۱۳۹۹ اسفند ۲۵, دوشنبه

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X540UA-A

 

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A

اگر قصد خرید لپ تاپ برای انجام کارهای روزانه دارید و به اجرای برنامه ها و بازی های سنگین نیاز ندارید، لپ تاپ ایسوس مدل X540UA-A انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است و به پردازنده Core i3 اینتل و چهار گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز می باشد. همچنین این لپ تاپ دارای هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت است. توجه داشته باشید که لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X540UA-A از حافظه گرافیکی مجزا برخوردار نیست و از پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل با سی پی یو بهره می برد. کیفیت ساخت ایده آل، مجهز بودن به کیبورد فارسی و بهره بردن از پورت HDMI سایر مشخصات این لپ تاپ را تشکیل می دهند.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A

بدنه لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A تماماً از پلاستیک ساخته شده است. با این وجود کیفیت ساخت این لپ تاپ به اندازه ای است که در هنگام استفاده از آن حس کار با یک لپ تاپ بالا رده فلزی به شما دست می دهد! لپ تاپ ایسوس مدل X540UA-A با رنگ مشکی عرضه شده و طراحی ظاهری زیبا و شیکی دارد.

از آنجا که لپ تاپ وسیله ای قابل حمل است، در هنگام خرید آن باید به وزن و ابعاد آن توجه زیادی داشته باشید. لب تاب دانشجویی ایسوس X540UA-A با وزن 1.9 کیلوگرمی خود، یکی از لپ تاپ های 15 اینچی سبک موجود در بازار به شمار می آید و این امکان را به شما می دهد تا به آسانی آن را با خود حمل کنید. 

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus VivoBook X540UA-A

شاید بتوان یکی از نقاط قوت لپ تاب ایسوس X540UA-A را صفحه نمایش 15.6 اینچی آن دانست که از رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل بهره می برد و تصاویری با کیفیت فول اچ دی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین می توانید با استفاده از این لپ تاپ ایسوس فیلم های Full HD مورد نظرتان را با کیفیتی ایده آل تماشا کنید! لازم به ذکر است که صفحه نمایش لپ تاپ core i3 ایسوس X540UA-A از نوع TFT است و به نور پس زمینه LED مجهز می باشد. به این ترتیب از وضوح تصاویر آن در محیط های نسبتاً روشن کاسته نمی شود. بر روی سطح صفحه نمایش این لپ تاپ از روکش مات استفاده شده که از بازتاب تصاویر محیط بر روی آن جلوگیری می کند.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus VivoBook X540UA-A

از لحاظ کیفیت و قدرت صدا نیز لپ تاپ با رم 4 گیگابایت ایسوس X540UA-A انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. بلندگوهای این لپ تاپ از سری SonicMaster هستند و صدایی با وضوح ایده آل را ارائه می دهند. البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین قدرت صدای این لپ تاپ، بهتر است تا از آن در محیط های نسبتاً ساکت برای پخش صدا استفاده کنید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook X540UA-A

در لپتاپ معمولی ایسوس X540UA-A از کیبورد جزیره ای با کلیدهای بزرگ استفاده شده است. کلیدهای صفحه کلید این لپ تاب عملکرد روان، نرم و کم صدایی را ارائه می دهند و به شما در تایپ سریع تر کمک زیادی می کنند. تاچ پد این لپ تاپ نیز به صورت یک تکه طراحی شده و از حساسیت مناسبی در تشخیص فرمان های لمسی بهره می برد. این تاچ پد ابعاد بزرگی نیز دارد و فضای کافی برای لمس را برای شما فراهم می آورد. در مجموع کیبورد و تاچ پد لپ تاپ X540UA-A ایسوس به خوبی پاسخگوی نیازهای شما در کار روزمره با لب تاپ خواهند بود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook X540UA-A

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A

با خرید لپ تاپ core i3 ایسوس X540UA-A و استفاده از آن مشکلی برای اجرای نرم افزارهای رایج مانند آفیس نخواهید داست و می توانید از عملکرد سریع و روان سیستم عامل خود بهره مند شوید. این لب تاب برای کاربری عمومی عرضه شده و می توان از آن برای کارهای اداری و محاسبات معمولی و روزانه استفاده کرد. لپ تاپ اداری ایسوس X540UA-A به پردازنده مرکزی Intel Core i3 7020U مجهز است که دارای سرعت 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز و سه مگابایت حافظه کش است.

همچنین در این لپ تاپ ساده از چهار گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت هارددیسک استفاده شده است. همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی آنبورد Intel UHD Graphics 620 برخوردار است و فاقد حافظه گرافیکی به صورت مجزا است. با توجه به این مشخصات لپ تاپ معمولی ایسوس X540UA-A را برای اجرای برنامه های سبک و معمولی می توان مناسب دانست؛ اما بهتر است تا از آن برای اجرای بازی یا نرم افزارهای گرافیکی استفاده نکنید. لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X540UA-A از باتری سه سلولی با ظرفیت 33 وات ساعت بهره می برد که میزان شارژدهی آن برای مصارف روزمره مناسب است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA-A

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X540UA-A

از دیگر امکانات لپ تاپ core i3 ایسوس مدل X540UA-A باید به مجهز بودن آن به وبکم اشاره کنیم که در هنگام تماس و چت تصویری کارایی بالایی دارد. همچنین این لپ تاپ به دی وی دی رایتر مجهز است. پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای، مجهز بودن به بلوتوث داخلی و کارت خوان سایر مشخصات این لپتاپ هستند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پورت های ارتباطی لب تاب ایسوس X540UA-A شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 می شود. از طریق این پورت ها می توانید انواع دستگاه های دیجیتالِ دارای پورت HDMI مانند تلویزیون، مانیتور، ویدئو پروژکتور و... را به لپ تاپ خود متصل کنید. ضمن اینکه امکان اتصال انواع فلش مموری، هارد اکسترنال و لوازم جانبی USB به این لپ تاپ وجود دارد.

جمع بندی

در مجموع می توان لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X540UA-A را با توجه به مشخصاتی مانند صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی، مجهز بودن به پردازنده Core i3 اینتل، چهار گیگابایت حافظه رم DDR4 و هارددیسک یک ترابایتی یک انتخاب مناسب برای انجام کارهای روزمره و عادی دانست. این لپتاپ از بدنه پلاستیکی با کیفیت و طراحی ظاهری زیبا و شیکی برخوردار است و در رنگ مشکی عرضه شده است. لپ تاپ دانشجویی ایسوس X540UA-A فاقد حافظه گرافیکی مجزا است و بهتر است تا از آن برای انجام بازی و کارهای گرافیکی استفاده نشود. وزن سبک، مجهز بودن به پورت HDMI و شارژدهی مناسب باتری از دیگر مشخصات این لپ تاپ هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران خانگی و اداری و دانشجویان شده است.

برای دریافت قیمت لپ تاپ دانشجویی ایسوس X540UA-A و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع لپ تاپ هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق بخش فروش آنلاین با آنها در ارتباط باشید.

کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G

 

معرفی کارت گرافیک ایسوس PH-GTX1050TI-4G

کارت گرافیک ایسوس PH-GTX1050TI-4G برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری و ادیت عکس و ویدئو کارایی بالایی دارد و یک گزینه ایده آل برای ارتقای سیستم شما به حساب می آید. این کارت گرافیک از تراشه GeForce GTX 1050 Ti بهره می برد و از تکنولوژی های کاربردی انویدیا در زمینه گیمینگ پشتیبانی می کند. مجهز بودن به 4 گیگابایت حافظه GDDR5 و سازگاری با رابط اتصالی PCI Express 3.0 از دیگر مشخصات کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G است که باعث اطمینان از کیفیت عملکرد آن می شود! همچنین این کارت گرافیک به خروجی های HDMI و DVI-D مجهز است و می توان از آن برای اتصال به سه مانیتور به صورت هم زمان خروجی تصویر گرفت. پس اگر قصد خرید کارت گرافیک دارید و در جستجوی یک محصول کارآمد هستید، برای آشنایی با مشخصات کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس PH-GTX1050TI-4G با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی کارت گرافیک ایسوس PH-GTX1050TI-4G

مشخصات فنی کارت گرافیک Asus PH-GTX1050TI-4G

  • نیاز به دو اسلات برای نصب، پشتیبانی از رابط اتصال PCIe 3.0

برای نصب کارت گرافیک Asus PH-GTX1050TI-4G بر روی مادربرد کامپیوتر به دو اسلات نیاز خواهید داشت. این کارت گرافیک با ابعاد 192x111x37 میلی متر عرضه شده و از رابط اتصالی PCI Express 3.0 پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید آن را بدون مشکل بر روی اکثر مادربردهای میان رده گیمینگ نصب کنید و از عملکرد سریع و با کیفیت آن در اجرای بازی های مورد علاقه خود لذت ببرید!

مشخصات فنی کارت گرافیک Asus PH-GTX1050TI-4G

  • بهره بردن از تراشه GeForce GTX 1050 Ti و چهار گیگابایت حافظه GDDR5

در کارت گرافیک گیمینگ ایسوس PH-GTX1050TI-4G از تراشه GeForce GTX 1050 Ti استفاده شده که یکی از تراشه های کارآمد شرکت انویدیا به حساب می آید. این کارت گرافیک به چهار گیگابایت حافظه GDDR5 نیز مجهز است که سبب ارتقای کیفیت عملکرد آن برای اجرای بازی های نیمه سنگین می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت گرافیک 4 گیگ ایسوس PH-GTX1050TI-4G از فرکانس پایه 1290 مگاهرتز و فرکانس بوست 1392 مگاهرتز بهره می برد و از باس رابط 128 بیت و فرکانس حافظه مؤثر 7008 مگاهرتز برخوردار است. با توجه به این مشخصات مشکلی برای استفاده از این کارت گرافیک بر روی سیستم های گیمینگ میان رده نخواهید داشت. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق نرم افزار GPU Tweak II عمل اورکلاک این کارت گرافیک را سریع تر و آسان تر مدیریت کنید. این نرم افزار با رابط گرافیکی کاربر پسند و جذاب خود نقش زیادی در بهره مندی از بالاترین کیفیت عملکرد کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس PH-GTX1050TI-4G دارد.

مشخصات فنی کارت گرافیک Asus PH-GTX1050TI-4G

کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G

  • امکان اتصال هم زمان به سه مانیتور، ارائه تصویر با رزولوشن عالی

برای اتصال کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G به مانیتور می توانید از پورت های HDMI و DVI-D آن استفاده کنید. این کارت گرافیک از HDCP 2.2 نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن برای اتصال به سه مانیتور به صورت هم زمان خروجی تصویر گرفت. این ویژگی که بر روی قیمت کارت گرافیک گیمینگ ایسوس PH-GTX1050TI-4G نیز مؤثر بوده، برای کاربران حرفه ای تر یک امتیاز کاربردی به حساب می آید! از لحاظ کیفیت تصویر نیز این کارت گرافیک ایسوس انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و رزولوشن حداکثر 7680 x 4320 پیکسل را برایتان به ارمغان می آورد! 

کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G

  • کیفیت عملکرد ایده آل برای اجرای بازی با بهره گیری از فناوری های کاربردی انویدیا

کارت گرافیک مخصوص کامپیوتر ایسوس PH-GTX1050TI-4G به سادگی هرچه تمام تر و به صورت Plug & Play قابل استفاده است و در هنگام اجرای بازی نیازی به انرژی و برق بیشتر نسبت به حالت عادی ندارد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این کارت گرافیک، به پاور حداقل 300 واتی بر روی سیستم خود نیاز خواهید داشت. از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک باید به سازگاری آن با فناوری NVIDIA ANSEL اشاره کنیم که امکان ضبط لحظه ای بازی و ثبت اسکرین شات از آن را به شما می دهد. کارت گرافیک با ظرفیت 4 گیگابایت ایسوس مدل Asus PH-GTX1050TI-4G از فناوری NVIDIA GameWorks هم پشتیبانی می کند که تجربه ای لذت بخش از تماشای فیلم های سینمایی و اجرای بازی را برایتان رقم می زند!

کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت گرافیک PH-GTX1050TI-4G ایسوس به یک فن قوی با دو بلبرینگ مجهز است که مانع از آسیب دیدن آن در اثر افزایش دما می شود. فن به کار رفته در این کارت گرافیک باعث افزایش 2 برابری طول عمر آن در مقایسه با کارت گرافیک های هم رده اش می شود.

جمع بندی

برای اجرای بازی های کامپیوتری با تنظیمات متوسط و رو به بالا، می توانید بر روی کارت گرافیک ایسوس Asus PH-GTX1050TI-4G حساب باز کنید! این کارت گرافیک به تراشه NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti و چهار گیگابایت حافظه GDDR5 مجهز است و از فرکانس حداکثر 1392 مگاهرتز (در حالت بوست) بهره می برد. همچنین این کارت گرافیک از رابط اتصال PCIe 3.0 و باس رابط 128 بیت پشتیبانی می کند و با بهره گیری از تکنولوژی های کاربردی انویدیا، عملکردی ایده آل در اجرای بازی و نرم افزارهای ادیت عکس و ویدئو را از خود نشان می دهد. کارت گرافیک مخصوی بازی ایسوس PH-GTX1050TI-4G از طریق پورت های HDMI و DVI-D به مانیتور متصل می شود و رزولوشن عالی 7680x4320 پیکسل را ارائه می دهد. مجهز بودن به فن قوی، امکان اتصال هم زمان به سه مانیتور و نیاز به دو اسلات برای نصب سایر مشخصات این کارت گرافیک را تشکیل می دهند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس PH-GTX1050TI-4G را دریافت کنید. همچنین اگر در این رابطه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق بخش فروش آنلاین با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت

 

معرفی گوشی موبایل شیائومی  Redmi 9C

برند چینی شیائومی این روزها به یک رقیب سرسخت برای دو غول صنعت گوشی های هوشمند یعنی سامسونگ و اپل تبدیل شده و محصولات آن با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. شیائومی در بازار گوشی های اقتصادی و میان رده نیز حضور فعالی دارد. از جمله گوشی های میان رده این شرکت باید به گوشی مدل Redmi 9C اشاره کنیم که در سال 2020 روانه بازار شده و تمام نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف می کند. این گوشی موبایل شیائومی از طراحی ظاهری جذابی بهره می برد و استفاده از آن حس کار با یک گوشی بالا رده را به شما می دهد! صفحه نمایش بزرگ و تمام صفحه، باتری قدرتمند و دوربین سه گانه بخشی از مشخصات گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C را تشکیل می دهند که در ادامه بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی گوشی موبایل شیائومی  Redmi 9C

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Redmi 9C 

  • طراحی جذاب، یادآور گوشی های گران قیمت!

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ های مشکی، آبی و نارنجی روانه بازار شده و همانند دیگر گوشی های میان رده شیائومی از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است. بدنه این گوشی دارای خطوط باریکی است که مانع از به جا ماندن اثر انگشت و لکه بر روی آن می شود. همچنین این گوشی در برابر خط و خش نیز مقاومت قابل قبولی دارد. از لحاظ طراحی ظاهری، گوشی همراه شیائومی Redmi 9C به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند! صفحه نمایش این گوشی همراه به صورت تمام صفحه طراحی شده و تنها در قسمت بالایی آن یک بریدگی U شکل برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. بر روی پنل پشتی این گوشی نیز لنزهای دوربین سه گانه و فلش LED در یک قاب مربعی شکل قرار گرفته اند. این نوع طراحی بیشتر یادآور گوشی های بالارده است! لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت این گوشی نیز بر روی پنل پشتی آن قرار دارد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Redmi 9C 

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی  Redmi 9C

  • دوربین سه گانه مناسب برای عکاسی روزمره

دوربین موبایل Xiaomi Redmi 9C از سه لنز واید (13 مگاپیکسل)، ماکرو (2 مگاپیکسل) و حسگر تشخیص عمق (2 مگاپیکسل) تشکیل شده و کارایی مناسبی برای عکاسی روزمره و آماتور دارد. این گوشی به فلش LED نیز مجهز است و از HDR و فیلمبرداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. دوربین سلفی گوشی شیائومی Redmi 9C نیز دارای لنز واید 5 مگاپیکسلی است و کارایی مناسبی برای ثبت عکس و ویدئوی سلفی برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی دارد! در مجموع با توجه به اینکه گوشی موبایل اندرویدی شیائومی Redmi 9C یک گوشی میان رده و اقتصادی است، می توان کیفیت دوربین های آن را برای عکاسی معمولی در روشنایی روز مناسب دانست.

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی  Redmi 9C

  • تصاویر شفاف و دارای رنگ های طبیعی

صفحه نمایش گوشی با دوربین عالی شیائومی Redmi 9C از نوع IPS LCD است و دارای ابعاد 6.53 اینچ می باشد. این صفحه نمایش از رزولوشن 720 x 1600 پیکسل برخوردار بوده و حدود 81.1 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را احاطه کرده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که نمایشگر این گوشی تراکم 269 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد و دارای شدت روشنایی 400 nits است. شدت روشنایی این نمایشگر یکی از نقاط قوت آن است که باعث می شود از وضوح تصاویر در روشنایی روز و در محیط های پُر نور کاسته نشود. در مجموع کیفیت تصویر صفحه نمایش گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi 9C برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است اما پخش ویدئوهای فول اچ دی و 4K با بالاترین کیفیت با آن مقدار نیست!

سخت‌افزار و سیستم ‌عامل موبایل Xiaomi Redmi 9C 

  • مناسب برای اجرای برنامه ها و بازی های رایج

مجموعه سخت افزاری موبایل Xiaomi Redmi 9C شامل تراشه 12 نانومتری مدیاتک Heli G35، پردازنده هشت هسته ای (شامل چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می شود. این سخت افزار برای اجرای برنامه ها و بازی های سبک و معمولی کاملاً مناسب اند و عملکردی سریع و روان در کار با سیستم عامل گوشی (اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12) را به ارمغان می آورند. اما اگر قصد اجرای بازی های روز و اپلیکیشن های تخصصی را دارید، بهتر است تا به سراغ گوشی های گران قیمت تر بروید!

سخت‌افزار و سیستم ‌عامل موبایل Xiaomi Redmi 9C 

قابلیت های گوشی همراه شیائومی  Redmi 9C

  • شارژدهی عالی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

یکی از نقاط قوت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت مجهز بودن آن به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر است که شما را از شارژ چند باره گوشی در فواصل زمانی کوتاه مدت در طول روز بی نیاز می کند. شارژدهی این باتری با توجه به سخت افزار و صفحه نمایش گوشی کاملاً مناسب است و برای مصارف روزمره به خوبی کفایت می کند. لازم به ذکر است که برای شارژ باتری این گوشی به شارژر 10 واتی نیاز است. این ویژگی بر روی قیمت گوشی اندروید شیائومی Redmi 9C نیز مؤثر بوده است.

قابلیت های گوشی همراه شیائومی  Redmi 9C

  • ارائه شده در نسخه 64 گیگابایتی

گوشی همراه شیائومی Redmi 9C دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت است و در دو نسخه با  حافظه های رم 3 و 4 گیگابایت قابل دسترسی می باشد. اگر حافظه داخلی این گوشی موبایل اندرویدی برای ذخیره فایل هایتان کافی نبود، می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی microSDXC آن را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که در این گوشی برای نصب کارت حافظه جانبی اسلات اختصاصی (مستقل از سیم کارت) در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت

از دیگر امکانات گوشی با حافظه بالا شیائومی Redmi 9C می توان به مجهز بودن به حسگر اثر انگشت (تعبیه شده بر روی پنل پشتی)، شتاب سنج، حسگر مجاورت، رادیو FM، GPS و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد. این گوشی از شبکه بی سیم وای فای و قابلیت های وای فای دایرکت و هات اسپات پشتیبانی می کند و کارایی مناسبی در اتصال وایرلس دارد. پورت شارژ این گوشی نیز از نوع microUSB 2.0 است.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت

جمع بندی

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت یکی از گوشی های اقتصادی و با کیفیت موجود در بازار است که برای کاربران خانگی و عادی انتخاب مناسبی است. این گوشی امکان اجرای برنامه ها و بازی های رایج را به شما می دهد و عملکردی سریع و روان در کار با سیستم عامل اندروید 10 را ارائه می دهد. صفحه نمایش این گوشی دارای سایز 6.53 اینچ بوده و به صورت تمام صفحه طراحی شده است. همچنین گوشی همراه شیائومی مدل Redmi 9C به دوربین سه گانه مجهز است و کارایی مناسبی برای عکاسی آماتور دارد. باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی، کیفیت ساخت ایده آل و طراحی ظاهری جذاب از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت این گوشی در میان کاربران شده است. لازم به ذکر است که گوشی Redmi 9C شیائومی در رنگ های نارنجی، آبی و مشکی روانه بازار شده و در نسخه 64 گیگابایتی برای شما قابل تهیه است.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9C با ظرفیت 64 گیگابایت

چنانچه قصد خرید گوشی موبایل اندرویدی شیائومی Redmi 9C را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب موبایل مورد نظرشان کمک کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106

 

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS106

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید، حتماً تا به حال از اسپیکرهای قابل حمل استفاده کرده اید. یک اسپیکر با کیفیت و مرغوب می تواند لذت گوش دادن به موسیقی در جمع دوستان و خانواده را برای شما دو چندان کند! از جمله این محصولات باید به اسپیکر انرجایزر BTS106 اشاره کنیم که از توان خروجی 5 وات بهره می برد و صدایی با کیفیت و قوی را به شما ارائه می دهد. این اسپیکر از نوع بلوتوثی است و از اتصال بدون سیم به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. علاوه بر پخش موسیقی، اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106 از قابلیت مکالمه و پاسخگویی به تماس های دریافتی برخوردار است و به رادیو FM نیز مجهز می باشد. ضمن اینکه شما می توانید از این اسپیکر به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی خود هم استفاده کنید.

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS106

  • کیفیت ساخت ایده آل، امکان حمل آسان

شرکت انرجایزر در قسمت های کناری اسپیکر مدل BTS106 از پلاستیک فشرده استفاده کرده که باعث مقاومت بالای این دستگاه در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه می شود. این اسپیکر قابل حمل از طراحی ظاهری خاص و زیبایی نیز بهره می برد و در رنگ های طلایی، مشکی، سبز، نقره ای و قرمز روانه بازار شده است. دکمه های کنترلی این اسپیکر شامل دکمه های پاور، تغییر حالت پخش، کم و زیاد کردن صدا و تغییر قطعه موسیقی درحال پخش می شود و در قسمت بالایی بدنه آن قرار گرفته اند. در گوشه سمت راست بالایی بدنه اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS106 یک بند آویز نیز تعبیه شده که کمک زیادی به شما در حمل آسان تر آن می کند. از طریق این بند می توانید اسپیکر را به کوله پشتی خود متصل کرده و به سادگی آن را به مکان های مختلف حمل کنید. این اسپیکر با وزن 478 گرم و ابعاد 188 x 57 x 85 میلی متر عرضه شده و برای استفاده در تفریحات بیرون از منزل و گشت و گذارهای شما در طبیعت انتخاب ایده آلی است!

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS106

  • صدایی با کیفیت و شفاف

از لحاظ کیفیت صدا اسپیکر پرتابل انرجایزر مدل Energizer BTS106 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. مشخصات فنی این اسپیکر شامل توان خروجی 5 وات و امپدانس 4 اهم می شود. همچنین این اسپیکر دارای فرکانس پاسخ دهی 30 هرتز تا 20 هزار هرتز است و قادر به پخش طیف وسیعی از صداهای زیر و بم می باشد. به این ترتیب با این اسپیکر می توانید از قدرت و کیفیت صدایی ایده آل بهره مند شوید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که اسپیکر بی سیم انرجایزر BTS106 در هنگام اتصال بلوتوثی کیفیتی عالی را به ارمغان می آورد و صدایی بدون قطع و وصلی و شفاف را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برد عملیاتی این اسپیکر برابر با 10 متر است. در مجموع با توجه به قیمت اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS106، کیفیت صدای آن را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS106

  • مجهز به بلوتوث نسخه 5.0، اتصال آسان به انواع گوشی و تبلت

برای اتصال اسپیکر قابل حمل شارژی انرجایزر BTS106 به دستگاه مورد نظر خود تنها کافیست تا اسپیکر را روشن کرده و سپس آن را از لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا موبایلتان انتخاب کنید. این اسپیکر به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و به سادگی به صورت بدون سیم به انواع گوشی و تبلت های اندرویدی و iOS متصل می شود. البته بهتر است برای دستیابی به بالاترین کیفیت اتصال بلوتوثی، به سازگاری نسخه بلوتوث اسپیکر و گوشی یا تبلت خود توجه داشته باشید.

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106 پورت USB نیز تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا فلش مموری خود را به آن متصل کرده و فایل های موزیک موجود بر روی فلش را پخش کنید. این اسپیکر به درگاه کارت حافظه هم مجهز است و از کارت های microSD پشتیبانی می کند.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS106

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106

  • به تماس های تلفنی تان از طریق اسپیکر پاسخ دهید

اسپیکر قابل حمل فلش خور انرجایزر BTS106 به شما اجازه می دهد تا به تماس های دریافتی خود در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی از طریق اسپیکر پاسخ دهید. به این ترتیب اگر در هنگام پخش موسیقی، گوشی تان زنگ بخورد نیازی به قطع اتصال بلوتوثی آن با اسپیکر ندارید و می توانید از طریق میکروفون داخلی اسپیکر به مکالمه بپردازید. از دیگر امکانات اسپیکر پرتابل بلوتوث انرجایزر BTS106 باید به مجهز بودن آن به رادیو FM اشاره کنیم که برای علاقه مندان به برنامه های رادیویی کارایی بالایی دارد.

  • گوشی خود را با اسپیکر شارژ کنید!

شما می توانید از اسپیکر گوشی انرجایزر BTS106 به عنوان پاوربانک هم استفاده کنید و گوشی خود را با آن شارژ نمایید. برای این منظور کافیست تا گوشی خود را از طریق کابل به پورت USB اسپیکر خود متصل کنید تا شارژ شدن آن آغاز شود. لازم به ذکر است که در اسپیکر بلوتوث میکروفون دار انرجایزر مدل BTS106 از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده شده که قادر به تأمین انرژی دستگاه برای 2 ساعت پخش موسیقی است. برای شارژ باتری این اسپیکر باید از پورت microUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS106 یکی از اسپیکرهای بلوتوثی کارآمد و با کیفیت موجود در بازار است که از اتصال بدون سیم به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. این اسپیکر به پورت USB و درگاه کارت حافظه جانبی نیز مجهز است و قابلیت پخش فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری و کارت های microSD را نیز دارد. اسپیکر گوشی موبایل انرجایزر BTS106 دارای توان خروجی 5 وات است و صدایی با کیفیت و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات این اسپیکر می توان به مجهز بودن به میکروفون داخلی و قابلیت مکالمه تلفنی در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی اشاره کرد. همچنین این اسپیکر از قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر برخوردار است و می توان از آن به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کرد. اسپیکر بلوتوث دار انرجایزر BTS106 از قابلیت حمل آسانی نیز بهره می برد و به بند آویز نیز مجهز است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اسپیکر قابل حمل انرجایزر BTS106 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این اسپیکر استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت

 

معرفی تبلت هواوی M5 Lite 8

تبلت مدل M5 Lite 8 ساخت شرکت هواوی یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ و کاربردی است. این تبلت از یک سیم کارت با اندازه نانو پشتیبانی می کند؛ بدین ترتیب می توان از آن برای مکالمه و یا اتصال به شبکه های اینترنت 3G یا 4G استفاده کرد. طراحی زیبا، پردازنده قدرتمند، دوربین باکیفیت و اسپیکرهای پیشرفته باعث شده اند تا از این تبلت اندرویدی بتوان به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای کاربران غیر حرفه ای نام برد. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت را بررسی خواهیم نمود.

معرفی تبلت هواوی M5 Lite 8

طراحی و ساخت تبلت Huawei M5 Lite 8

  • طراحی سبک و زیبا

بدنه یکپارچه و فلزی تبلت سیمکارت خور هواوی M5 Lite 8 طراحی زیبا و مدرنی دارد. استفاده از این تبلت 310 گرمی بسیار آسان است و می توان آن را به راحتی با یک دست بلند کرد. صفحه نمایش 8 اینچی این محصول حدود 74.4 درصد از قسمت جلویی تبلت را اشغال می کند. شیار کارت microSD در سمت چپ و درگاه microUSB 2.0 در کناره پایینی دستگاه قرار گرفته است.

طراحی و ساخت تبلت Huawei M5 Lite 8

  • لنزهای دوربین با امکانات مختلف

تبلت هواوی M5 Lite 8 نسبت به سایر محصولات مشابه در این رنج قیمت دوربین باکیفیت تری دارد؛ کیفیت دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل می باشد. این دوربین مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک است. علاوه بر این، قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection) نیز در دوربین تبلت 8 اینچی هواوی M5 Lite 8 دیده می شوند؛ به کمک این قابلیت لنز دوربین چهره سوژه را تشخیص می دهد و پردازش تصویر را به صورت خودکار آغاز می کند. همچنین تکنولوژی Geo-Tagging امکان ثبت موقعیت جغرافیایی عکس ها و فیلم ها را فراهم می سازد.

صفحه نمایش تبلت Huawei M5 Lite 8

صفحه نمایش بزرگ تبلت Huawei M5 Lite 8 از نوع IPS LCD و 8 اینچی است؛ محتوای نمایش داده شده توسط نمایشگرهایی از این نوع رنگ های طبیعی تر و وضوح تصویر بالاتری دارند. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تبلت حدودا برابر با 74.4 درصد بوده و نسبت تصویر آن 16:10 می باشد. این صفحه نمایش با کیفیت 1920x1200 پیکسل و تراکم 283 پیکسل در هر اینچ کیفیت نسبتا مناسبی را ارائه می دهد.

صفحه نمایش تبلت Huawei M5 Lite 8

سخت افزار و باتری تبلت هواوی M5 Lite 8

  • باتری لیتیومی با عمر طولانی

بهره مندی از باتری بزرگ با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت و تکنولوژی هوشمند شارژدهی باعث شده است که بتوان از تبلت سیمکارت خور 4g هواوی M5 Lite 8 حدود 11 ساعت برای تماشای فیلم و 62 ساعت برای گوش دادن به موسیقی استفاده کرد. شارژ شدن کامل این تبلت از صفر تا صد حدود 2 ساعت و نیم زمان می برد؛ با اینکه دو ساعت زمانی طولانی به حساب می آید اما نسبت به اندازه باتری و سخت افزار قوی تبلت دانش آموزی هواوی M5 Lite 8 عملکردی قابل قبول در این زمینه دارد.

سخت افزار و باتری تبلت هواوی M5 Lite 8

  • بهره مندی از پردازنده قدرتمند با عملکرد پیشرفته

پردازنده مرکزی تبلت دانشجویی هواوی M5 Lite 8 از نوع Kirin 710 و هشت هسته ای است؛ این CPU شامل چهار هسته کم مصرف 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53 و چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A73 می شود. تراشه Kirin 710 به طور کامل با هسته های بزرگ ارتقاء داده شده و سرعت آن به قدری بالاتر رفته است که می تواند به راحتی و بدون هیچ تاخیری پاسخگوی فعالیت های روزمره کاربران باشد. تغییرات اعمال شده بر روی پردازنده گرافیکی Mali-G51 نیز تا حد قابل توجهی منجر به افزایش کیفیت پردازش گرافیکی و اجرای بازی ها می شود؛ هنگام بازی کردن تبلت اندرویدی هواوی مدل Huawei M5 Lite 8 بسیار روان عمل می کند و هیچ مشکلی در روند بازی به وجود نمی آید. این تبلت دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت می باشد؛ همچنین می توان فضای ذخیره سازی آن را توسط یک کارت حافظه جانبی microSD با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت افزایش داد.

تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت

  • برخورداری از سیستم عامل نسل نهم اندروید

تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت با سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری EMUI 9.0 سازگار است؛ به کمک این رابط کاربر می تواند روشنایی پس زمینه را تنظیم کند، میزان استفاده از تبلت را در طول روز کنترل نماید و برای تک تک اطلاعات خود به صورت ایمن رمز قرار دهد. علاوه بر این موارد امکان دسترسی راحت تر به برنامه ها، محدود کردن استفاده از برخی نرم افزارها و پشتیبانی از بازی های بیشتر نیز فراهم است.

تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت

  • فناوری های ارتباطی گوناگون و کاربردی

امکان اتصال به بلوتوث نسخه 4.2 در تبلت M5 Lite 8 وجود دارد که سرعت آن حدود 2.5 درصد بیشتر از سایرین است. از نسخه LE بلوتوث نیز برای انتقال کم مصرف فایل های صوتی استفاده می شود. همچنین با اتصال این تبلت هواوی به Wi-Fi مستقیم (Wi-Fi direct) می توان فایل ها را بدون نیاز به اتصال به شبکه اینترنت یا مودم وایرلس مشترک بین دو دستگاه انتقال داد. از دیگر فناوری های ارتباطی موجود در تبلت 8 اینچی اندروید هواوی M5 Lite 8، GPRS می باشد که ارسال و دریافت اطلاعات و داده ها با اتصال به آن صورت می گیرد. بهره مندی این تبلت از EDGE نیز (همان GPRS بهینه شده) امکان ارتباط دستگاه های مختلف با سرعت بیشتر با یکدیگر را فراهم می آورد. در زمینه تکنولوژی مکان یابی هم این دستگاه از GPS نوع A پشتیبانی می کند؛ توسط این نوع از GPS سرعت موقعیت یابی تبلت افزایش می یابد.

  • اسپیکر پیشرفته مجهز به تکنولوژی Huawei Listen 5.0

تبلت مدل M5 Lite 8 به اسپیکرهای Harman Kardon مجهز است که صداهایی شفاف و بدون نویز را پخش می کنند. این اسپیکرهای دوگانه با تکنولوژی صوتی Huawei Listen 5.0 ترکیب می شوند و صداها را به صورت دلخواه کاربر تغییر می دهند؛ به عنوان مثال صداهای خیلی زیر یا خیلی بم را طبیعی تر می کنند.

تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت

جمع بندی

تبلت هواوی Huawei M5 Lite 8 با ظرفیت 32 گیگابایت برای کاربرانی که به دنبال یک تبلت با صفحه بزرگ می گردند که به راحتی وبگردی کنند و یا فیلم تماشا کنند گزینه مناسبی است. علاوه بر این، لنزهای این دستگاه نسبت به سایر تبلت های مشابه عملکردی بهتری دارند و رابط کاربری مبتنی بر اندروید 9.0 نیز قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران می گذارد. با مراجعه به وبسایت شرکت ایده برتر پارسیان می توانید اقدام به خرید نسخه 32 گیگابایتی تبلت هواوی M5 Lite 8 نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 73027-021 تماس حاصل فرمایید.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9A با ظرفیت 128 گیگابایت

معرفی گوشی موبایل شیائومی  Redmi 9A

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A یکی از گوشی های میان رده و اقتصادی موجود در بازار است که در سال 2020 از آن رونمایی شده است. در روزهایی که قیمت گوشی های پرچم دار روز به روز در حال افزایش است، این گوشی موبایل با قیمت مناسب خود توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران عادی دست پیدا کند! پس اگر اهل انجام بازی های روز نیستید و به اجرای اپلیکیشن های سنگین نیازی ندارید، با خرید گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9A با ظرفیت 128 گیگابایت می توانید کارهای روزمره خود را به خوبی به پیش ببرید! صفحه نمایش بزرگ، مجهز بودن به سیستم عامل اندروید 10 و باتری پر ظرفیت برخی از ویژگی های این گوشی هستند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی گوشی موبایل شیائومی  Redmi 9A

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Redmi 9A 

  • یک گوشی میان رده خوش ساخت با طراحی ظاهری جذاب

گوشی موبایل با ظرفیت بالا شیائومی Redmi 9A به عنوان یک گوشی میان رده از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است و بدنه آن در برابر خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت مقاومت قابل قبولی دارد. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و سبز عرضه شده و دارای ضخامت 9 میلی متر و وزن 196 گرم است. از این بابت می توان این گوشی را کاملاً استاندارد و مناسب برای مصارف روزمره دانست. 

از لحاظ طراحی ظاهری گوشی اندرویدی شیائومی Redmi 9A به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند. صفحه نمایش بزرگ و تمام صفحه این گوشی موبایل اندرویدی در همان نگاه اول توجه شما را به سمت خود جلب می کند. قسمت بالایی این صفحه نمایش یک بریدگی U شکل برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است. پنل پشتی این گوشی نیز شامل دوربین و فلش آن می شود که به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته اند. در قسمت کناری پنل پشتی این گوشی نیز یک نوار از زیر قاب دوربین ها به پایین بدنه کشیده شده که نسبت به بدنه پررنگ تر است. این نوار باعث از یکنواختی درآمدن طراحی ظاهری پنل پشتی موبایل Xiaomi Redmi 9A شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Redmi 9A 

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی  Redmi 9A

  • دوربین مناسب برای عکاسی آماتور

با توجه به اینکه گوشی شیائومی Redmi 9A یک گوشی میان رده و اقتصادی است، نباید انتظار زیادی از دوربین آن داشت! در این گوشی از دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز واید استفاده شده که برای عکاسی آماتور و روزمره کاربرد مناسبی دارد. این گوشی به فلش LED نیز مجهز است و از HDR و فیلمبرداری 1080p (با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه) پشتیبانی می کند. دوربین سلفی گوشی موبایل 128 گیگ شیائومی Redmi 9A نیز دارای لنز واید 5 مگاپیکسل است و کارایی مطلوبی برای ثبت عکس و ویدئوی سلفی برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دارد. در مجموع شما می توانید از موبایل شیائومی Redmi 9A برای ثبت عکس های معمولی با وضوح قابل قبول استفاده کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی  Redmi 9A

  • صفحه نمایش تمام صفحه 6.53 اینچی

شرکت شیائومی که تولید کننده انواع کالاهای دیجیتال مانند هندزفری، اسپیکر بلوتوثی، هدفون و... است در گوشی مدل Redmi 9A از صفحه نمایش IPS استفاده کرده که توانایی بالایی در نمایش طبیعی رنگ ها دارد. صفحه نمایش این گوشی با سایز 6.53 اینچ عرضه شده و از شدت روشنایی 400 nits بهره می برد. به این ترتیب حتی در روشنایی روز و در مکان های پُر نور نیز از وضوح تصاویر این گوشی کاسته نمی شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که نمایشگر گوشی با اندروید 10 شیائومی Redmi 9A حدود 81 درصد از سطح پنل جلویی آن را پوشانده و تراکم 269 پیکسل به ازای هر اینچ را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و تماشای عکس و ویدئو با کیفیت معمولی کاملاً مناسب است؛ اما نباید از آن انتظار نمایش ویدئوهای فول اچ دی و 4K با بالاترین کیفیت را داشت!

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Xiaomi Redmi 9A 

  • اسلات اختصاصی برای نصب کارت حافظه

موبایل Xiaomi Redmi 9A با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 6 گیگابایت روانه بازار شده است. توجه داشته باشید که تهیه نسخه 128 گیگابایتی این گوشی در بازار ایران ممکن است کمی سخت باشد! شما می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی microSDXC ظرفیت حافظه گوشی خود را ارتقا دهید. برای این گوشی یک اسلات اختصاصی (مستقل از سیم کارت) جهت نصب کارت حافظه در نظر گرفته شده است.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Xiaomi Redmi 9A 

  • کاربری آسان با بهره گیری از سیستم عامل اندروید 10

در گوشی همراه شیائومی Redmi 9A از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12 استفاده شده است که عملکردی نرم و روان را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که کار با این گوشی و استفاده از امکانات نرم افزاری آن برای تمامی افراد در سنین مختلف بسیار آسان خواهد بود. سخت افزار گوشی موبایل اندروید شیائومی مدل Xiaomi Redmi 9A به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شما خواهد بود؛ اما امکان اجرای اپلیکیشن ها و بازی های سنگین بر روی این گوشی وجود ندارد.

برای کاربرانی که به دنبال مشخصات دقیق تر فنی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9A با ظرفیت 128 گیگابایت هستند، باید بگوییم که در این گوشی از تراشه 12 نانومتری مدیاتک Helio G25، پردازنده هشت هسته ای (شامل چهار هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده شده است.

قابلیت های گوشی همراه شیائومی  Redmi 9A

  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، یک نقطه قوت بزرگ!

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران را در هنگام استفاده از گوشی های میان رده اذیت می کند، شارژدهی پایین باتری آنها است! شرکت شیائومی با استفاده از یک باتری لیتیوم پلیمریِ 5000 میلی آمپر ساعتی در گوشی Redmi 9A، این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. این باتری از شارژدهی عالی برخوردار است و شما را از شارژ چند باره گوشی در طول روز بی نیاز می کند. توجه داشته باشید که شارژ باتری این گوشی شیائومی با شارژر 10 واتی امکان پذیر است.

قابلیت های گوشی همراه شیائومی  Redmi 9A

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9A با ظرفیت 128 گیگابایت

  • پشتیبانی از دو سیم کارت، مجهز به امکانات مناسب برای مصارف روزمره

گوشی موبایل با دوربین عالی شیائومی Redmi 9A از نوع دو سیم کارته است و امکان قرار دادن سیم کارت های استاندارد سایز نانو در آن وجود دارد. این گوشی از تمامی امکانات مورد نیاز برای کارهای روزمره برخوردار است که از میان آنها می توان به پشتیبانی از وای فای (وای فای دایرکت و هات اسپات)، بلوتوث نسخه 5.0، GPS، رادیو FM، شتاب سنج و حسگر مجاورت اشاره کرد. ضمن اینکه این گوشی به جک 3.5 میلی متری مجهز است و پورت شارژ آن از نوع microUSB 2.0 است. دقت نمایید که گوشی موبایل با اندروید بالا شیائومی Redmi 9A فاقد حسگر اثر انگشت می باشد.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9A با ظرفیت 128 گیگابایت

جمع بندی

اگر قصد خرید گوشی میان رده برای مصارف روزمره و کاربری عمومی را دارید و در جستجوی یک گوشی ارزان قیمت هستید، گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi 9A با ظرفیت 128 گیگابایت را مد نظر داشته باشید. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و سبز روانه بازار شده و دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی است. سخت افزار گوشی موبایل اندروید شیائومی Redmi 9A برای نصب و اجرای برنامه ها و بازی های معمولی کفایت می کند و عملکردی نرم و روان در کار با سیستم عامل اندروید 10 را برای شما به ارمغان می آورد. دوربین به کار رفته در این گوشی دارای یک لنز واید 13 مگاپیکسلی است و برای عکاسی روزمره و آماتور مناسب است. همچنین در این گوشی از باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که شارژدهی عالی دارد. گوشی شیائومی مدل Redmi 9A در نسخه دو سیم کارته با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت (6 گیگابایت حافظه رم) عرضه شده است و شما می توانید آن را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید.

برای دریافت قیمت گوشی اندرویدی شیائومی Redmi 9A و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

 

معرفی کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB

از سری کارت گرافیک های پایین رده اما با دوام موجود در بازار باید به کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB اشاره کنیم که برای استفاده بر روی کامپیوترهای خانگی و اداری عرضه شده است. این کارت گرافیک برای مصارف روزمره و کاربری عمومی انتخاب مناسبی است و امکان وب گردی، تماشای فیلم با کیفیت معمولی و کار با ویندوز را به شما می دهد. در واقع می توان کارت گرافیک کامپیوتر ای فاکس GT610-2GB را برای آن دسته از کاربرانی که قصد ارتقای ویژگی های گرافیکی سیستم خود و جایگزین کردن پردازنده های گرافیکی مجتمع با کارت گرافیک مجزا را دارند، انتخاب مناسبی دانست. مجهز بودن به تراشه GeForce GT610، حافظه 2 گیگابایتی از نوع GDDR3 و فرکانس ثابت 810 مگاهرتزی برخی از مشخصات کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB هستند که در ادامه بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB

مشخصات فنی کارت گرافیک AFOX GT610-2GB

  • یک کارت گرافیک ساده اما کاربردی

تراشه به کار رفته در کارت گرافیک AFOX GT610-2GB از مدل GeForce GT610 است که یکی از تراشه های قدیمی و پایین رده انویدیا به شمار می آید. این کارت گرافیک به 2 گیگابایت حافظه GDDR3 نیز مجهز است و از فرکانس مؤثر 1100 مگاهرتز و باس رابط 64 بیت بهره می برد. همچنین این کارت گرافیک دارای فرکانس ثابت 810 مگاهرتز است و امکان ارتقای فرکانس و اورکلاک آن وجود ندارد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که کارت گرافیک مخصوص کامپیوتر ای فاکس مدل AFOX GT610-2GB برای انجام بازی و اجرای برنامه های ادیت عکس و ویدئو مناسب نیست؛ اما می توان بر روی آن برای کارهای روزمره با کامپیوتر حساب باز کرد.

مشخصات فنی کارت گرافیک AFOX GT610-2GB

  • اشغال یک اسلات برای نصب بر روی مادربرد

نصب کارت گرافیک 2 گیگابایت ای فاکس GT610-2GB بر روی مادربرد کامپیوتر به سادگی انجام می شود. این کارت گرافیک یک اسلات از مادربرد را اشغال می کند. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک از رابط اتصالی PCI Express 2.0 برای اتصال به کامپیوتر بهره می برد. در هنگام استفاده از کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مادربردهای موجود در بازار از رابط PCIe 3.0 پشتیبانی می کنند و حتماً به سازگاری آن با مادربرد مورد استفاده خود دقت نمایید.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

  • پورت های ارتباطی کاربردی، رزولوشن تصویر مطلوب

برای اتصال کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB به مانیتور می توانید از پورت های HDMI، VGA و DVI-I آن استفاده کنید. به این ترتیب این کارت گرافیک از اتصال به انواع مانیتور پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این کارت گرافیک از رزولوشن حداکثر 2560x1600 پیکسل در هنگام اتصال از طریق پورت DVI و رزولوشن حداکثر 2048x1536 پیکسل در هنگام اتصال از طریق پورت VGA برخوردار است و تصاویری با کیفیتِ مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

کارت گرافیک با ظرفیت 2 گیگابایت ای فاکس GT610-2GB به یک فن نیز مجهز است که خنک سازی کارت گرافیک را به خوبی انجام می دهد. این فن نقش زیادی در افزایش طول عمر کارت گرافیک دارد و مانع از آسیب دیدن آن در اثر افزایش دما می شود. در مجموع با توجه به قیمت کارت گرافیک ای فاکس GT610-2GB، طول عمر و استحکام آن را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

جمع بندی

در مجموع می توان کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB را با توجه به مشخصاتی مانند مجهز بودن به تراشه NVIDIA GeForce GT610، فرکانس ثابت 810 مگاهرتز و بهره بردن از 2 گیگابایت حافظه GDDR3 یک انتخاب ایده آل برای کاربران خانگی و اداری و مصارف روزمره دانست. این کارت گرافیک به سه پورت HDMI، VGA و DVI-I مجهز است و از اتصال به انواع مانیتور به خوبی پشتیبانی می کند. سازگاری با رابط PCIe 2.0، مجهز بودن به فن و فرکانس حافظه مؤثر 1100 مگاهرتز سایر مشخصات این کارت گرافیک را تشکیل می دهند.

کارت گرافیک ای فاکس AFOX GT610-2GB

چنانچه قصد خرید کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB194

پاور بانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB194 یکی از پاوربانک های مدرن و با کیفیت موجود در بازار است که برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین سرعت در شارژ گوشی و تبلت خود هستند! این شارژر همراه دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است و به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type-C مجهز می باشد. شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این پاوربانک فست شارژ شارژ کنید. پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از فناوری های شارژ سریع PD و QC پشتیبانی می کند و شما را از منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ دستگاه مورد نظرتان نجات می دهد! از دیگر ویژگی های این پاوربانک می توان به طراحی مدرن، محافظت از دستگاه های متصل در هنگام شارژ شدن و کیفیت ساخت مطلوب اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB194

  • یکی از جمع و جورترین پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی!

ظرفیت پاور بانک فست شارژ راوپاور RP-PB194 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که ظرفیتی استاندارد در میان شارژرهای همراه به حساب می آید و امکان 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند را به شما می دهد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است با این مقادیر متفاوت باشد. با این وجود ظرفیت شارژر همراه راوپاور RP-PB194 به طور کامل نیازهای روزمره شما در شارژ انواع گوشی، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، ساعت هوشمند و... را برطرف می کند. 

اما نکته قابل توجه در رابطه با پاوربانک تایپ سی راوپاور RP-PB194 ابعاد جمع و جور آن است! این پاور بانک تبلت با 78 میلی متر طول و 58 میلی متر عرض روانه بازار شده که حتی از یک کارت اعتباری بانکی نیز کوچکتر است! به این ترتیب شما می توانید این پاور بانک فست شارژ راوپاور را به آسانی در جیب لباس، کیف یا کوله پشتی خود قرار داده و در تمام طول روز آن را به همراه داشته باشید. در کل باید گفت که پاور بانک جیبی راوپاور RP-PB194 از طراحی مدرنی بهره می برد و یکی از کوچکترین پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی موجود در بازار به شمار می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB194

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • سرعتی عالی در شارژدهی با بهره گیری از فناوری های فست شارژ PD و QC

علاوه بر طراحی مدرن و کیفیت ساخت ایده آل، پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از لحاظ سرعت شارژدهی هم دستگاهی کارآمد است! این پاوربانک گوشی به یک پورت USB Type-C مجهز است که از نوع ورودی/ خروجی می باشد. این پورت هم برای شارژدهی به دستگاه های دیگر و هم برای شارژ کردن خود پاوربانک کاربرد دارد و از فناوری شارژ سریع PD با توان 18 وات پشتیبانی می کند. همچنین پاور بانک راوپاور 10000 فست شارژ RP-PB194 دارای یک پورت USB نیز هست که این پورت هم با فناوری فست شارژ QC سازگار است. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی هر دوی این پورت ها برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است و با استفاده از آنها به سرعتی عالی در شارژ گوشی و تبلت خود دست خواهید یافت! البته توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این قابلیت، گوشی موبایل و تبلت شما نیز باید با فناوری فست شارژ سازگار باشند.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • شارژ باتری پاوربانک در عرض 3 ساعت

پورت USB تایپ سی پاور بانک تبلت راوپاور RP-PB194 در هنگام شارژ کردن خود پاوربانک نیز سرعتی عالی را به ارمغان می آورد. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر (با ولتاژهای 5 و 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است و در عرض حدود 3 ساعت باعث شارژ شدن کامل باتری پاوربانک می شود.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

باید به این نکته هم اشاره کنیم که پورت های USB و USB-C پاوربانک فست شارژ راوپاور RP-PB194 هر کدام در یک سمت بدنه پاوربانک تعبیه شده اند. به این ترتیب در هنگام اتصال هم زمان دو دستگاه مختلف به آنها با مشکلاتی مانند در هم پیچیدن کابل ها مواجه نمی شوید. ضمن اینکه بر روی بدنه پاور بانک مدل RAVPower RP-PB194 چهار نشانگر LED نیز موجود است که هرکدام بیانگر 25 درصد شارژ باتری پاوربانک هستند. این نشانگرها شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به صورت تقریبی مطلع می کنند.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژ شدن

از دیگر امکانات پاوربانک راوپاور تایپ سی RP-PB194 باید به مجهز بودن پورت USB آن به فناوری iSmart اشاره کرد. این فناوری سبب می شود تا پاوربانک شدت جریان خروجی را متناسب با نوع و ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن تنظیم کند و به این ترتیب از وارد آمدن آسیب به باتری دستگاه جلوگیری شود. همچنین این پاوربانک از قابلیت شارژ ایمن بهره می برد و از صدمه دیدن دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، نوسان شدت جریان و ولتاژ و افزایش دما محافظت می کند. این ویژگی ها بر روی قیمت پاور بانک فست شارژ راوپاور RP-PB194 نیز مؤثر بوده است.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

جمع بندی

در مجموع پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر با توجه به مشخصاتی مانند مجهز بودن به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C، قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه و پشتیبانی از فناوری های شارژ سریع QC و PD یک انتخاب ایده آل برای شما به حساب می آید! با استفاده از این شارژر همراه می توانید به سرعتی عالی در شارژ گوشی و تبلت خود دست یابید. این پاوربانک دارای ابعاد کوچک و جمع و جوری نیز هست و به آسانی هرچه تمام تر می توانید آن را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید. شارژ شدن پاوربانک در عرض 3 ساعت، مجهز بودن به فناوری های iSmart و شارژ ایمن و طراحی مدرن از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت پاوربانک گوشی راوپاور RP-PB194 در میان کاربران شده است.

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB194 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید پاور بانک حرفه ای راوپاور RP-PB194 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را در اختیار شما قرار دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE20010

این روزها گوشی موبایل به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده و بسیاری از کاربران ساعات زیادی از روز خود را به کار با آن می گذرانند. سر زدن به شبکه های اجتماعی، انجام بازی، مکالمه تلفنی، ثبت عکس و فیلم با دوربین و... همگی باعث مصرف شارژ گوشی شما می شود و اگر حواستان به این موضوع نباشد، ممکن است با مشکل خاموش شدن گوشی در اثر اتمام شارژ مواجه شوید! اما اگر یک پاوربانک حرفه ای با خود به همراه داشته باشید، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود و می توانید با خیال راحت از گوشی و تبلت خود استفاده کنید. پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20010 یکی از پاور بانک های خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و کارایی بالایی برای شارژ انواع گوشی های موبایل و تبلت دارد. از جمله ویژگی های این پاور بانک می توان به قابلیت شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان، مجهز بودن به دو پورت ورودی USB-C و MicroUSB و بهره بردن از فناوری PowerSafe اشاره کرد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE20010

  • ساده اما با دوام و کارآمد!

پاوربانک گوشی انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و طراحی ظاهری ساده اما شیکی دارد. بدنه این شارژر همراه از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده که از دوام و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی برخوردار است. به این ترتیب در صورت استفاده صحیح، این پاور بانک برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. گوشه های بدنه شارژر همراه انرجایزر UE20010 به صورت گرد طراحی شده است. این نوع طراحی به شما در هنگام در دست گرفتن محکم تر پاور بانک برای حمل و استفاده کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که این پاوربانک با وزن 415 گرم و ابعاد 141 x 69 x 28 میلی متر عرضه شده و در دسته پاور بانک های سنگین جای دارد. البته این موضوع با توجه به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی این پاوربانک توجیه پذیر به نظر می رسد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE20010

  • ظرفیت ایده آل 20000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای کاربران پرمصرف!

پاور بانک انرجایزر UE20010 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... کارایی دارد و تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. همان طور که اشاره شد، ظرفیت این پاوربانک برابر با 20000 میلی آمپر ساعت است که به طور میانگین برای 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته ظرفیت باتری گوشی شما بر روی تعداد دفعات شارژدهی این پاوربانک تأثیرگذار خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20010 کارایی آن در شارژدهی به دستگاه های مختلف را می توان کاملاً ایده آل دانست.

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE20010

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر 

  • مجهز به فناوری PowerSafe، سرعت و کیفیت مناسب در شارژدهی

با توجه به اینکه پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB مجهز است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. به این ترتیب دیگر مجبور به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید بود و به عنوان مثال می توانید گوشی خود و دوستتان را در یک زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی پاور بانک حرفه ای انرجایزر مدل Energizer UE20010 حداکثر برابر با 2.1 آمپر است که به خصوص در هنگام شارژ گوشی سرعت مناسبی را به ارمغان می آورد.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر 

باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاور بانک 2 پورت انرجایزر UE20010 از فناوری PowerSafe برخوردار است که مانع از آسیب دیدن دستگاه های متصل به آن در اثر بروز اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، تخلیه باتری، شارژ بیش از حد و شدت جریان بیش از حد می شود.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت های USB-C و MicroUSB

پاوربانک گوشی انرجایزر UE20010 به دو پورت ورودی از نوع USB-C و MicroUSB مجهز است که برای شارژ باتری پاوربانک کاربرد دارند. مجهز بودن به پورت USB-C یکی از مزیت های این پاور بانک نسبت به پاوربانک های معمولی است که سرعت و کیفیتی ایده آل در شارژگیری را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که شدت جریان هر دو پورت ورودی این پاوربانک انرجایزر برابر با 2 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است. همچنین شما می توانید از طریق چهار نشانگر LED موجود بر روی بدنه پاور بانک 20 هزار انرجایزر UE20010، از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به طور تقریبی مطلع شوید. روشن بودن هر یک از این نشانگرها به معنای 25 درصد شارژ باتری پاوربانک است.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر 

جمع بندی

اگر از گوشی و تبلت خود زیاد استفاده می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر دستگاهی کاربردی برای شما خواهد بود! این شارژر همراه به طور میانگین برای 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند می توان از آن استفاده کرد. پورت های این پاور بانک شامل دو پورت خروجی USB-A و دو پورت ورودی USB-C و MicroUSB می شود. بنابراین امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان با این پاوربانک برای شما وجود دارد. همچنین می توانید از طریق کابل USB تایپ سی پاور بانک انرجایزر UE20010 را شارژ کرده و به سرعت و کیفیتی ایده آل در شارژ آن دست پیدا کنید. کیفیت ساخت بسیار مطلوب، بهره بردن از فناوری PowerSafe جهت محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک و سرعت مناسب در شارژدهی (به خصوص برای شارژ گوشی) سایر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت پاور بانک تایپ سی انرجایزر UE20010 در میان کاربران و فروش بالای آن در بازار شده است.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20010 با ظرفیت 20000 میلی آمپر 

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک حرفه ای انرجایزر UE20010 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.