۱۳۹۹ آذر ۲۳, یکشنبه

تلفن رومیزی آلکاتل Alcatel T50EX

 

تلفن رومیزی آلکاتل T50EX

تعداد خطوط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد

معرفی تلفن رومیزی آلکاتل T50EX

از سری تلفن های رومیزی تولید شرکت فرانسوی آلکاتل باید به تلفن مدل T50EX اشاره کنیم که برای استفاده در منازل، مغازه ها و دفاتر اداری می توان از آن استفاده کرد. این تلفن همانند دیگر محصولات شرکت آلکاتل دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. از جمله ویژگی های تلفن رومیزی آلکاتل Alcatel T50EX می توان به صفحه نمایش و دکمه های بزرگ، مجهز بودن به دفترچه تلفن و امکان مکالمه از طریق بلندگو اشاره کرد. پس اگر قصد خرید تلفن رومیزی با قیمت مناسب برای مصارف روزمره را دارید و در جستجوی محصولی با دوام و خوش ساخت هستید، گوشی تلفن آلکاتل T50EX را مد نظر داشته باشید!

معرفی تلفن رومیزی آلکاتل T50EX

مشخصات فنی تلفن رومیزی Alcatel T50EX

  • دارای دکمه های بزرگ و روان، قابلیت اتصال به دیوار

تلفن رومیزی آلکاتل T50EX در ابعاد 197 * 157 * 78 میلی متر و وزن 485 گرم عرضه شده و فضای مناسبی از میز کار شما را اشغال می کند. اگر برای قرار دادن این تلفن بر روی میز با محدودیت فضا مواجه هستید، می توانید از آن به صورت نصب شده بر روی دیوار نیز استفاده کنید.

همان طور که اشاره شد، گوشی تلفن دیواری آلکاتل مدل Alcatel T50EX از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده و در ساخت آن از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. این تلفن دارای دکمه های بزرگی است که عملکرد نرم و روانی را ارائه می دهند. به این ترتیب شماره گیری با آنها با دقت و سرعت بالایی انجام می شود و در هنگام کار با آنها کمتر با خطا مواجه می شوید. صفحه نمایش تلفن رومیزی Alcatel T50EX نیز دارای ابعاد قابل قبولی است و اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت، گزینه های منو و شماره فرد تماس گیرنده بر روی آن قابل مشاهده هستند. در مجموع با توجه به قیمت تلفن ثابت رومیزی آلکاتل T50EX، می توان آن را دستگاهی با دوام و کاملاً مقرون به صرفه دانست.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Alcatel T50EX

  • امکان مکالمه از طریق بلندگو، مجهز به دفترچه تلفن

تلفن دیواری آلکاتل T50EX به بلندگو مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به مکالمه تلفنی بپردازید. این بلندگو از کیفیت عملکرد مناسبی برخوردار بوده و صدایی واضح و شفاف را ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید در حین انجام کارهای روزمره (مانند آشپزی و...)، به تماس های دریافتی تان نیز پاسخ دهید. از دیگر ویژگی های تلفن باسیم رومیزی آلکاتل T50EX باید به مجهز بودن آن به دفترچه تلفن اشاره کنیم که امکان ذخیره کردن نام و شماره 10 مخاطب در حافظه تلفن را فراهم می آورد. به این ترتیب با بهره بردن از این دفترچه تلفن، شماره گیری برای شما آسان تر و سریع تر خواهد شد. لازم به ذکر است که تلفن رومیزی آلکاتل Alcatel T50EX از امکاناتی مانند منشی تلفنی، انتقال تماس و حالت کنفرانس برخوردار نیست.

تلفن رومیزی آلکاتل Alcatel T50EX

  • اطلاع از شماره فرد تماس گیرنده از طریق کالر آیدی

از آنجا که تلفن آلکاتل رومیزی T50EX از قابلیت کالر آیدی بهره می برد، شماره فرد تماس گیرنده در لحظه زنگ خوردن تلفن بر روی صفحه نمایش آن نشان داده می شود و به این ترتیب می توانید فرد تماس گیرنده را شناسایی کنید. همچنین این تلفن از قابلیت نشان دادن 15 تماس گرفته شده آخر برخوردار است. مجهز بودن به کلید Mute و قابلیت تغییر صدای زنگ از دیگر ویژگی های گوشی تلفن ثابت رومیزی آلکاتل T50EX به حساب می آید. توجه داشته باشید که این تلفن رومیزی برای مصارف روزمره و عادی عرضه شده و از امکانات پایه ای بهره می برد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تلفن با سیم رومیزی آلکاتل T50EX از قابلیت ارائه عملکرد بدون نیاز به برق برخوردار است و می توان از دو باتری قلمی سایز AA در آن استفاده کرد.

تلفن رومیزی آلکاتل Alcatel T50EX

جمع بندی

تلفن رومیزی آلکاتل Alcatel T50EX یکی از انواع تلفن های رومیزی موجود در بازار است که برای مصارف روزمره در منازل، مغازه ها و دفاتر اداری می توان بر روی آن حساب باز کرد. این تلفن از امکاناتی مانند دفترچه تلفن 10 شماره ای، کالر آیدی و اسپیکر بهره می برد و از یک خط تلفن شهری پشتیبانی می کند. مجهز بودن به دکمه های بزرگ و صفحه نمایش با کیفیت از دیگر مشخصات گوشی تلفن رومیزی آلکاتل مدل T50EX است که باعث راحتی شماره گیری و کار با تلفن برای شما می شود.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید تلفن رومیزی با سیم آلکاتل T50EX به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این تلفن یا دیگر تجهیزات مخابراتی استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب تلفن رومیزی مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر