۱۳۹۹ اسفند ۲۵, دوشنبه

پایه سقفی دیواری ویدئو پروژکتور مدل H600

 

پایه سقفی دیواری ویدئو پروژکتور مدل H600

این روزها در اغلب کلاس های آموزشی، جلسات اداری، همایش ها و کنفرانس ها از ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب به مخاطبان استفاده می شود. یک ویدئو پروژکتور مرغوب و با کیفیت می تواند نقش زیادی در درک مطالب توسط مخاطبان داشته باشد و لذت برگزاری یک کلاس یا جلسه موفق را برای شما به ارمغان آورد! اما یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور ممکن است برای شما چالش های زیادی را به همراه داشته باشد، انتخاب محل نصب مناسب آن است. به طوری که در بسیاری از مواقع نیاز پیدا می کنید تا ویدئو پروژکتور خود را به سقف یا دیوار متصل کنید. در این مواقع پایه نصب پروژکتور کارایی بالایی برای شما پیدا خواهد کرد!

  • قابلیت تنظیم ارتفاع 39 تا 60 سانتی متری از سقف یا دیوار

پایه سقفی دیواری ویدئو پروژکتور مدل H600 برای نصب پروژکتور بر روی دیوار یا سقف کاربرد دارد و به شما این امکان را می دهد تا با توجه به مدل ویدیو پروژکتور و نوع لنز دستگاه، بهترین مکان را برای نصب آن انتخاب کنید. این پایه ویدئو پروژکتور از دو پروفیل تشکیل شده که به صورت کشویی درون یکدیگر حرکت می کنند و امکان تغییر ارتفاع را فراهم می آورند. به طور کلی شما می توانید پایه ویدئو پروژکتور H600 را با فاصله حداقل 39 سانتی متر و حداکثر 60 سانتی متر از سقف یا دیوار تنظیم کنید.

پایه سقفی دیواری ویدئو پروژکتور مدل H600

  • امکان عبور دادن کابل ها از داخل پروفیل

پایه سقفی ویدئو پروژکتور H600 بر خلاف پایه های سقفی اسکوپ به گونه ای طراحی شده که می توان کابل های HDMI، VGA و برق متصل به ویدئو پروژکتور را از داخل پروفیل آن عبور داد. این ویژگی باعث حفظ زیبایی محیط و سهولت بیشتر در استفاده از ویدئو پروژکتور می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پایه دیتا پروژکتور H600 از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است. بنابراین در صورت تغییر مکان پرده نمایش، نیازی به جدا کردن پایه و نصب مجدد آن نخواهید داشت. 

  • قابلیت تحمل وزن 12 کیلوگرم، جداسازی دستگاه از پایه در کمتر از 2 ثانیه

شما می توانید از پایه چرخشی ویدئو پروژکتور H600 برای اتصال اکثر مدل های ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار استفاده کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این پایه تحمل وزن 12 کیلوگرم را دارد و وزن دستگاه مورد استفاده شما نباید از این مقدار بیشتر باشد. 

جدا کردن دستگاه از پایه ویدیو پروژکتور H600 نیز به سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن انجام می گیرد! بر روی این پایه یک ضامن تعبیه شده که با فشار دادن آن ویدئو پروژکتور در کمتر از 2 ثانیه از پایه جدا می شود. این قابلیت که بر روی قیمت پایه سقفی ویدئو پروژکتور H600 نیز مؤثر بوده، به خصوص در هنگام نیاز به حمل و جابجایی فوری ویدئو پروژکتور کارایی بالایی پیدا می کند.

پایه سقفی دیواری ویدئو پروژکتور مدل H600

جمع بندی

در مجموع می توان پایه سقفی دیواری ویدئو پروجکتور مدل H600 را با توجه به ویژگی هایی مانند امکان تنظیم دقیق ارتفاع بین 39 و 60 سانتی متر، قابلیت عبور دادن کابل های متصل به ویدئو پروژکتور از داخل پروفیل، تحمل وزن 12 کیلوگرم، امکان چرخش 360 درجه و جداسازی دستگاه از پایه در کمتر از 2 ثانیه یک انتخاب ایده آل برای نصب ویدئو پروژکتور بر روی سقف یا دیوار دانست. این پایه از انواع مدل های ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار پشتیبانی می کند و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد. به طوری که این محصول در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

پایه سقفی دیواری ویدئو پروژکتور مدل H600

چنانچه قصد خرید پایه دیتا ویدئو پروژکتور H600 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول یا دیگر تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر