۱۳۹۹ اسفند ۱۱, دوشنبه

سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D

 

معرفی سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TL-SF1008D

از سری سوئیچ های رومیزی برند معتبر تی پی لینک باید به سوئیچ مدل TL-SF1008D اشاره کنیم که به 8 پورت LAN مجهز است و کاربرد بالایی برای استفاده در شبکه های کوچک اداری و خانگی دارد. همچنین این سوئیچ شبکه برای گسترش شبکه و اتصال دستگاه های بیشتر به آن انتخاب مناسبی است. پورت های این سوئیچ از سرعت های 10/100 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کنند و با بهره بردن از تکنولوژی های کاربردی، باعث انتقال اطلاعات در شبکه با کیفیتی ایده آل می شوند. قابلیت استفاده آسان بدون نیاز به تنظیمات، بهره بردن از تکنولوژی سبز، مصرف انرژی بهینه و امنیت بالا در انتقال اطلاعات از دیگر ویژگی های سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D هستند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TL-SF1008D

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ TP-LINK TL-SF1008D

  • دارای 8 پورت RJ-45 از نوع 10/100-Mbps

با خرید سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TL-SF1008D و استفاده از آن می توانید تا 8 دستگاه مختلف را به شبکه اتصال دهید. این سوئیچ به 8 پورت RJ-45 مجهز است و امکان اتصال کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول بازی، دوربین های نظارتی و... به شبکه را فراهم می آورد. تمام پورت های این سوئیچ از سرعت های 10 و 100 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کنند و از فناوری های Auto Negotiation و Auto MDI/MDIX بهره می برند. بنابراین شما می توانید از هر نوع کابل مجهز به سوکت RJ45 برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به پورت های این سوئیچ استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ TP-LINK TL-SF1008D

  • پشتیبانی از پهنای باند 1.6 گیگابیت بر ثانیه و قابلیت انتقال دیتا در حالت Full Duplex

سوئیچ TP-LINK TL-SF1008D از پهنای باند 1.6 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند که برای مصارف اداری و خانگی مناسب به نظر می رسد. این سوئیچ از قابلیت 10K Jumbo frame برخوردار بوده و توانایی انتقال فایل های حجیم در شبکه را نیز دارد. از دیگر ویژگی های سوییچ تی پی لینک TL-SF1008D باید به سازگاری آن با استاندارد IEEE 802.3x اشاره کنیم که امکان انتقال دیتا به صورت دو طرفه یا Full Duplex را ایجاد می کند. در این شرایط سرعت پورت های این سوئیچ در حالت اترنت برابر با 20 مگابیت بر ثانیه و در حالت فست اترنت برابر با 200 مگابیت بر ثانیه خواهد بود.

سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D

  • امکان استفاده بدون نصب و تنظیمات

سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D به گونه ای طراحی شده تا حتی کاربران خانگی و افراد تازه کار نیز به آسانی قادر به راه اندازی و استفاده از آن باشند! این سوئیچ بلافاصله پس از اتصال کابل آن به شبکه قابل استفاده خواهد بود و نیازی به نصب نرم افزار یا انجام تنظیمات و کانفیگ ندارد. همچنین توجه داشته باشید که انرژی مورد نیاز سوییچ شبکه تی پی لینک TL-SF1008D از برق شهری تأمین می شود و باید از طریق آداپتور خارجی آن را به پریز متصل کرد.

  • دارای بدنه پلاستیکیِ با کیفیت و نشانگرهای LED

از لحاظ کیفیت ساخت نیز سوئیچ تی پی لینک مدل TP-LINK TL-SF1008D انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. بدنه این سوئیچ از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، خراشیدگی و دیگر آسیب های احتمالی دارد. لازم به ذکر است که سوئیچ شبکه 8 پورت تی پی لینک TL-SF1008D در ابعاد 135 x 79 x 23 میلی متر عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند. از این جهت می توان آن را برای استفاده در فضاهای محدود نیز کاملاً مناسب دانست. بر روی بدنه این سوئیچ تی پی لینک نشانگرهای LED پاور و Link/Act نیز تعبیه شده اند که از طریق آنها می توانید از وضعیت عملکرد دستگاه و پورت های آن مطلع شوید.

سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D

  • صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60 درصد

در سوییچ تی پی لینک مدل TL-SF1008D از جدیدترین تکنولوژی های کاهش مصرف انرژی بهره برده شده است. به طوری که این سوئیچ باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60 درصد و کاهش هزینه های برق شما می شود. همچنین این سوئیچ از تکنولوژی سبز (Green Technology) بهره می برد و به صورت سازگار با محیط زیست طراحی و تولید شده است.

سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D

جمع بندی

سوئیچ 8 پورت تی پی لینک TP-LINK TL-SF1008D با بهره بردن از 8 پورت 10/100-Mbps یک انتخاب عالی برای راه اندازی شبکه های کوچک اداری و خانگی یا گسترش شبکه های موجود به حساب می آید! این سوئیچ قابلیت اتصال انواع دستگاه های دارای پورت LAN (مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین نظارتی، کنسول بازی، ویدئو پروژکتور و...) به شبکه را ایجاد می کند و از فناوری هایی مانند Auto Negotiation و Auto MDI/MDIX پشتیبانی می کند. سوئیچ تی پی لینک TL-SF1008D بدون نیاز به نصب نرم افزار و کانفیگ قابل استفاده است و سرعت و کیفیتی ایده آل در انتقال دیتا در شبکه را برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SF1008D و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر