۱۳۹۹ اسفند ۲۵, دوشنبه

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106

 

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS106

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید، حتماً تا به حال از اسپیکرهای قابل حمل استفاده کرده اید. یک اسپیکر با کیفیت و مرغوب می تواند لذت گوش دادن به موسیقی در جمع دوستان و خانواده را برای شما دو چندان کند! از جمله این محصولات باید به اسپیکر انرجایزر BTS106 اشاره کنیم که از توان خروجی 5 وات بهره می برد و صدایی با کیفیت و قوی را به شما ارائه می دهد. این اسپیکر از نوع بلوتوثی است و از اتصال بدون سیم به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. علاوه بر پخش موسیقی، اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106 از قابلیت مکالمه و پاسخگویی به تماس های دریافتی برخوردار است و به رادیو FM نیز مجهز می باشد. ضمن اینکه شما می توانید از این اسپیکر به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی خود هم استفاده کنید.

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS106

  • کیفیت ساخت ایده آل، امکان حمل آسان

شرکت انرجایزر در قسمت های کناری اسپیکر مدل BTS106 از پلاستیک فشرده استفاده کرده که باعث مقاومت بالای این دستگاه در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه می شود. این اسپیکر قابل حمل از طراحی ظاهری خاص و زیبایی نیز بهره می برد و در رنگ های طلایی، مشکی، سبز، نقره ای و قرمز روانه بازار شده است. دکمه های کنترلی این اسپیکر شامل دکمه های پاور، تغییر حالت پخش، کم و زیاد کردن صدا و تغییر قطعه موسیقی درحال پخش می شود و در قسمت بالایی بدنه آن قرار گرفته اند. در گوشه سمت راست بالایی بدنه اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS106 یک بند آویز نیز تعبیه شده که کمک زیادی به شما در حمل آسان تر آن می کند. از طریق این بند می توانید اسپیکر را به کوله پشتی خود متصل کرده و به سادگی آن را به مکان های مختلف حمل کنید. این اسپیکر با وزن 478 گرم و ابعاد 188 x 57 x 85 میلی متر عرضه شده و برای استفاده در تفریحات بیرون از منزل و گشت و گذارهای شما در طبیعت انتخاب ایده آلی است!

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS106

  • صدایی با کیفیت و شفاف

از لحاظ کیفیت صدا اسپیکر پرتابل انرجایزر مدل Energizer BTS106 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. مشخصات فنی این اسپیکر شامل توان خروجی 5 وات و امپدانس 4 اهم می شود. همچنین این اسپیکر دارای فرکانس پاسخ دهی 30 هرتز تا 20 هزار هرتز است و قادر به پخش طیف وسیعی از صداهای زیر و بم می باشد. به این ترتیب با این اسپیکر می توانید از قدرت و کیفیت صدایی ایده آل بهره مند شوید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که اسپیکر بی سیم انرجایزر BTS106 در هنگام اتصال بلوتوثی کیفیتی عالی را به ارمغان می آورد و صدایی بدون قطع و وصلی و شفاف را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برد عملیاتی این اسپیکر برابر با 10 متر است. در مجموع با توجه به قیمت اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS106، کیفیت صدای آن را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS106

  • مجهز به بلوتوث نسخه 5.0، اتصال آسان به انواع گوشی و تبلت

برای اتصال اسپیکر قابل حمل شارژی انرجایزر BTS106 به دستگاه مورد نظر خود تنها کافیست تا اسپیکر را روشن کرده و سپس آن را از لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا موبایلتان انتخاب کنید. این اسپیکر به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و به سادگی به صورت بدون سیم به انواع گوشی و تبلت های اندرویدی و iOS متصل می شود. البته بهتر است برای دستیابی به بالاترین کیفیت اتصال بلوتوثی، به سازگاری نسخه بلوتوث اسپیکر و گوشی یا تبلت خود توجه داشته باشید.

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106 پورت USB نیز تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا فلش مموری خود را به آن متصل کرده و فایل های موزیک موجود بر روی فلش را پخش کنید. این اسپیکر به درگاه کارت حافظه هم مجهز است و از کارت های microSD پشتیبانی می کند.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS106

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106

  • به تماس های تلفنی تان از طریق اسپیکر پاسخ دهید

اسپیکر قابل حمل فلش خور انرجایزر BTS106 به شما اجازه می دهد تا به تماس های دریافتی خود در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی از طریق اسپیکر پاسخ دهید. به این ترتیب اگر در هنگام پخش موسیقی، گوشی تان زنگ بخورد نیازی به قطع اتصال بلوتوثی آن با اسپیکر ندارید و می توانید از طریق میکروفون داخلی اسپیکر به مکالمه بپردازید. از دیگر امکانات اسپیکر پرتابل بلوتوث انرجایزر BTS106 باید به مجهز بودن آن به رادیو FM اشاره کنیم که برای علاقه مندان به برنامه های رادیویی کارایی بالایی دارد.

  • گوشی خود را با اسپیکر شارژ کنید!

شما می توانید از اسپیکر گوشی انرجایزر BTS106 به عنوان پاوربانک هم استفاده کنید و گوشی خود را با آن شارژ نمایید. برای این منظور کافیست تا گوشی خود را از طریق کابل به پورت USB اسپیکر خود متصل کنید تا شارژ شدن آن آغاز شود. لازم به ذکر است که در اسپیکر بلوتوث میکروفون دار انرجایزر مدل BTS106 از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده شده که قادر به تأمین انرژی دستگاه برای 2 ساعت پخش موسیقی است. برای شارژ باتری این اسپیکر باید از پورت microUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106 یکی از اسپیکرهای بلوتوثی کارآمد و با کیفیت موجود در بازار است که از اتصال بدون سیم به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. این اسپیکر به پورت USB و درگاه کارت حافظه جانبی نیز مجهز است و قابلیت پخش فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری و کارت های microSD را نیز دارد. اسپیکر گوشی موبایل انرجایزر BTS106 دارای توان خروجی 5 وات است و صدایی با کیفیت و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات این اسپیکر می توان به مجهز بودن به میکروفون داخلی و قابلیت مکالمه تلفنی در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی اشاره کرد. همچنین این اسپیکر از قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر برخوردار است و می توان از آن به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کرد. اسپیکر بلوتوث دار انرجایزر BTS106 از قابلیت حمل آسانی نیز بهره می برد و به بند آویز نیز مجهز است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اسپیکر قابل حمل انرجایزر BTS106 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این اسپیکر استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر