۱۳۹۹ آذر ۲۳, یکشنبه

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 55XT540

 

تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 55 اینچ مدل 55XT540

سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
نوع تکنولوژی: LED
کیفیت تصویر: Full HD

معرفی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 55XT540

تلویزیون مدل 55XT540 یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت برند ایرانی ایکس ویژن است که با سایز صفحه نمایش 55 اینچ عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در اتاق های بزرگ به شمار می آید. این تلویزیون از پنل LED برخوردار بوده و تصاویری با کیفیت ایده آل Full HD را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 55XT540 به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز بوده و تمام شبکه ها را با کیفیتی مناسب دریافت می کند. این تلویزیون فول اچ دی به دو پورت USB و سه پورت HDMI نیز مجهز است و به آسانی می توان آن را به دستگاه های دیگر متصل کرد. قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی، ماشین زمان، کنترل صدای هوشمند و امکان پخش صدای دالبی و دالبی پلاس از دیگر مشخصاتی است که باعث محبوبیت تلویزیون ایکس ویژن 55XT540 در میان کاربران شده است.

معرفی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 55XT540

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 55XT540

  • مجهز به پنل LED با درجه کیفی A+، طراحی ظاهری شیک و زیبا

شرکت ایکس ویژن در تلویزیون مدل 55XT540 از پنل LED با درجه کیفی A+ استفاده کرده که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. به طور کلی این تلویزیون از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 55XT540 دارای سایز 55 اینچ بوده و از نوع تخت است. دور تا دور این صفحه نمایش را قابی با ضخامت نسبتاً کم احاطه کرده که باعث زیباتر شدن جلوه ظاهری تلویزیون شده است. لازم به ذکر است که این تلویزیون ایرانی در ابعاد 1242.11 * 242.75 * 775.08 میلی متر و وزن 13.2 کیلوگرم (همراه با پایه) عرضه شده و هم به صورت رومیزی و هم به صورت نصب شده بر روی دیوار قابل استفاده است.

مجهز به پنل LED با درجه کیفی A+، طراحی ظاهری شیک و زیبا

مشخصات فنی تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن 55XT540

  • ارائه تصاویر با وضوح فول اچ دی، زاویه دید گسترده

با خرید تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 55XT540 می توانید از تصاویر با کیفیت فول اچ دی بهره مند شوید! این تلویزیون دارای رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل است و از نسبت تصویر 16:9 بهره می برد. همچنین شدت روشنایی تلویزیون فول اچ دی ایکس ویژن 55XT540 برابر با 280 نیتس و نسبت کنتراست آن برابر با 3000:1 است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت بسیار مطلوب تصاویر این تلویزیون برای مصارف روزمره و استفاده های خانگی و اداری کاملاً مناسب دانست. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون خانگی ایکس ویژن 55XT540 از زاویه دید 178 درجه ای به صورت عمودی و افقی بهره می برد. بنابراین در هر نقطه ای از اتاق که حضور داشته باشید، تصاویر در حال نمایش بر روی این تلویزیون برایتان کاملاً واضح خواهد بود. این تلویزیون دارای زمان پاسخدهی 6.5 میلی ثانیه ای نیز هست و در هنگام نمایش تصاویر متحرک با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصویر مواجه نخواهد شد.

  • قابلیت پخش صدای دالبی و دالبی پلاس، توان خروجی کلی صدای 20 وات

از لحاظ کیفیت صدا نیز تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 55 اینچ 55XT540 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این تلویزیون به دو بلندگوی 10 واتی مجهز است و توان خروجی کلی صدای 20 وات را به ارمغان می آورد. همچنین این تلویزیون توانایی پخش صدای Dolby و Dolby Plus را دارد که به خصوص در هنگام تماشای فیلم سینمایی و مسابقات ورزشی کارایی بالایی دارد. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 55XT540 از قابلیت کنترل صدای هوشمند (Smart Volume) نیز برخوردار است.

قابلیت پخش صدای دالبی و دالبی پلاس، توان خروجی کلی صدای 20 وات

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 55XT540

  • دریافت تمام شبکه ها با گیرنده دیجیتال داخلی

تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن 55XT540 به گیرنده دیجیتال داخلی (تیونر DVB-T2) مجهز است و تمام شبکه ها را بدون نیاز به دستگاه جانبی، با کیفیتی ایده آل دریافت می کند. این تلویزیون از امکاناتی مانند ضبط برنامه ها (PVR)، جدول زمان بندی پخش برنامه ها (EPG) و ماشین زمان (Time Shift) برخوردار بوده و یک دستگاه کارآمد برای پخش برنامه های تلویزیونی به شمار می آید.

دریافت تمام شبکه ها با گیرنده دیجیتال داخلی

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های USB و HDMI

برای اتصال تلویزیون فول اچ دی 55 اینچ ایکس ویژن 55XT540 به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. این تلویزیون دارای دو پورت USB، سه پورت HDMI و درگاه کامپوزیت است و می توان آن را به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال، لپ تاپ، کنسول بازی، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کرد. همچنین این تلویزیون توانایی پخش فایل های ویدئو (با فرمت های H.264، MPEG4/2، Xvid و HEVC)، عکس (JPG، JPEG، BMP و PNG) و موسیقی (MP3 و AAC) را به صورت مستقیم از روی فلش و هارد دارد.

اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های USB و HDMI

جمع بندی

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 55XT540 یکی از تلویزیون های 55 اینچی خوش ساخت موجود در بازار است که یک انتخاب ایده آل برای استفاده در اتاق های بزرگ به شمار می آید. این تلویزیون از پنل LED برخوردار بوده و لذت تماشای فیلم سینمایی، مسابقات ورزشی و برنامه های تلویزیونی را با کیفیت فول اچ دی برایتان به ارمغان می آورد! تلویزیون ال ای دی ایرانی ایکس ویژن 55XT540 به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز است و از قابلیت هایی مانند ضبط برنامه ها، جدول زمان بندی پخش و ماشین زمان بهره می برد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به زاویه دید وسیع، ارائه صدای دالبی و دالبی پلاس، مجهز بودن به دو پورت USB و سه پورت HDMI و توانایی پخش انواع فایل های ویدئویی، عکس و موسیقی از روی هارد و فلش مموری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت تلویزیون فول اچ دی ایکس ویژن 55XT540 و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب تلویزیون مورد نظرشان کمک کنید.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن X.Vision 55XT540

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر