۱۳۹۹ اسفند ۱۱, دوشنبه

رم زپلین Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB

 

معرفی رم زپلین DDR4 2400MHz 4GB

حافظه رم یکی از مهم ترین قطعات کامپیوتر است که نقش زیادی در سرعت و روان بودن عملکرد سیستم دارد. انواع مختلفی از حافظه های رم با ظرفیت ها و فرکانس های مختلف در بازار موجود است که متناسب با نوع کاربری کامپیوتر خود، می توانید نسبت به خرید مدل مورد نظرتان از میان آنها اقدام کنید. اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر کارآمد خانگی و اداری را دارید، رم زپلین Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این حافظه رم از نوع DDR4 است و استفاده از آن سبب ارتقای سرعت سیستم در اجرای برنامه ها می شود.

معرفی رم زپلین DDR4 2400MHz 4GB

قابلیت و کارایی رم Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB

همان طور که می دانید سازگاری پردازنده با حافظه رم از اهمیت بالایی برخوردار است و در هنگام اسمبل کردن کامپیوتر حتماً باید به آن دقت داشته باشید. در غیر این صورت و چنانچه فرکانس پردازنده با رم سازگاری نداشته باشد، با مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم یا تأخیر در اجرای برنامه ها و بازی ها مواجه خواهید شد. رم زپلین DDR4 2400MHz 4GB از فرکانس 2400 مگاهرتز بهره می برد و شما می توانید به آسانی از آن در کنار پردازنده های به روز و پرسرعت استفاده کنید. در این حالت کامپیوتر شما توانایی اجرای برنامه های رایج و نیمه سنگین را خواهد داشت. لازم به ذکر است که رم کامپیوتر زپلین DDR4 2400MHz 4GB همان طور که از عنوانش مشخص است، دارای ظرفیت 4 گیگابایت می باشد و کارایی بالایی برای استفاده بر روی کامپیوترهای خانگی و اداری دارد.

شکل ظاهری رم Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB

رم Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB از یک ماژول از نوع DIMM تشکیل شده است. این حافظه رم دارای پیکربندی تک کاناله است و به آسانی در اسلات های رم انواع مادربرد استاندارد موجود در بازار قابل نصب می باشد. در میان پین های حافظه رم کامپیوتر زپلین DDR4 2400MHz 4GB یک شکاف U شکل موجود است که باعث نصب آسان تر آن در اسلات های مربوطه می شود. لازم به ذکر است که این حافظه رم با رنگ زرد عرضه شده و از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار است. به طوری که استفاده از آن باعث زیباتر شدن جلوه مادربرد شما می شود. رم کامپیوتر ddr4 زپلین DDR4 2400MHz 4GB از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار است و برای مدتی طولانی قابل استفاده خواهد بود.

شکل ظاهری رم Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB

رم زپلین Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB

از دیگر ویژگی های رم زپلین Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB باید به پشتیبانی آن از قابلیت Intel XMP اشاره کنیم. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا فرکانس حافظه رم را متناسب با نیاز سیستم تغییر دهید. برای فعال کردن این قابلیت باید به محیط بایوس کامپیوتر خود مراجعه کنید. گزینه XMP به طور معمول در تب advanced یا در میان گزینه های مربوط به اورکلاکینگ قرار دارد. توجه داشته باشید که شیوه فعال کردن گزینه XMP متناسب با مدل مادربرد و نوع بایوس آن ممکن است متفاوت باشد. سازگاری با قابلیت Intel XMP بر روی قیمت مموری کامپیوتر زپلین DDR4 2400MHz 4GB نیز مؤثر بوده و سبب کارایی بیشتر این محصول برای کاربران حرفه ای کامپیوتر شده است.

رم زپلین Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB

جمع بندی

رم زپلین Zeppelin DDR4 2400MHz 4GB با توجه به مشخصاتی مانند ظرفیت 4 گیگابایت، فرکانس 2400 مگاهرتز و پشتیبانی از قابلیت XMP یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی کامپیوترهای خانگی و اداری به شمار می آید. این حافظه رم کامپیوتر از یک ماژول DIMM تشکیل شده و دارای پیکربندی تک کاناله است. شما می توانید از رم کامپیوتر حرفه ای زپلین DDR4 2400MHz 4GB بر روی انواع مادربرد موجود در بازار و در کنار پردازنده های سریع و به روز استفاده کرده و از عملکرد روان و نرم سیستم در اجرای برنامه ها و بازی های رایج و نیمه سنگین بهره مند شوید!

چنانچه قصد خرید رم 4 گیگ زپلین DDR4 2400MHz 4GB را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را در اختیار شما قرار دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر