۱۳۹۹ اسفند ۱۱, دوشنبه

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر

 

معرفی رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر

محصولات شرکت لورچ همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند و با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه می شوند. این موضوع در رابطه با رادیاتور پنلی لورچ آذر 80 سانتی متر نیز صدق می کند و می توان آن را یکی از رادیاتورهای با کیفیت و مرغوب موجود در بازار دانست. شما می توانید از این رادیاتور پنلی در اتاق هایی با متراژ کوچک و متوسط استفاده کرده و از گرمای مطبوع آن در فصول سرد زمستان بهره مند شوید! این رادیاتور با ظرفیت حرارتی 1504 کیلوکالری بر ساعت و حجم آبگیری 4.54 لیتر عرضه شده و راندمان حرارتی بالایی را به ارمغان می آورد. کیفیت ساخت عالی، سازگاری با انواع پکیج های گرمایشی و سیستم های حرارت مرکزی و قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان از دیگر ویژگی های رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر هستند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر

ویژگی های رادیاتور لورچ آذر 80 سانتی متری

  • بازده حرارتی بالا، ارائه گرمایی مطبوع

شرکت لورچ در رادیاتور پنلی مدل آذر 80 سانتی متر از دو کنوکتور با طراحی به روز و منحصر به فرد استفاده کرده که باعث ارائه حداکثر کارایی آن در حرارت دهی می شود. این کنوکتورها با جابجایی هوا، باعث انتقال سریع و به دور از اتلاف گرمای آب داغ به سطح پنل ها می شوند. همچنین با توجه به حجم آبگیری کم این رادیاتور (4.54 لیتر برای یک متر) انتقال حرارت به پنل ها با بالاترین سرعت انجام می شود. رادیاتور پنلی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر با انواع پکیج های گرمایشی سازگار است و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن در محیط های مختلف مسکونی و کاری وجود ندارد.

ویژگی های رادیاتور لورچ آذر 80 سانتی متری

  • ابعاد جمع و جور، وزن سبک، قابلیت نصب آسان

حمل و نصب رادیاتور لورچ آذر 80 سانتی متری با توجه به ابعاد جمع و جور و وزن سبکی که دارد، برای شما بسیار آسان خواهد بود! به طور دقیق تر باید گفت که این رادیاتور دارای وزن 24.08 کیلوگرم و ابعاد 555 میلی متر ارتفاع، 800 میلی متر طول و 104 میلی متر ضخامت است و انتخابی ایده آل برای نصب در فضاهای محدود به حساب می آید. ضمن اینکه فاصله آکس (فاصله عمودی بین لوله های ورودی و خروجی آب) رادیاتور ایرانی لورچ آذر 80 سانتی متر برابر با 500 میلی متر است که باعث سازگاری این دستگاه با لوله کشی های استاندارد ساختمان شده است.

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر

  • زیبا، با دوام، خوش ساخت!

اگر علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری رادیاتور نیز برایتان اهمیت زیادی دارد، رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این رادیاتور از ظاهری شکیل، زیبا و شیک برخوردار است و به خوبی با انواع دکوراسیون داخلی ست می شود. همچنین در ساخت این رادیاتور از ورق های فولادی 1.25 میلی متری مطابق با استاندارد EN10130 استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند. به این ترتیب بدون نگرانی بابت آسیب دیدن رادیاتور گرمایشی لورچ آذر 80 سانتی متر در اثر ته نشین رسوبات آب، می توانید از آن برای گرمایش منزل یا محل کار خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که بر روی بدنه این رادیاتور از پوشش رنگ اپوکسی استفاده شده است. توجه داشته باشید که خط تولید این رادیاتور لورچ آذر به صورت کاملاً اتوماتیک بوده و جوشکاری آن به شکل یکنواخت و بدون عیب انجام شده است. با توجه به این مشخصات قیمت رادیاتور پنلی فولادی لورچ آذر 80 سانتی متر مناسب به نظر می رسد.

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر

جمع بندی

در مجموع می توان رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر را با توجه به ویژگی هایی مانند نصب آسان، طراحی زیبا و با دوام، مجهز بودن به دو کونکتور با طراحی به روز، راندمان حرارتی بالا، سازگاری با پکیج های گرمایشی مختلف و ظرفیت گرمادهی 1504 کیلوکالری بر ساعت یک انتخاب ایده آل برای گرمایش اتاق هایی با متراژ کوچک و متوسط دانست. این رادیاتور از بدنه فولادی همراه با پوشش رنگ اپوکسی بهره می برد و مقاومت کاملی در برابر زنگ زدگی، خوردگی و نشتی دارد. رادیاتور پنلی گرمایشی لورچ آذر 80 سانتی متر مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده و در ساخت آن از خط تولید تمام اتوماتیک و جوشکاری یکپارچه و بدون درز بهره برده شده است.

رادیاتور فولادی لورچ مدل آذر 80 سانتی متر

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید رادیاتور پنلی فولادی لورچ آذر 80 سانتی متر و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع رادیاتور و دیگر  لوازم خانگی هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر