۱۳۹۹ اسفند ۲۵, دوشنبه

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 1-A

 

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A

انواع مختلفی از لپ تاپ در بازار موجود است که هرکدام با توجه به معیارهایی مانند مشخصات سخت افزاری، صفحه نمایش و کیفیت ساخت دارای قیمت های مختلفی هستند. اگر به دنبال یک لپ تاپ جمع و جور و سبک برای انجام کارهای روزمره خود هستید، لپ تاپ لنوو 1-A گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این لپ تاپ برای استفاده دانشجویان و کاربران خانگی عرضه شده و دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی است. مجموعه سخت افزاری لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 1-A شامل پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020، حافظه رم DDR4 با ظرفیت چهار گیگابایت، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و پردازنده گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو می شود. با استفاده از این لپ تاپ دانشجویی می توانید برنامه های معمولی و رایج را به راحتی اجرا کنید و از عملکرد سریع و روان سیستم عامل بهره مند شوید. اما در مجموع بهتر است تا از لپ تاپ لنوو مدل 1-A برای اجرای بازی استفاده نکنید!

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A

بدنه لپ تاپ مدل 1-A همانند دیگر لپ تاپ های میان رده برند لنوو تماماً از پلاستیک ساخته شده است. این لپ تاپ از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده و بدنه آن در برابر ضربه های سبک، خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت مقاومت مطلوبی دارد. اما بهتر است تا در هنگام حمل و استفاده از این لپ تاپ دقت کافی را داشته باشید. لازم به ذکر است که لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A در رنگ های نقره ای و خاکستری عرضه شده و دارای طراحی ظاهری ساده اما کاربر پسندی است.

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad 1-A را وزن سبک و ابعاد جمع و جور آن دانست. به طور دقیق تر باید گفت که این لپ تاپ با ضخامت 17.9 میلی متر (کمتر از 1.8 سانتی متر) و وزن 1.2 کیلوگرم عرضه شده و یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کاربرانی است که به لپ تاپی با قابلیت حمل و جابجایی آسان نیاز دارند.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad 1-A

شرکت لنوو در لپ تاپ مدل 1-A از صفحه نمایش TFT با نور پس زمینه LED استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای سایز 11.6 اینچ است و از رزولوشن 1366 x 768 پیکسل بهره می برد. بنابراین شما می توانید تصاویر و ویدئوهای مورد نظر خود را با کیفیت HD بر روی این لپ تاپ مشاهده کنید. توجه داشته باشید که با توجه به ابعاد کوچک و نوع کاربری لپ تاپ دانشجویی لنوو 1-A که برای مصارف روزمره است، نباید از صفحه نمایش آن انتظار نمایش فیلم و ویدئو با بالاترین کیفیت را داشته باشید! لازم به ذکر است که صفحه نمایش این لپ تاپ دارای روکش مات نیز هست و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نخواهد بود. برای لپ تاپ خانگی لنوو Ideapad 1-A دو اسپیکر استریو نیز در نظر گرفته شده که صدایی با کیفیت را ارائه می دهند. 

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad 1-A

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 1-A

کیبورد به کار رفته در لپ تاپ Lenovo Ideapad 1-A از نوع جزیره ای است و کلیدهای آن فاصله بسیار مناسبی با یکدیگر دارند. این کلیدها عملکردی سریع و روان ارائه می دهند و تایپ با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین به دلیل ابعاد کوچک لپ تاپ، کلیدهای اعداد و ماشین حساب از کیبورد آن حذف شده است. تاچ پد لپ تاپ معمولی لنوو 1-A نیز دارای طراحی یک تکه است و فضای مناسبی برای اجرای فرمان های لمسی در اختیار شما می گذارد. این تاچ پد از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند و شما را از استفاده از ماوس به صورت جداگانه برای انجام کارهای روزانه بی نیاز می کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 1-A

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A

در لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 1-A از پردازنده Intel Celeron N4020 استفاده شده که دارای 4 مگابایت حافظه کش و فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده در این لپ تاپ از چهار گیگابایت حافظه رم DDR4 استفاده شده است. بنابراین برای اجرای برنامه های سبک و معمولی بر روی این لپ تاپ مشکلی نخواهید داشت. اما شاید بتوان یکی از مشخصات مهم لپ تاپ با پردازنده سلرون لنوو 1-A را مجهز بودن به حافظه داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت دانست. هارد اس اس دی باعث ارتقای سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی ها می شود. لپ تاپ Ideapad 1-A فاقد پردازنده گرافیکی مجزا است و از پردازنده گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو (Intel UHD Graphics 600) بهره می برد. از این جهت بهتر است تا از این لپ تاپ برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی استفاده نشود.

باتری لپ تاپ با رم 4 لنوو 1-A نیز از نوع 2 سلولی است و شارژ کامل آن برای تأمین انرژی مورد نیاز لپ تاپ تا 5 ساعت کفایت می کند. باتری این لپ تاپ از شارژ سریع هم پشتیبانی می کند و در عرض یک ساعت به میزان 80 درصد شارژ می شود. بنابراین مجبور به منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی جهت تکمیل شدن شارژ باتری این لپ تاپ نخواهید بود. این ویژگی بر روی قیمت لپ تاپ لنوو 1-A نیز مؤثر بوده است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 1-A

برای لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad 1-A دو پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI در نظر گرفته شده است. این پورت ها سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات به فلش مموری و هارد اکسترنال را به ارمغان می آورند. همچنین امکان اتصال این لپ تاپ به انواع دستگاه های دیجیتالِ دارای پورت HDMI مانند ویدئو پروژکتور، تلویزیون و مانیتور وجود دارد. مجهز بودن به وب کم، کارت خوان، بلوتوث و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای سایر امکانات این لپ تاپ را تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که لپ تاپ لنوو 1-A فاقد درایو نوری است.

جمع بندی

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 1-A برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک لپ تاپ سبک و جمع و جور برای اجرای کارهای روزمره (استفاده از ورد، اکسل، پاورپوینت، وب گردی و...) هستند. این لپ تاپ دارای وزن 1.2 کیلوگرم و ضخامت 17.9 میلی متر است و به آسانی می توان آن را با خود حمل کرد. مشخصات سخت افزاری لپ تاپ لنوو Ideapad 1-A شامل پردازنده Intel Celeron N4020، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و پردازنده گرافیکی تجمیع شده Intel UHD Graphics 600 می شود که برای مصارف معمولی و روزانه مناسب به نظر می رسد. لازم به ذکر است که لپ تاپ دانشجویی لنوو 1-A دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن HD است و برای پخش فیلم با کیفیت معمولی نیز کاربرد دارد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید لپ تاپ لنوو 1-A به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر