۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

فروش پرینترهای جوهر افشان


via

همانطور که می دانید، یکی از ماشین های اداری پرکاربرد، پرینتر است. پرینتر جوهرافشان یکی از انواع پرینترهاست که به دلیل ارزان تر بودن علاقمندان فراوانی دارد. پرینتر جوهر افشان برای چاپ تصویر بر روی اجسام، قطرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. پرینترهای با کیفیتی از برندهای مشهور مانند پرینتر جوهر افشان اپسون، پرینتر جوهر افشان کانن، پرینترجوهر افشان و پرينتر جوهر افشان اچ پي وجود دارند که جزو پرینترهای جوهر افشان پرفروش محسوب شده و همیشه مشتریان به این برندها را جذب خود کرده اند. در این نوع پرینترها از یک کارتریج بعنوان منبع رنگ استفاده میشود. این کارتریج بر روی صفحه‌ای که قرار است روی آن عمل چاپ انجام شود حرکت می‌کند و جوهر از بخش های بسیار ریزی بر روی صفحه ریخته و عمل چاپ کامل می گردد. فروش پرینترهای جوهر افشان همیشه بالاست که آن هم به دلیل قیمت ارزان، سریع و کم سر و صدا بودن آنهاست و در برخی مدل ها، کیفیت تصاویر بسیار بالاست.

راهنمای فروش پرینترهای جوهر افشان

راهنمای فروش پرینترهای جوهر افشان

در زمینه فروش پرینترهای جوهر افشان، باید اشاره کنیم که این پرینترها در دو مدل خانگی و اداری، و صنعتی در دسترس هستند که در مدل های خانگی کاغذ و هد در حرکت هستند ولی در نمونه صنعتی، هد ثابت می ماند و محصول در زیر آن حرکت می کند. خرید پرینتر جوهر افشان در عین سادگی، نکات کوچکی دارد که با رعایت آنها، بهترین مدل را می توان تهیه نمود. برخی از مدلهای پرینتر، از جوهر داغ شده استفاده می شود، در صورتی که در بعضی دیگر، از هدهای پیزوالکتریک بکار گرفته می شود. اما بطور کل فرایند انتقال جوهر با روش‌های مکانیکی یا مبتنی بر گرما انجام می گردد. در مدل هایی که از گرما بهره می گیرند، مقاومت های ریزی در هر مجرای انتقال جوهر وجود دارد که لوله را تحریک می کند و جوهر بیرون می آید، در صورتی که در نوع مکانیکی آن، با نیروی ایجاد شده توسط هد بر روی جوهر، چاپ انجام می شود. برای دریافت اطلاعات مربوط به فروش پرینترهای جوهر افشان با شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

بارکد خوان برای اصل بودن کالا


via

همانطور که می دانید بارکدهای تک و دو بعدی، به ما کمک می کنند تا اطلاعات یک محصول و کالا را در ابعاد کوچکی قرار دهیم. این گونه رمزنگاری نیازمند دستگاه بارکد خوان است که بتوان آن را به اعداد و متن های قابل درک تبدیل کند. از ویژگی های مهم در این بارکدها نیز می توان به تشخیص اصل و یا تقلبی بودن کالا هم استفاده شوند. بنابراین از بارکد خوان برای اصل بودن کالا و تشخیص اصالت آن نیز می توان استفاده کرد. در مجموعه های مختلف صنعتی و فروشگاهی، انواع مختلفی از تجهیزات این چنینی مانند بارکد اسکنر و یا چاپگر لیبل زن یا چاپگر بارکد وجود دارد که برای مدیریت کالاها کاربرد فراوانی دارند. امروز همه برای آماده سازی زیرساخت مجموعه خود از این گونه ابزار به وفور استفاده می کنند.

 ویژگی بارکد خوان برای اصل بودن کالا

 ویژگی بارکد خوان برای اصل بودن کالا

امروزه بیشتر مجموعه های تجاری و فروشگاه ها، از بارکد اسکنر برای خواندن اطلاعات یک کالا استفاده می کنند، اما کاربرد بارکد خوان برای اصل بودن کالا نیز می تواند برای بسیاری مفید باشد. با ظهور فناوری های جدید، شرکت های سازنده بارکد خوان به این فکر افتاده اند تا با تمرکز بر روی هر گونه کسب و کار، دستگاهی متناسب با آن را بسازند، به همین دلیل بارکد خوان تحت شبکه و یا بارکد خوان بیسیم را تولید کرده اند. هر فروشگاهی معمولا یک شبکه کامپیوتری در مجموعه خود دارد که می تواند از بارکد خوان تحت شبکه بهره ببرد و دستگاه را وارد شبکه خود نماید. بارکد خوان بیسیم نیز که نیازی به کابل متصل شونده برای دستگاه مرکزی ندارد، آزادی عمل بیشتری به کاربر می دهد. در مورد بارکد خوان صنعتی نیز باید گفت که ویژگی های مختص به خود را دارد و حتی از نظر بدنه نیز مقاومت بالایی دارد. مجموعه ایده برتر پارسیان، توانسته پس از سال ها تلاش، به یکی از بزرگترین مراکز فروش دستگاه بارکد خوان تبدیل شود و تنوع بسیاری از چاپگر لیبل زن یا چاپگر بارکد را به وجود آورده است که مشتریان گرامی حق انتخاب فراوانی دارند و می توانند با توجه به شغل خود خرید نمایند.

نمایندگی اسکنر فوجیتسو Fujitsu در کرج


via

امروزه یکی از مرسوم ترین حالات نگهداری از اطلاعات، اسکن کردن آن ها است که به شما اجازه می دهد تا مدارک، اسناد و حتی عکس های خود را بصورت فایل های کامپیوتری نگهداری نمایید. اسکنر فوجیتسو به همین منظور ساخته شده است تا برای اینکه بتوانید این کار را به بهترین حالت انجام دهید، در کنار شما باشد. شرکت ایده برتر پارسیان، عامل نمایندگی فروش اسکنر فوجیتسو Fujitsu محصولات این برند را به مشتریان عزیز عرضه می کند. علاوه بر این، با اینکه مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فوجیتسو Fujitsu در تهران را داراست، همیشه به فکر ارائه خدماتی یکسان در سایر استان ها نیز بوده است. به همین دلیل، مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی اسکنر فوجیتسو در کرج را به راه انداخته تا در خدمت عزیزان این استان باشد.

نمایندگی رسمی اسکنر فوجیتسو Fujitsu در کرج

نمایندگی رسمی اسکنر فوجیتسو Fujitsu در کرج

وجود یک اسکنر حتی در برخی از منازل هم دیده می شود. علاوه بر این، برخی برای صرفه جویی به دنبال خرید اسکنر دست دوم و یا دستگاه های چند کاره روی می آورند. نمی توان گفت که این افراد اشتباه می کنند، زیرا می بایست هر شخص یا مجموعه با توجه به نیاز خود اسکنر مورد نظر را خریداری کند. وجود انواع اسکنر به حل این موضوع کمک کرده تا هر شخص مدل خاصی را تهیه کند، زیرا همه به تک تک امکانات یک دستگاه نیاز ندارند. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی اسکنر فوجیتسو در کرج تلاش می کند تا جدیدترین محصولات و انواع اسکنر فوجیتسو را موجود کند تا همه سلایق مشتریان را تحت پوشش قرار دهد. اگر شما نیز از آن دسته از مشتریان عزیز هستید که در هنگام خرید دستگاه با مشکل انتخاب مواجه می شوید، توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی نیاز خود را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید و سپس تصمیم بگیرید. علاوه براین، برای اطلاع از قیمت اسکنر فوجیتسو نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی با این مجموعه در تماس باشید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

قیمت اسکنر پلاستک


via

امروزه، حتی در خانه ها نیز ممکن است یک اسکنر وجود داشته باشد زیرا با پیشرفت تکنولوژی، همه قصد دارند که اسناد خود را به فایل های سیستمی قابل ذخیره شدن تبدیل کنند. اسکنر پلاستک نیز یکی از این برندهای اسکنر است که به خوبی در بازار جای خود را پیدا کرده است. عوامل زیادی در تعیین قیمت اسکنر پلاستک Plustek موثر است که به امکانات آن بستگی دارد. بطور کلی، دستگاه اسکنر می تواند راه حل مناسبی برای همه افراد باشد که نیاز به تبدیل اسناد به فایل های دیجیتالی دارند. به دلیل اینکه ممکن است اسکنر با دستگاه دیگری ادغام شده و یا امکانات ویژه ای داشته باشد، تفاوت قیمت اسکنر قابل توجیه خواهد بود و نیاز به بررسی و مشاوره قبل از خرید است.

بررسی قیمت اسکنر پلاستک

بررسی قیمت اسکنر پلاستک

شاید برای برخی جالب باشد که بدانند اسکنر چگونه اسکن می کنند. این دستگاه ها برای تهیهٔ یک تصویر دیجیتال، متن یا تصویر مورد نظر را به عنوان مجموعه‌ای از نقاط تیره و روشن در نظر می‌گیرند. سپس نقاط تیره را به ۱ و نقاط روشن را به ۰ تبدیل می‌کند. به این ترتیب، تصویر به مجموعه‌ای از ۰ها و ۱ها تبدیل می‌شود که به آن تصویر دیجیتال گفته شده و قابل انتقال به رایانه و ذخیره سازی در آن است. ممکن است این فناوری در انواع اسکنر تا حدودی متفاوت باشد ولی قاعده اصلی کار اسکنر به همین شکل است، زیرا کامپیوتر تنها 0 و 1 را می شناسد و دستگاه اسکنر نیز می بایست با همین زبان با آن سخن بگوید. معمولا خریداران اسکنر برای مصارف معمولی به دنبال خرید اسکنر تخت هستند و که می بایست تک تک برگه ها را روی دستگاه قرار داد و اسکن کرد. این کار زمان زیادی را برای اسکن از شما می گیرد. اما مدل های حرفه ای به گونه ای ساخته شده اند که سرعت کار را افزایش می دهند. به عنوان مثال می توانید تعداد زیادی از برگه ها را بر روی دستگاه اسکنر قرار دهید و بطور خودکار همه را اسکن کند. شرکت ایده برتر پارسیان با عرضه انواع اسکنر، می تواند در اطلاع رسانی برای بررسی قیمت اسکنر پلاستک و خرید اسکنر همراهتان باشد.

۱۳۹۶ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

بهترین بارکد خوان بیسیم


via

بطور کلی بارکد خوان وسیله ای الکترونیکی است که می تواند بارکدهای چاپ شده را بخوانید و از حالت رمزگونه به نوشته ها و اعداد قابل درک تبدیل کند. بسته به نوع بارکد اسکنر می توان بارکدهای معمولی و یا دو بعدی را اسکن نمود. اما در حال حاضر در کالاها محصولات تولیدی بیشتر از یک سری خطوط مشکی عمودی استفاده می شوند که اطلاعات کالا در آنها ذخیره شده است. این خطوط که عرض های مختلفی دارند، به وسیله اسکنر بارکد خوان ترجمه می شوند. اما نوع کاربری و نیاز بشر باعث شده تا در این دستگاه نیز تنوع ایجاد شود، مانند بارکد خوان بیسیم که بصورت وایرلس با دستگاه مرکزی ارتباط دارد. نکته مهم در این بخش اهمیت استفاده از این دستگاه می باشد که خطای انسانی را به شدت کاهش می دهد، اطلاعات بطور دقیق تری دسته بندی می شوند، سرعت افزایش می یابد و هنگام نیاز به این اطلاعات، دسترسی آسان تر است. در این صورت می توان گفت که بهترین بارکد خوان بیسیم دستگاهی است که بتوان همه این موارد را با هم داشته باشد.

ویژگی های بهترین بارکد خوان بیسیم

ویژگی های بهترین بارکد خوان بیسیم

به دلیل عدم آگاهی و آشنایی افراد با انواع بارکدخوان، شاید حس کنند که به عنوان مثال بارکد خوان بیسیم صنعتی گرانتر از مدل های معمولی باشد. ممکن است قیمت بارکد خوان بیسیم بیشتر باشد اما می بایست قیمت را با کارایی آن مقایسه کنید. همیشه خرید دستگاه بارکد خوان ارزان قیمت با نوع کاربری مورد انتظار شما تناسب ندارد و می تواند به ضرر شما باشد. بنابراین همیشه قیمت بارکد خوان بیسیم را ملاک انتخاب قرار نداده و امکانات آن را در نظر بگیرید. شرکت های سازنده بارکد خوان همیشه سعی می کنند تا بتوانند با بیشترین تناسب محصولات خود را عرضه نمایند. در همین راستا، باید به بارکد خوان پرتابل اشاره کنیم که به خوبی توانسته به انبارداران و فروشگاه داران کمک شایانی بکند. شرکت ایده برتر پارسیان با تجربه فراوانی که در زمینه بارکدخوان ها کسب کرده است، به خوبی می داند که بهترین بارکد خوان بیسیم مناسب کار شما چیست و به خوبی می توانند راهنمای شما باشند.

قیمت ماشین حساب مهندسی حافظه دار


via

ماشین حساب ابزاری قدیمی محسوب می شود تا به امروز کاربردهای فراوانی داشته است و بنظر می رسید به این زودی کنار گذاشته نمی شود. اما از میان تنوع فراوان این دستگاه، ماشین حساب مهندسی از ارزش بالاتری برخوردار است زیرا محاسبات پیچیده تری را می تواند انجام دهد. بسیاری از مهندسان و دانشجویان به یکی از انواع آن نیاز دارند تا بتوانند محاسبات دقیق تری را انجام دهند. برخی از مدل ها ماشین حساب مهندسی بدون حافظه هستند، اما مدل پرکاربرد دیگر آن که قابلیت ذخیره محاسبات را در خود دارد، مورد توجه بسیاری از کاربران است. همین موضوع می تواند در تعیین قیمت ماشین حساب مهندسی حافظه دار نقش مهمی را بازی کند. کاربرانی که به دنبال خرید ماشین حساب هستند، همیشه قیمت را یکی از مهترین فاکتورها می دانند زیرا برخی از مدل ها گران قیمت است و لزومی ندارد همه به سمت آن بروند.

راهنمای قیمت ماشین حساب مهندسی حافظه دار

راهنمای قیمت ماشین حساب مهندسی حافظه دار

با توجه به تنوع میان ماشین حساب، عوامل مهمی در قیمت ماشین حساب اثر گذارند. اینکه ماشین حساب مهندسی باشد و یا از انواع ساده تر، نکته مهمی بشمار می رود زیرا برخی از مدل های مهندسی قابلیت رسم نمودار داشته و می توانند تا رقم های بالا را با سرعتی باورنکردنی محاسبه کنند. عامل بعدی کاربرد آن است که به عنوان مثال جزو ماشین حساب مهندسی رومیزی باشد و یا از مدل های جیبی، همه این عوامل در تعیین قیمت نقش دارند. شرکت ایده برتر پارسیان تلاش کرده است تا به مرور، مجموعه کاملی از انواع ماشین حساب مهندسی و سایر ماشین حساب ها را در یک جا جمع آوری کند تا کاربران بتوانند به آسانی آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و خرید کنند. فرقی ندارد که به دنبال قیمت ماشین حساب مهندسی حافظه دار هستید یا مدل های بدون حافظه، تمامی مدل ها در این فروشگاه موجود هستند و می توانید با صرف زمانی مختصر، مشخصات فنی و قیمت آن ها را مشاهده نمایید. علاوه بر این می توانید در صورت نیاز سوالات خود را از کارشناسان فروش بپرسید و با اطلاعات دقیق تر و کامل تری خرید نمایید.

نمایندگی اسکنر فوجیتسو Fujitsu در شیراز


via

نیاز امروز به کامپیوتر باعث شده تا مدارک کاغذی و اسناد نیز به فایل های کامپیوتری تبدیل شوند. اما نکته مهم در این خصوص استفاده از کدام اسکنر است. به دلیل وجود تنوع و انواع اسکنر، انتخاب کمی سخت است. اسکنر فوجیتسو یکی از بهترین گزینه هایی است که شما می توانید به آن فکر کنید. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی فوجیتسو Fujitsu در تهران را به تنهایی ندارد و در تلاش است تا نمایندگی های خود را گسترش دهد. در همین راستا، شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی اسکنر فوجیتسو در شیراز و شهرستان های استان فارس شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب را راه اندازی کرده است تا همه بتوانند از این محصولات استفاده نمایند. علاوه بر این خرید نمایندگی نکات مثبت زیادی دارد که می توانید از آن بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی اسکنر فوجیتسو Fujitsu در شیراز

نمایندگی رسمی اسکنر فوجیتسو Fujitsu در شیراز

فرقی نمی کند که شما به دنبال بهترین اسکنر بایگانی باشید و یا ارزانترین اسکنر بازار، در هر صورت شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش اسکنر فوجیتسو Fujitsu می تواند بهترین مدل را پیشنهاد کند. علاوه بر این، اگر به دنبال اطلاع از قیمت اسکنر فوجیتسو هستید، این مجموعه در کنار شماست. شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی ما و یا تماس با کارشناسان فروش، از هر گونه اطلاعات لازم بهره مند شوید. همچنین شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اسکنر فوجیتسو در شیراز به شما امکان می دهد تا محصولات اصلی را خریداری کرده و از گارانتی اصلی بهره مند شوید. امروزه خرید کالا، مخصوصا دیجیتال، بدون داشتن گارانتی ریسک بزرگی محسوب می شود، زیرا هر برندی که باشد، می تواند با مشکل مواجه گردد که در این صورت شرکت عرضه کننده می بایست پاسخگو باشد. این مجموعه از زمان انتخاب محصول تا پس از خرید آن در کنار شما خواهد ماند و به ارائه خدمات می پردازد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

۱۳۹۶ بهمن ۹, دوشنبه

اسکنر اپسون Epson DS-1660w

اسکنر اپسون 1660W
نوع اسکنر: فیدر فلت
حداکثر رزولوشن: 1200*dpi 1200
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن رنگی:
 40 برگ در دقیقه
سرعت اسکن سیاه و سفید: 12 برگ در دقیقه
دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210




معرفی و بررسی اسکنر اپسون DS-1660W

اسکنر اپسون مدل DS-1660W از محصولات شرکت اپسون Epson و از نوع اسکنر تخت و  فیدردار می باشد. این دستگاه قابلیت اسکن دورو دارد و با سرعت 25 برگ و 10 تصویر در دقیقه اسناد را اسکن می کند. 
در ادامه معرفی و بررسی اسکنر اپسون DS-1660W خوب است بدانیم که رزولوشن این اسکنر 1200*1200 dpi است. همچنین قابلیت اسکن رنگی و سیاه و سفید دارد.
معرفی و بررسی اسکنر اپسون DS-1660W

قابلیت ها و ویژگی های اسکنر اپسون 1660w

ظرفیت فیدر اسکنر اپسون Epson در حدود 50 برگ است که روزانه می تواند 1500 صفحه را اسکن کند.اسکنر بایگانی اپسون مناسب استفاده در ادارات، دفاتر و ارگان های دولتی، دانشگاه ها و بیمارستان ها است.
برای توضیح بیشتر قابلیت ها و ویژگی های اسکنر تخت اپسون DS-1660w باید بگوییم که این اسکنر دارای پورت USB، اتصال WIFI و همچنین WiFi-direct است که به کاربر امکان می دهد به راحتی دستگاه را به کامپیوتر متصل کند.

اسکنر اپسون Epson DS-1660w

اسکنر اپسونDS-1660w این امکان را به شما می دهد که فایل اسکن شده خود را مستقیما به آدرس ایمیل، سرورهای کامپیوتر یا فضاهای ابری ارسال کنید. همچنین دارای OCR software است که به وسیله آن می توانید اسناد با فرمت پی دی اف PDF را اسکن و ویرایش کنید. 
قابلیت ها و ویژگی های اسکنر اپسون 1660w
اسکنر اپسون Epson DS-1660w قابلیت ADF دارد و اسناد تا طول 3048 میلیمتر را اسکن می کند. همچنین از طریق نرم افزارهای همراه، قابلیت مدیریت اسناد را برای کاربران فراهم می کند. 
شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اپسون در تهران است و شما می توانید برای خرید اسکنر A4 و اسکنر حرفه ای اداری به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

تصفیه هوای پاناسونیک Panasonic F-PXL45M

تصفیه هوای پاناسونیک F-PXL45M
صفحه نمایش: ندارد
فضای تحت پوشش: 33 متر مربع

معرفی تصفیه هوای پاناسونیک PXL45M

تصفیه هوای PXL45M محصول جدید شرکت پاناسونیک می باشد. این دستگاه مجهز به nanoe، Econavi، گردش جریان هوای 3D و نشانگر PM2.5 است. همچنین دارای عملکرد مرطوب کنندگی هوا نیز می باشد.
در ادامه معرفی تصفیه هوای پاناسونیک PXL45M باید بگوییم که این دستگاه تصفیه هوا دارای فیلتر ترکیبی هپا HEPA می باشد که ذرات گرد و غبار موجود در هوا را حتی به کوچکی 0.3 میکرومتر از محیط حذف می کند.
معرفی تصفیه هوای پاناسونیک PXL45M

طراحی و کیفیت تصفیه هوای پاناسونیک PXL45M

تهویه هوای Panasonic PXL45M از محیط در مقابل عوامل بیماری زا و حساسیت زا محافظت می کند فیلتر هپا که در این دستگاه موجود است این قابلیت را دارد که 17 نوع ویروس، باکتری و عوامل ایجاد حساسیت را تا میزان 99 درصد مهار نماید.
طراحی و کیفیت تصفیه هوای Panasonic PXL45M به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را بر روی میز یا کف پوش زمین قرار دهید. همچنین امکان نصب دستگاه بر روی دیوار نیز وجود دارد.
طراحی و کیفیت تصفیه هوای پاناسونیک PXL45M

تصفیه هوای پاناسونیک Panasonic F-PXL45M

تصفیه هوای پاناسونیک Panasonic F-PXL45M دارای قدرت مکش بسیار قوی از کف است که خصوصا در هنگام بازی بچه ها در اطراف دستگاه بسیار مفید خواهد بود.




شما مشتریان و کاربران محترم می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ایده برتر ارتباط برقرار نمایید. 

صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور Silver M914

صندلی مدیریتی سیلور M914
مکانیزم: سه حالته
جنس کفی: چوب چند لایه فشرده
جک صندلی: بادی با کورس 8 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور M914

 صندلی مدیریتی سیلور M914 یکی از پرفروش ترین صندلی های شرکت رایانه صنعت می باشد که در دسته ی صندلی های مدیریتی قرار گرفته است که با طراحی زیبا چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در ساخت این صندلی مدیریتی از بهترین مواد استفاده شده است.
معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور M914
در ادامه معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور M914 باید گفت که چرخ های این مبلمان اداری از جنس پلی پروپیلن با رویه پلی آمید صنعتی می باشد. صندلی مدیریتی سیلور M914 مناسب برای دفاتر دولتی، اداره جات، آموزشگاه ها، دفتر مدیر مجموعه، ارگان ها و نهادهای دولتی می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Silver M914

صندلی مدیریتی Silver M914 دارای دسته ای از جنس دایکست با رویه آبکاری شده نیکل کرم با رویه پلاستیکی بهداشتی انتگرال می باشد. همچنین کف و پشتی این صندلی اداری از چوب چند لایه فشرده شده می باشد که توسط گرما حالت داده شده است.
طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Silver M914
در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Silver M914 باید گفت که جنس ابر این صندلی از فوم سرد با دانسیته بالا می باشد که قابل شستشو است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی مدیریتی سیلور M914 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور Silver M914

صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور Silver M914 دارای روکش صندلی از جنس پارچه و چرم مصنوعی مرغوب می باشد که قابل شستشو بوده و مقاوم در برابر سایش مکرر می باشدهمچنین این صندلی رایانه صنعت سیلور دارای تتنظیمات ارتفاع صندلی، زاویه کف و پشت و قدرت فنر مکانیزم می باشد.




جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA100D

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D
تعداد خطوط شهری: صفر
تعداد خطوط داخلی: 4 خط
Caller ID: دارد
VOIP: دارد

معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

باکس سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100D را می توان به لحاظ کارایی ارتقا یافته ی مدل TDA100 دانست. در این باکس سانترال دیگری اثری از معایب و باگ های مدل قبلی وجود ندارد و تا حد قابل توجهی ایرادات آن مدل برطرف شده است.باکس سانترال Panasonic TDA100D مناسب برای ادارات و شرکت هایی مانند شرکت های هلدینگ، کارگاه ها و کارخانجات تولیدی با تعداد زیادی کاربر می باشد.
معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D
در ادامه معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D باید گفت که این محصول از دستگاه هایی با ظرفیت متغیر و بالا به شمار می رود که امکان ارتقای ورودی خطوط شهری تا 112 خط و داخلی تا 176 حط را دارد که به صورت پیش فرض از 4 خط داخلی برخوردار است و ظرفیت اتصال 7 کارت ارتقای مربوطه را دارد.

