۱۳۹۹ اسفند ۲۵, دوشنبه

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

 

معرفی کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB

از سری کارت گرافیک های پایین رده اما با دوام موجود در بازار باید به کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB اشاره کنیم که برای استفاده بر روی کامپیوترهای خانگی و اداری عرضه شده است. این کارت گرافیک برای مصارف روزمره و کاربری عمومی انتخاب مناسبی است و امکان وب گردی، تماشای فیلم با کیفیت معمولی و کار با ویندوز را به شما می دهد. در واقع می توان کارت گرافیک کامپیوتر ای فاکس GT610-2GB را برای آن دسته از کاربرانی که قصد ارتقای ویژگی های گرافیکی سیستم خود و جایگزین کردن پردازنده های گرافیکی مجتمع با کارت گرافیک مجزا را دارند، انتخاب مناسبی دانست. مجهز بودن به تراشه GeForce GT610، حافظه 2 گیگابایتی از نوع GDDR3 و فرکانس ثابت 810 مگاهرتزی برخی از مشخصات کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB هستند که در ادامه بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB

مشخصات فنی کارت گرافیک AFOX GT610-2GB

  • یک کارت گرافیک ساده اما کاربردی

تراشه به کار رفته در کارت گرافیک AFOX GT610-2GB از مدل GeForce GT610 است که یکی از تراشه های قدیمی و پایین رده انویدیا به شمار می آید. این کارت گرافیک به 2 گیگابایت حافظه GDDR3 نیز مجهز است و از فرکانس مؤثر 1100 مگاهرتز و باس رابط 64 بیت بهره می برد. همچنین این کارت گرافیک دارای فرکانس ثابت 810 مگاهرتز است و امکان ارتقای فرکانس و اورکلاک آن وجود ندارد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که کارت گرافیک مخصوص کامپیوتر ای فاکس مدل AFOX GT610-2GB برای انجام بازی و اجرای برنامه های ادیت عکس و ویدئو مناسب نیست؛ اما می توان بر روی آن برای کارهای روزمره با کامپیوتر حساب باز کرد.

مشخصات فنی کارت گرافیک AFOX GT610-2GB

  • اشغال یک اسلات برای نصب بر روی مادربرد

نصب کارت گرافیک 2 گیگابایت ای فاکس GT610-2GB بر روی مادربرد کامپیوتر به سادگی انجام می شود. این کارت گرافیک یک اسلات از مادربرد را اشغال می کند. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک از رابط اتصالی PCI Express 2.0 برای اتصال به کامپیوتر بهره می برد. در هنگام استفاده از کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مادربردهای موجود در بازار از رابط PCIe 3.0 پشتیبانی می کنند و حتماً به سازگاری آن با مادربرد مورد استفاده خود دقت نمایید.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

  • پورت های ارتباطی کاربردی، رزولوشن تصویر مطلوب

برای اتصال کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB به مانیتور می توانید از پورت های HDMI، VGA و DVI-I آن استفاده کنید. به این ترتیب این کارت گرافیک از اتصال به انواع مانیتور پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این کارت گرافیک از رزولوشن حداکثر 2560x1600 پیکسل در هنگام اتصال از طریق پورت DVI و رزولوشن حداکثر 2048x1536 پیکسل در هنگام اتصال از طریق پورت VGA برخوردار است و تصاویری با کیفیتِ مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

کارت گرافیک با ظرفیت 2 گیگابایت ای فاکس GT610-2GB به یک فن نیز مجهز است که خنک سازی کارت گرافیک را به خوبی انجام می دهد. این فن نقش زیادی در افزایش طول عمر کارت گرافیک دارد و مانع از آسیب دیدن آن در اثر افزایش دما می شود. در مجموع با توجه به قیمت کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB، طول عمر و استحکام آن را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

جمع بندی

در مجموع می توان کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB را با توجه به مشخصاتی مانند مجهز بودن به تراشه NVIDIA GeForce GT610، فرکانس ثابت 810 مگاهرتز و بهره بردن از 2 گیگابایت حافظه GDDR3 یک انتخاب ایده آل برای کاربران خانگی و اداری و مصارف روزمره دانست. این کارت گرافیک به سه پورت HDMI، VGA و DVI-I مجهز است و از اتصال به انواع مانیتور به خوبی پشتیبانی می کند. سازگاری با رابط PCIe 2.0، مجهز بودن به فن و فرکانس حافظه مؤثر 1100 مگاهرتز سایر مشخصات این کارت گرافیک را تشکیل می دهند.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

چنانچه قصد خرید کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر