کنفراسی 650MA66 را می توان جزو صندلی های نفرانسی طبی قرار داد. دلیل آن طراحی تکیه گاه و ضخامت فوم مو حالت نشیمنگاه می باشد. نکته ی قابل توجه در این صندلی کنفرانسیانحنای ابتدای نشیمنگاه می باشد که به دلیل وجود انحنا و استفاده از فوم ضخیم با دانسیته بالا با عث می شود تا به پشت ران کاربر فشار زیادی وارد نشود.
معرفی صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA66
در ادامه معرفی صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA66 باید گفت که جنس پایه از فولاد st 37 می باشد و دارای پوشش نیکل کروم است. از دیگر ویژگی های این صندلی می توان به نوع پایه صندلی اشاره کرد که از نوع کنفرانسی هلالی می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Aram Gostar 650MA66

روکش صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA6 از نوع پارچه مرغوب ایرانی و چرم مصنوعی با اسکین Pu می باشد. چوب کف و پشت این صندلی اداری 8 لایه و دوبل سه لایه بوده که با پرس گرم حالت داده شده است.
طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Aram Gostar 650MA66
در مورد طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Aram Gostar 650MA66 باید گفت که ابر کف از جنس فوم سرد قالبی با دانسیته بالا می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA66 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی کنفرانسی آرام گستر Aram Gostar 650MA66

صندلی کنفرانسی آرام گستر Aram Gostar 650MA66 دارای روکش چرم و پارچه می باشد. صندلی کنفرانسی 650MA66 با ابعاد 44*91 و وزن 17 کیلوگرم دارای رنگ های متنوعی می باشد. این صندلی کنفرانسی مناسب برای ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد.
صندلی کنفرانسی آرام گستر Aram Gostar 650MA66
جهت کسب اطلاعات بیشتر با صندلی کنفرانسی آرام گستر 650MA66 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

صندلی کنفرانسی سیلا Silla C11

صندلی کنفرانسی سیلا C11
مکانیزم: ساده
جنس کفی: چرم Pu
جک صندلی: ندارد
نوع پایه: کنفرانسی هلالی

معرفی صندلی کنفرانسی سیلا C11

صندلی کنفراسی سیلا C11 دارای ارگونومی بسیار مناسبی می باشد که موجب شده است تا این صندلی کنفرانسی از پرفروشترین مصولات شرکت سیلا باشد. فریم فلزی این صندلی کنفرانسیاز پروفایل اختصاصی ساخته شده است که دارای پوشش آبکاری نیکل کروم می باشد.
معرفی صندلی کنفرانسی سیلا C11
در ادامه معرفی صندلی کنفرانسی سیلا C11 باید گفت که اتصالات پشتی از آلیاژ آلومینیوم بوده که پوشش آن آبکاری نیکل کروم می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به پایه آن اشاره کرد که ضخامت آن 2 میلی متر می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Silla C11

همچنین فریم اتصال صندلی کنفرانسی سیلا C11 نیز از آلیاژ آلومینیوم با پوشش آبکاری نیکل کروم می باشد. اتصال پایه به صندلی در این صندلی اداری از ورق 5 میلی متر با جوشکاری آرگون می باشد.
طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Silla C11
در مورد طراحی و کیفیت صندلی کنفرانسی Silla C11 باید گفت که روکش چرم این صندلی از نوع Pu مرغوب می باشد که زیر کار آن فوم شرده است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی کنفرانسی Silla C11 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی کنفرانسی سیلا Silla C11

پارچه صندلی کنفرانسی سیلا Silla C11 کریستالی می باشد و به وسیله دستگاه هایفرکانس فرم دهی شده است. این صندلی کنفرانسی با ابعاد 60*94 و وزن 17.2 کیلوگرم داری رنگ های متنوعی می باشد. در پایان باید گفت که از صندلی کنفرانسی C11 در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری استفاده می شود.
صندلی کنفرانسی سیلا Silla C11
جهت کسب اطلاعات بیشتر با صندلی کنفرانسی سیلا c11 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

اسکنر ای ویژن Avision FB2280E

اسکنر ای ویژن FB2280E
نوع اسکنر: مسطح
حداکثر رزولوشن: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن رنگی: هر 4 ثانیه یک برگ
سرعت اسکن سیاه و سفید: هر 4 ثانیه یک برگ
دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210

معرفی اسکنر ای ویژن FB2280E

اسکنر ای ویژن مدل Avision FB6280E یکی از بهترین اسکنرهای شرکت ای ویژن Avision است. این اسکنر با سرعت چاپ 15 سند سیاه و سفید و رنگی یک رو در دقیقه دارای دقت چاپ 100 تا 600 نقطه بر اینچ مربع می باشد. حداکثر سایز اسکن این دستگاه A4 می باشد.
معرفی اسکنر ای ویژن FB2280E
در ادامه به معرفی اسکنر ای ویژن FB2280E باید گفت که این مدل اسکنر ای ویژن Avision می تواند روزانه 2500 برگ را اسکن کند. این محصول دارای نرم افزار فصل بندی AV Capture با قابلیت صاف نمودن اسناد کج اسکن شده می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Avision FB2280E

اسکنر FB2280E ای ویژن دارای ویزگی های تمیز کردن، پر رنگ کردن متون کم رنگ، کم رنگ کردن زمینه و تنظیم اتماتیک Threshold ،brightness و contrast می باشد. این اسکنر همچنین قابلیت شخیص اتوماتیک سایز سند و گرفتن حاشیه سیاه دور تصویر را دارد.
قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Avision FB2280E
از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر  Avision FB2280E می توان به گرفتن حاشیه سیاه دور تصویر، تشخیص اتوماتیک سایز سند، حذف اتوماتیک نویز و تشخیص سند رنگی و اسکن رنگی همان سند اشاره کرد. اسکنر ای ویژن 2280 توانایی شبیه سازی طیف رنگ های خاکستری را دارد.

اسکنر ای ویژن Avision FB2280E

در پایان باید بگوییم که اسکنر ای ویژن Avision FB2280E قابلیت تصحیح اسنادی که تضاد در میزان روشنایی و تیرگی دارند، تصحیح متون و تصاویر چاپ شده با چاپگر سوزنی که دارای نویز و سایه هستند، حذف پس زمینه رنگی و نمایش محتویات سند با کیفیت بی نظیر را دارد.
اسکنر ای ویژن Avision FB2280E
قابلیت اسکن از کتاب و مجله با توجه به طراحی خاص، نمایشگر و دکمه جهت برنامه ریزی دلخواه اسکنر، سیستم تصویر برداری CCD که بهترین سیستم تصویر برداری می باشد از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید به مقاله نمایندگی اسکنر ای ویژن Avision مراجعه کرده و یا با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta C458

دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
نوع: ایستاده رنگی
زمان تهیه اولین کپی: 
4.5 ثانیه
سرعت کپی: 45 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 
300*300 dpi

 
دانلود درایور دستگاه کپی ای استودیو Toshiba e-Studio 211

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458

دستگاه کونیکا مینولتا مدل C458 یکی از محصولات قدرتمند شرکت  Konica Minotla است. این دستگاه کپی قدرت بسیار زیادی در چاپ یا کپی اسناد دارد و با سرعت بالا خدمات مورد نظر را ارائه می دهد. 
معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
در ادامه  معرفی دستگاه کونیکا مینولتا C458 باید بگوییم که فتوکپی c458 قابلیت چاپ رنگی و ADF خودکار دارد. همچنین امکان پرینت، فکس و اسکن برگه ها نیز توسط این ماشین فراهم می باشد. 
قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
فتوکپی کونیکا مینولتا C458 برای چاپ تصاویر نیز مناسب است و سرعت کپی آن 45 برگ در دقیقه می باشد. این محصول یک دستگاه کپی ایستاده است که قابلیت چاپ دو رو نیز دارد و به پورت USB مجهز است.
قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458
در مورد  قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C458 باید بگوییم که این دستگاه با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد خود خیال مصرف کننده را از همراه بودن یک چاپخانه مجهز آسوده خواهد کرد. 
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta C458
مواد مصرفی کپی کونیکا مینولتا C458 شامل کارتریج g3758 می باشد. باید گفت که هم مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود هستند. برای اطلاع از قیمت و خرید تونر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta C458
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Konica Minolta C458 از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است بنابراین هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و هم مشکلی در پیدا کردن مواد مصرفی دستگاه پیدا نمی کنید چون برخی از کالاها بعد از مدتی که قدیمی می شوند مواد مصرفی آن ها کمیاب و یا نایاب می شود.
حافظه دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta C458 معادل 4 گیگابایت و رزولوشن چاپ ان 300*300 dpi می باشد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا وزن سبک تری نسبت به محصولات مشابه خود دارد.
دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Milolta C458
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این دستگاه کپی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است