مشخصات فنی باکس سانترال Panasonic KX-TDA100D

باکس سانترال panasonic KX-TDA100D از سری تلفن های DT پشتیبانی می کند. این سانترال قابلیت برنامه ریزی از طریق نرم افزار را دارد و به دلیل پشتیبانی از پورت USB برنامه ریزی این دستگاه آسان شده است. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D از خطوط 5 و 4 رقمی نیز پشتیبانی می کند. قابلیت استقرار 8 پورت خطوط شهری بر روی هم امکان استفاده از 16 پورت داخلی بر روی یک اسلات را در این دستگاه مسیر کرده که ظرفیت دستگاه را تا میزان قابل توجهی بالا برده است.
مشخصات فنی باکس سانترال Panasonic KX-TDA100D
از مشخصات فنی باکس سانترال panasonic KX-TDA100D می توان به رنگ سرمه ای و وزن 12 کیلوگرمی آن اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این باکس سانترال پیاده سازی سیستم نمایش مشخصات مخاطب بر روی کارت های شهری مربوط به این دستگاه می باشد که نیاز به تهیه کارت مجزای کالر آی دی را برطرف نموده است. در واقع هر کارت شهری در سانترال پاناسونیک KX-TDA100D خود مجهز به کارت Caller ID می باشد.

باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA100D

در پایان باید گفت این باکس سانترال پاناسونیک panasonic KX-TDA100D دارای قابلیت نصب صندوق صوتی می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید باکس سانترال پاناسونیک TDA100D با توجه به ویژگی های که دارد مقرون به صرفه است.




جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440

ویدئو پروژکتور ریکو PJ S2440
تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: SVGA
شدت روشنایی: 3000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 2200:1 ~ 10000:1

معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکور PJ S2440 

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو مدل PJ S2440 یکی دیگر از تولیدات شرکت ریکو Ricoh است. این محصول دارای وضوح تصویر SVGA است و اولین دیتا ویدئو پروژکتور با این رزولوشن است که با قیمت مناسب عرضه می شود.
در ادامه معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکو PJ S2440 خوب است بدانید که این دستگاه جایگزینی برای ویدئوپروژکتور ریکو  PJ X2340 می باشد. همچنین برد اصلی دستگاه بروز رسانی شده و خروجی تصویر از RGB به HDMI ارتقا یافته است. .
معرفی و بررسی ویدئو پروژکتور ریکور PJ S2440

ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور ریکو S2440

ویدئو پروژکتور PJ S2440 ریکو از ویدئوپروژکتورهای پایه و ارزان قیمت شرکت ریکو است.  رزولوشن یا وضوح تصویر ویدئو پروژکتور ریکو، امکان نمایش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا را برای طیف گسترده ای از کاربران که بودجه محدودی در اختیار دارند را فراهم می کند.
در ادامه توضیح ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدیو پروژکتور ریکو S2440 باید بگوییم که با استفاده از این دیتا پروژکتور، امکان تجهیز همه کلاس ها در مدارس و آموزشگاه های هوشمند و همچنین برگزار کردن جلسات کاری به صورت حرفه ای فراهم می گردد. و شما می توانید طرح ها و برنامه های خود را با مشتریان و همکارانتان به اشتراک بگذارید.

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440

دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440
دیتا پروژکتور ریکو PJ S2440برای استفاده در مدارس، دانشگاه ها و کلیه کلاس های آموزشی مناسب است. بزرگنمایی این دستگاه به صورت دستی انجام می شود و عمر لامپ آن 6000 ساعت است.
نکته دیگری که لازم است درباره دیتا ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh PJ S2440بدانیم این است که راه اندازی این دستگاه بسیار آسان است و هزینه بسیار اندکی برای نگهداری نیاز دارد همچنین ورودی های کامـل تصویر، از بارزترین ویژگی های ویدئو پروژکتور ریکو Ricoh به شمار می آید.
شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع ماشین های اداری ریکو Ricoh به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

صندلی مدیریتی رایانه صنعت سورنا Sorena M915

صندلی مدیریتی سورنا M915
مکانیزم: سنکرون چهار حالته
جنس کفی: چوب
جک صندلی: بادی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور M915

 صندلی مدیریتی سیلور M915 یکی از بهترین صندلی های شرکت رایانه صنعت می باشد که در دسته ی صندلی های مدیریتی قرار گرفته است. پارچه و چرم مصنوعی کار شده در این صندلی مدیریتی از مرغوب ترین پارچه و چرم موجود در بازار می باشد که قابل شستشو با مواد شوینده می باشد.
معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور M915
در ادامه معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور M915 باید گفت که مکانیزم این مبلمان اداری سه حالته بوده و با پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک پوشیده شده و اتصالات نیز توسط گالوانیزه انجام می شود. صندلی مدیریتی سیلور M915 مناسب برای دفاتر دولتی، اداره جات، آموزشگاه ها، دفتر مدیر مجموعه، ارگان ها و نهادهای دولتی می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Silver M915

پایه های صندلی مدیریتی Silver M915 از ورق 2 میلی متری بوده که با نیکل و کروم آبکاری شده است. همچنین دسته ی این صندلی مدیریتی از لوله ی فرم دار بوده و با قسمت پلاستیکی از جنس بهداشتی انتگرال پوشیده شده است. اسکلت کف و پشتی این صندلی اداری از چوب چند لایه فشرده بوده که توسط گرما حالت داده شده است و بسیار مستحکم می باشد.
طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Silver M915
در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Silver M915 باید گفت که جنس ابر فوم این صندلی از فوم سرد و تزریقی از جنس پلی یوریتان بوده که اولا گردش خون را در قسمت ران ها و نشیمن گاه آسانتر می نماید و در شستشوهای مکرر فرم اصلی خود را از دست نمی دهد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی مدیریتی سیلور M915 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور Silver M915

صندلی مدیریتی رایانه صنعت سیلور Silver M915 دارای چرخ هایی از جنس پلی پروبیلن بوده که با یک لایه پلی آمید صنعتی پوشیده شده است که طول عمر مصرفی را بالا می برد. همچنین این صندلی رایانه صنعت سیلور دارای تتنظیمات ارتفاع صندلی، زاویه پشت و قدرت فنر تکیه گاه می باشد.




جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto

پرینتر کارت مجیکارت پرونتو
تکنولوژی ساخت پرینتر: مستقیم
رزولوشن چاپ پرینتر : 
سرعت چاپ سیاه و سفید: 7 ثانیه
سرعت چاپ رنگی :35 ثانیه
موادمصرفی پرینتر :

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی مجیکارت پرونتو

پرینتر چاپ کارت Pronto، از بهترین دستگاه های چاپ کارت PVC است. محفظه ورودی و خروجی کارت در این چاپگر PVCبه صورت دستی است که باعث می شود چاپ یک کارت شخصی سازی شده هنگام مراجعه هر شخص به آسانی انجام پذیرد.
معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی مجیکارت پرونتو
برای معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی مجیکارت پرونتو باید بگوییم که این پرینتر PVC در اندازه کوچک تولید می شود که قابل حمل است و تعداد کم کارت ها را با کیفیت بالایی چاپ می کند. 

پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto

پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto قابلیت چاپ مجدد بر روی کارت های مخصوص را دارد. به این ترتیب می توان بارها و بارها به صورت تک رنگ آبی یا سیاه بر روی کارت چاپ کرد.
پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto
این ویژگی مثلا برای تولید کارت بازدیدکنندگان یک نمایشگاه که فقط یک بار مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مفید خواهد بود. چاپگر کارت پرونتو دارای پورت USB است و امکان چاپ دورو ندارد.
برای دریافت قیمت پرینتر PVC به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto





معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی مجیکارت پرونتو

پرینتر چاپ کارت Pronto، از بهترین دستگاه های چاپ کارت PVC است. محفظه ورودی و خروجی کارت در این چاپگر PVCبه صورت دستی است که باعث می شود چاپ یک کارت شخصی سازی شده هنگام مراجعه هر شخص به آسانی انجام پذیرد.
معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی مجیکارت پرونتو
برای معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی مجیکارت پرونتو باید بگوییم که این پرینتر PVC در اندازه کوچک تولید می شود که قابل حمل است و تعداد کم کارت ها را با کیفیت بالایی چاپ می کند. 

پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto

پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto قابلیت چاپ مجدد بر روی کارت های مخصوص را دارد. به این ترتیب می توان بارها و بارها به صورت تک رنگ آبی یا سیاه بر روی کارت چاپ کرد.
پرینتر چاپ کارت مجیکارت پرونتو Magicard Pronto
این ویژگی مثلا برای تولید کارت بازدیدکنندگان یک نمایشگاه که فقط یک بار مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مفید خواهد بود. چاپگر کارت پرونتو دارای پورت USB است و امکان چاپ دورو ندارد.
برای دریافت قیمت پرینتر PVC به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.