۱۳۹۹ اسفند ۱۱, دوشنبه

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر

 

معرفی رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر

با سرد شدن هوا رادیاتور به وسیله ای پرکاربرد در ساختمان های مسکونی و محیط های کاری تبدیل می شود! اما اگر رادیاتور مورد استفاده شما از ظرفیت حرارتی و کیفیت عملکرد مناسبی برخوردار نباشد، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد! رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر یکی از رادیاتورهای خوش ساخت و با دوام موجود در بازار است که با ظرفیت حرارتی 2632 کیلوکالری بر ساعت عرضه شده و گرمایی مطبوع و دلچسب را در روزهای سرد زمستان برای شما به ارمغان می آورد! این رادیاتور فولادی با انواع سیستم های حرارت مرکزی و پکیج های گرمایشی سازگار است و علاوه بر ویژگی های ایده آل فنی، از کیفیت ساخت عالی و طول عمر بالایی نیز بهره می برد. پس اگر قصد خرید رادیاتور با دوام و زیبا را دارید، برای آشنایی با مشخصات رادیاتور پنلی لورچ آذر 140 سانتی متر تا انتهای متن با ما همراه باشید!

معرفی رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر

ویژگی های رادیاتور لورچ آذر 140 سانتی متری

  • راندمان حرارتی بالا، طراحی به روز کنوکتورها

ظرفیت حرارتی رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر برابر با 2632 کیلوکالری بر ساعت و حجم آبگیری آن برابر با 7.95 لیتر برای یک متر است. حجم آبگیری کم این رادیاتور فولادی لورچ آذر باعث می شود تا انتقال حرارت از آب به پنل ها با بالاترین سرعت انجام شود. همچنین در این رادیاتور از دو کنوکتور با طراحی به روز استفاده شده است. این کنوکتورها نقش زیادی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارند و گرمای آب داغ موجود در دستگاه را با کیفیتی عالی به سطح پنل منتقل می کنند. در مجموع با توجه به قیمت رادیاتور گرمایشی لورچ آذر 140 سانتی متر ظرفیت گرمایشی و کیفیت عملکرد آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

ویژگی های رادیاتور لورچ آذر 140 سانتی متری

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، مطابق با تکنولوژی های روز اروپا

شرکت لورچ در رادیاتور فولادی مدل آذر 140 سانتی متر از مواد اولیه مرغوب شامل ورق های 1.25 میلی متری مطابق با استاندارد EN10130 استفاده کرده که باعث شده تا این دستگاه از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد. به طوری که این رادیاتور در برابر آسیب هایی مانند زنگ زدگی، خوردگی، ضربه و نشتی های احتمالی مقاومت بالایی دارد و در اثر ته نشیدن رسوب های موجود در آب صدمه نخواهید دید. رادیاتور لورچ آذر 140 سانتی متری براساس آخرین تکنولوژی های اروپا و خط تولید تمام اتوماتیک ساخته شده و جوشکاری آن به صورت یکنواخت و بدون درز انجام شده است. لازم به ذکر است که رادیاتور پنلی لورچ آذر 140 سانتی متر طی روند تولید آزمایش های مربوی به فشار هوای 13 بار را با موفقیت پشت سر گذاشته و بر این اساس می توان از آن در فشار 10 بار و ساختمان هایی با حداکثر 22 طبقه استفاده کرد.

ویژگی های رادیاتور لورچ آذر 140 سانتی متری

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر

  • ابعاد و وزن مناسب جهت نصب آسان در محیط های مختلف

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر با وزن 42.14 کیلوگرم و ابعاد 555 میلی متر ارتفاع، 1400 میلی متر طول و 104 میلی متر ضخامت عرضه شده و حمل و نصب آن در مکان های مختلف به آسانی انجام می گیرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که فاصله بین لوله های ورودی و خروجی (فاصله آکس) این رادیاتور برابر با 500 میلی متر است که باعث سازگاری کامل آن با لوله کشی های استاندارد ساختمان می شود. از لحاظ طراحی و مشخصات ظاهری نیز رادیاتور پنلی فولادی لورچ آذر 140 سانتی متر انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! در واقع می توان این رادیاتور را برای استفاده در دکوراسیون های شیک کاملاً مناسب دانست. 

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر

جمع بندی

با خرید رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر و استفاده از آن از گرمایی مطبوع، ملایم و دلچسب در روزهای گرم زمستان بهره مند شوید! این رادیاتور برای استفاده در اتاق هایی با متراژ متوسط و نسبتاً بزرگ عرضه شده و دارای ظرفیت حرارتی 2632 کیلوکالری بر ساعت و حجم آبگیری 7.95 لیتر برای یک متر است. از میان ویژگی های این رادیاتور پنلی می توان به جوشکاری یکنواخت و بدون درز، سازگاری با انواع پکیج های گرمایشی، راندمان حرارتی بالا و سازگاری با لوله کشی های استاندارد ساختمان ها اشاره کرد. همچنین در ساخت رادیاتور گرمایشی لورچ آذر 140 سانتی متر از ورق های فولادی مرغوب و پوشش رنگ اپوکسی استفاده شده که باعث مقاومت کامل آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی شده اند.

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 140 سانتی متر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت رادیاتور پنلی لورچ آذر 140 سانتی متر و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول و دیگر لوازم خانگی از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر