۱۳۹۹ آذر ۱۶, یکشنبه

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD830

 

هارد اکسترنال ای دیتا HD830

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.2 Gen1 (سازگار با USB 2.0)
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 2 ترابایت، 4 ترابایت و 5 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD830

شاید برایتان پیش آمده که در هنگام حمل هارد اکسترنال، ناگهان هارد از دستتان رها شده و به زمین برخورد کرده باشد. در این حالت اگر هارد دیسک اکسترنال مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، احتمال از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی آن وجود خواهد داشت! برای اینکه خیالتان به طور کامل بابت امنیت فایل هایتان راحت باشد، ما به شما استفاده از هارد اکسترنال ای دیتا HD830 را پیشنهاد می کنیم! این محصول یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار است و در برابر ضربه، فشار، شوک، نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کاملی دارد. لازم به ذکر است که هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD830 در ظرفیت های 2 ترابایت، 4 ترابایت و 5 ترابایت عرضه شده است.

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD830

  • دارای طراحی ظاهری به شکل یک سپر مستحکم!

بدنه هارد دیسک ای دیتا HD830 از آلومینیوم ساخته شده و دارای شیارهای عمودی است. همچنین در کناره های بدنه این هارد دو بخش بزرگ و محکم طراحی شده که نقش زیادی در دفع ضربات وارد شده به هارد دارند. در مجموع می توان طراحی ظاهری هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD830 را شبیه به یک سپر مستحکم و غیرقابل نفوذ دانست! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این هارد اکسترنال در ابعاد 140 * 96.2 * 33 میلی متر عرضه شده و وزن آن برابر با 510 گرم (ظرفیت 2 ترابایت) و 600 گرم (ظرفیت های 4 و 5 ترابایت) است.

دارای طراحی ظاهری به شکل یک سپر مستحکم!

  • قابلیت تحمل فشار 3000 کیلوگرمی!

بدنه آلومینیومی هارد اکسترنال رومیزی ای دیتا مدل ADATA HD830 توان تحمل فشار 3000 کیلوگرمی را دارد و به همین دلیل این هارد اکسترنال از استحکام فوق العاده ای برخوردار است! همچنین این هارد آزمایش های ارتش ایالات متحده را با موفقیت پشت سر گذاشته و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کرده است. مطابق با این گواهینامه، هارد دیسک ای دیتا مدل HD830 در صورت سقوط از ارتفاع 1.22 متری و برخورد با زمین آسیب نخواهید دید. همچنین این هارد اکسترنال از ساختاری سه لایه برخوردار بوده و ضربات و شوک های وارد شده به آن را به خوبی دفع می کند.

مشخصات فنی هارد اکسترنال ای دیتا HD830

  • دارای استاندارد IP68، مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا HD830 دارای استاندارد IP68 است و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت بالایی دارد. این هارد اکسترنال رومیزی در صورت قرار گرفتن در عمق 2 متری آب به مدت 120 دقیقه آسیب نمی بیند. همچنین مقاومت هارد اکسترنال ضد آب ای دیتا HD830 در برابر گرد و خاک به اندازه ای است که با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های بیابانی نیز استفاده کنید. از این جهت این هارد دیسک اکسترنال برای استفاده در فضای باز، سفر، طبیعت گردی و کمپینگ گزینه ای ایده آل به شمار می آید.

مشخصات فنی هارد اکسترنال ای دیتا HD830

  • دارای سنسور هوشمند تشخیص شوک

در هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD830 از سنسور هوشمند شوک بهره برده شده که نقش زیادی در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دارد. برای این منظور بر روی بدنه این هارد، نشانگر LED تعبیه شده که از طریق آن می توانید از وضعیت عملکرد دستگاه مطلع شوید. اگر این نشانگر در حالت ثابت به رنگ آبی باقی بماند، هارد آماده استفاده خواهد بود و اگر به صورت چشمک زن آبی درآید، انتقال اطلاعات در حالت ایمن درحال انجام خواهد بود. اما اگر این نشانگر LED به صورت چشمک زن قرمز باشد، به دلیل رخ دادن شوک، هارد اکسترنال ADATA HD830 به صورت خودکار روند انتقال اطلاعات را متوقف می کند. همچنین اگر نشانگر این هارد اکسترنال به صورت قرمز رنگ در حالت ثابت باقی بماند، خطای دیسک رخ داده است.

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD830

  • سرعت عالی در انتقال اطلاعات با بهره گیری از رابط USB 3.2

شرکت ای دیتا در هارد دیسک اکسترنال مدل HD830 از رابط USB 3.2 بهره برده که از جدیدترین نسل های رابط های USB محسوب می شود. از این جهت می توان از سرعت عالی انتقال اطلاعات این هارد اکسترنال اطمینان کامل داشت! ضمن اینکه این هارد اکسترنال با رابط USB 2.0 نیز سازگار است. البته برای استفاده از هارد اکسترنال ضد ضربه و آب ای دیتا HD830 در این حالت به دو پورت USB 2.0 بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز است و باید از کابل Y شکل استفاده کنید.

هارد دیسک ای دیتا HD830 با نسخه های مختلف سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و برای استفاده از آن تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. این هارد اکسترنال از نرم افزار HDDtoGo (بر روی ویندوز) هم پشتیبانی می کند که برای تهیه نسخه بک آپ از اطلاعات کاربرد دارد.

سرعت عالی در انتقال اطلاعات با بهره گیری از رابط USB 3.2

جمع بندی

با خرید هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD830 و استفاده از آن خیالتان بابت امنیت اطلاعات و فایل های مهم تان به طور کامل راحت خواهد بود! این محصول یکی از مستحکم ترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار است و در برابر ضربه، شوک، فشار، نفوذ آب و گرد و خاک کاملاً مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های هارد اکسترنال رومیزی ای دیتا HD830 می توان به طراحی ظاهری جذاب، بهره بردن از ساختار سه لایه و سرعت عالی در انتقال فایل اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال در سه ظرفیت 2 ترابایت، 4 ترابایت و 5 ترابایت و در رنگ های آبی و مشکی روانه بازار شده است.

جهت دریافت قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا HD830 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید این محصول از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این هارد اکسترنال استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هارد مورد نظرشان کمک کنید.

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD830

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر