۱۳۹۹ اسفند ۲۵, دوشنبه

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3-B

 

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B

لپ تاپ های شرکت لنوو به دلیل قیمت مناسب و دوام و کیفیت ساخت ایده آل همواره با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده اند و فروش بالایی در بازار دارند. این موضوع در رابطه با لپ تاپ لنوو L3-B نیز صدق می کند و می توان آن را یک گزینه مناسب برای کاربران خانگی، اداری و دانشجویان دانست. این لپ تاپ به پردازنده مرکزی Intel Core i3 10110U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX130 مجهز است و به خوبی از عهده برنامه ها و بازی های رایج بر می آید. همچنین لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3-B دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی HD است که برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد.

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B

بدنه لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B همانند بسیاری از لپ تاپ های پایین رده و میان رده از پلاستیک ساخته شده است. پلاستیک به کار رفته در این لپتاپ از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و باعث شده تا این دستگاه در برابر خط و خش، فشار و به جا ماندن اثر انگشت و لکه مقاومت بالایی داشته باشد. لپ تاپ اداری لنوو L3-B دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و انتظارات شما در این زمینه را برآورده می کند. لازم به ذکر است که این لپ تاپ لنوو با ضخامت 22.9 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم روانه بازار شده و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. در مجموع با توجه به قیمت لپ تاپ لنوو L3-B، کیفیت ساخت و طراحی ظاهری آن را می توان مناسب ارزیابی کرد. این لپ تاپ در رنگ های خاکستری، نقره ای و سرمه ای عرضه شده و قابلیت باز شدن به میزان 180 درجه را نیز دارد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad L3-B

شرکت لنوو در لپ تاپ مدل L3-B از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1366 x 768 پیکسل استفاده کرده که قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت HD را داراست. این صفحه نمایش از نوع TFT بوده و به نور پس زمینه LED مجهز است. از این جهت از وضوح تصاویر آن در محیط هایی با میزان روشنایی استاندارد کاسته نمی شود. همچنین به جهت جلوگیری از انعکاس تصاویر محیط بر روی نمایشگر لپ تاپ Lenovo Ideapad L3-B، از روکش مات بر روی آن استفاده شده است. باید گفت که صفحه نمایش این لپ تاپ برای کارهای روزمره و معمولی کارایی دارد و نباید از آن انتظار نمایش ویدئو و فیلم با کیفیتی عالی را داشته باشید! ضمن اینکه اسپیکر این لپ تاپ صدایی با کیفیت مناسب ارائه می دهد و برای مصارف شخصی می توان بر روی آن حساب باز کرد.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad L3-B

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad L3-B

از آنجا که لپ تاپ معمولی لنوو L3-B برای مصارف روزمره و کاربری عمومی طراحی شده، در آن از کیبوردی با کیفیت استفاده شده است. به طوری که تایپ با این لپ تاپ با سرعت و دقت بالایی انجام می شود و می توان از آن برای کار با نرم افزار آفیس و برنامه های حسابداری استفاده کرد. از جمله ویژگی های کلیدهای کیبورد لپ تاپ لنوو مدل L3-B می توان به ابعاد بزرگ، عملکرد روان و کم صدا و فاصله بسیار مناسب از یکدیگر اشاره کرد. توجه داشته باشید که کیبورد این لپ تاپ فاقد نور پس زمینه است. تاچ پد لپ تاپ لنوو L3-B نیز به صورت یک تکه طراحی شده و ابعاد مناسبی دارد. این تاچ پد از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند و از دقت و حساسیت بالایی برخوردار است. بنابراین با استفاده از این تاچ پد نیازی به حمل و استفاده از ماوس برای انجام کارهای روزمره (مانند Drag&Drop، اسکرول و...) نخواهید داشت.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3-B به پردازنده مرکزی Intel Core i3 10110U مجهز است. این پردازنده از سری پردازنده های نسل 10 اینتل است و دارای فرکانس 2.1 تا 4.1 گیگاهرتز و چهار مگابایت حافظه کش می باشد. این پردازنده از قدرت پردازشی و توان محاسباتی قابل توجهی برخوردار است و به خوبی از عهده اجرای برنامه های سبک و نسبتاً سنگین بر می آید. سایر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ خانگی لنوو L3-B شامل حافظه رم DDR4 با ظرفیت چهار گیگابایت، حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع هارددیسک و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX130 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت می شود. توجه داشته باشید که این لپ تاپ برای مصارف روزمره و کاربران عادی روانه بازار شده و نباید از آن توقع اجرای بازی های سنگین و برنامه های تخصصی را داشته باشید!

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad L3-B

باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری لپ تاپ core i3 لنوو L3-B از نوع سه سلولی با ظرفیت 36 وات ساعت است و شارژ کامل آن برای حدود پنج ساعت استفاده از لپ تاپ کفایت می کند. این میزان شارژدهی برای مصارف روزمره و کاربران خانگی و اداری مناسب به نظر می رسد.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3-B

از دیگر ویژگی های لپ تاپ Lenovo Ideapad L3-B باید به مجهز بودن به درایو نوری (DVD-RW)، وب کم، بلوتوث و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای اشاره کرد. دقت نمایید که این لپ تاپ فاقد کارت خوان و مودم است. پورت های ارتباطی لپ تاپ لنوو L3-B نیز شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB Type-C، یک پورت USB 3.1 و دو پورت USB 3.0 می شود. بنابراین امکان اتصال این لپ تاپ به انواع دستگاه های دارای پورت HDMI مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور، مانیتور و... وجود دارد. همچنین این لپ تاپ سرعتی عالی در انتقال فایل به فلش مموری و هارد اکسترنال را ارائه می دهد. لپ تاپ لنوو L3-B در شبکه های کابلی نیز کارایی دارد و به پورت LAN برای این منظور مجهز شده است.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3-B

جمع بندی

در مجموع می توان لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3-B را با توجه به مجهز بودن به پردازنده Intel Core i3 10110U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت چهار گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX130 2GB یک گزینه ایده آل برای کاربران خانگی و اداری و مصارف روزمره دانست. این لپ تاپ به صفحه نمایش 15.6 اینچی نیز مجهز است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت HD را داراست. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به کیفیت ساخت مطلوب، امکان باز شدن 180 درجه ای و کیبورد و تاچ بد با کیفیت اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید لپ تاپ core i3 لنوو L3-B را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این لپ تاپ با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر