۱۳۹۹ آذر ۱۶, یکشنبه

تلویزیون ال ای دی تی سی ال TCL 55P65US

 

تلویزیون تی سی ال ال ای دی 55 اینچ مدل 55P65US

سایز صفحه نمایش: 55 اینچ
نوع تکنولوژی: LED
کیفیت تصویر: Ultra HD - 4K

معرفی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ 55P65US

اگر به تماشای فیلم سینمایی و مسابقات ورزشی با بالاترین کیفیت علاقه دارید و در جستجوی یک تلویزیون خوش ساخت و کارآمد برای این منظور هستید، تلویزیون تی سی ال 55P65US را مد نظر داشته باشید! این تلویزیون ال ای دی از قابلیت پخش تصاویر 4K برخوردار بوده و بالاترین کیفیت در نمایش را برای شما به ارمغان می آورد! تلویزیون ال ای دی تی سی ال TCL 55P65US در سایز 55 اینچ عرضه شده و در دسته تلویزیون های هوشمند جای دارد. شما می توانید از این تلویزیون در اتاق های نسبتاً بزرگ استفاده کرده و از تماشای برنامه های مورد علاقه تان لذت ببرید! از دیگر ویژگی های تلویزیون تی سی ال مدل 55P65US باید به مجهز بودن به وای فای، بلوتوث، دو پورت USB و سه پورت HDMI اشاره کرد که اتصال آن به انواع دستگاه های دیجیتال را تسهیل می کنند. همچنین این تلویزیون دارای بدنه بسیار باریکی است و از طراحی ظاهری شیک و زیبایی بهره می برد.

معرفی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ 55P65US

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی تی سی ال 55P65US

  • یک تلویزیون هوشمند باریک، خوش ساخت و زیبا!

تلویزیون تی سی ال 55 اینچ 55P65US در ابعاد 1244 * 775 * 239 میلی متر و وزن 12 کیلوگرم (همراه با پایه) عرضه شده و هم به صورت رومیزی و هم به صورت نصب شده بر روی دیوار قابل استفاده می باشد. همان طور که اشاره شد، این تلویزیون دارای سایز 55 اینچ است و برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد متوسط و نسبتاً بزرگ یک انتخاب مناسب به شمار می آید. همچنین تلویزیون هوشمند تی سی ال 55P65US از طراحی ظاهری زیبا و شیکی برخوردار بوده و میزان ضخامت قاب دور صفحه آن کم است. این نوع طراحی باعث می شود که تمام تمرکز شما بر روی تصاویر در حال پخش بر روی صفحه نمایش تلویزیون جلب شود. تلویزیون ال ای دی تی سی ال 55P65US از کیفیت ساخت مناسبی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی تی سی ال 55P65US

مشخصات فنی تلویزیون 55 اینچ تی سی ال 55P65US

  • از تصاویر 4K لذت ببرید!

تلویزیون 55 اینچ تی سی ال 55P65US در دسته تلویزیون های LED جای دارد و در آن از صفحه تخت استفاده شده است. این تلویزیون قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت عالی 4K و رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل را دارد و از نسبت تصویر 16:9 بهره می برد. از این جهت می توان این تلویزیون را برای علاقه مندان به تماشای فیلم های سینمایی و مسابقات ورزشی یک انتخاب ایده آل دانست! همچنین تلویزیون خانگی تی سی ال 55P65US از قابلیت HDR برخوردار بوده و توانایی نمایش 1.07 بیلیون رنگ را دارد. از این جهت می توان از طبیعی بودن و غنای بالای رنگ های به نمایش درآمده با این تلویزیون با کیفیت 4K اطمینان کامل داشت.

از دیگر مشخصات تلویزیون ال ای دی تی سی ال 55 اینچ 55P65US باید به شدت روشنایی 270 نیتس آن اشاره کنیم که کاملاً برای استفاده در اتاق های منازل و ادارات با میزان نور معمولی مناسب است. این تلویزیون دارای زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای است و در هر نقطه ای از اتاق که قرار داشته باشید، تصاویر برای شما کاملاً واضح خواهند بود. سرعت پاسخدهی تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل 55P65US نیز برابر با 6.5 میلی ثانیه است که باعث می شود تا با مشکلاتی مانند تأخیر در نمایش در هنگام پخش تصاویر متحرک سریع و پیکسل پیکسل شدن آنها مواجه نشوید.

مشخصات فنی تلویزیون 55 اینچ تی سی ال 55P65US

  • دارای رابط هوشمند، مجهز به وای فای و بلوتوث

از دیگر امکانات کاربردی تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 55P65US باید به مجهز بودن آن به رابط هوشمند و وای فای اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به اینترنت بر روی تلویزیون دسترسی داشته باشید. این تلویزیون دارای مرورگر وب است و به آسانی می توانید از طریق آن صفحات اینترنتی را جستجو کرده و به تماشای ویدئوی آنلاین بپردازید. ضمن اینکه امکان نصب نرم افزارهای مورد نظر شما بر روی تلویزیون تی سی ال 55P65US وجود دارد. این تلویزیون به بلوتوث نیز مجهز است و به آسانی می توان ساندبار، اسپیکر بلوتوثی و گوشی موبایل را به صورت وایرلس به آن اتصال داد. این ویژگی بر روی قیمت تلویزیون هوشمند تی سی ال 55P65US نیز مؤثر بوده است.

برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر این تلویزیون هستند باید بگوییم که در این تلویزیون از پردازنده CA9x2 با فرکانس یک گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali 400x2، حافظه رم DDR3 با ظرفیت یک گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت استفاده شده است.

دارای رابط هوشمند، مجهز به وای فای و بلوتوث

تلویزیون ال ای دی تی سی ال TCL 55P65US

  • مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی، قابلیت پخش صدای دالبی

مجهز بودن به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) از دیگر ویژگی های تلویزیون ال ای دی تی سی ال TCL 55P65US است که امکان تماشای برنامه های تلویزیونی را به آسانی فراهم می آورد. این تلویزیون از قابلیت های ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)، جدول زمان بندی برنامه ها (EPG) و ماشین زمان (Time Shift) برخوردار بوده و تمام نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف می کند. تلویزیون هوشمند 55 اینچ تی سی ال 55P65US از قابلیت پخش صدای دالبی بهره می برد و علاوه بر تصاویر با کیفیت، صدایی شفاف و قوی را نیز ارائه می دهد.

  • امکان اتصال به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال و شبکه LAN

از لحاظ پورت های ارتباطی تلویزیون تی سی ال مدل 55P65US در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و به دو پورت USB 2.0، سه پورت HDMI، کامپوزیت و جک هدفون مجهز است. ضمن اینکه این تلویزیون از پخش ویدئو، عکس و موزیک در فرمت های مختلف پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید هارد اکسترنال و فلش مموری خود را به پورت های این تلویزیون متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را به صورت مستقیم بر روی تلویزیون پخش کنید! تلویزیون خانگی بزرگ تی سی ال 55P65US دارای پورت LAN نیز هست و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کرد.

امکان اتصال به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال و شبکه LAN

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، تلویزیون ال ای دی تی سی ال TCL 55P65US از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار بوده و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما در تماشای برنامه های تلویزیونی، فیلم سینمایی و مسابقات ورزشی خواهد بود. این تلویزیون 55 اینچی از نوع هوشمند بوده و از اتصال وایرلس به گوشی، تبلت، ساندبار، اسپیکر و دیگر دستگاه های دیجیتال از طریق بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند. همچنین تلویزیون هوشمند تی سی ال 55 اینچ 55P65US تصاویری با وضوح عالی 4K و صدای دالبی را برای شما به ارمغان می آورد! از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به مجهز بودن به هشت گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت مرور صفحات وب و تماشای ویدئوی آنلاین، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی و ماشین زمان، بهره بردن از دو پورت USB و سه پورت HDMI جهت اتصال به دستگاه های دیگر و امکان پخش ویدئو، موزیک و عکس از روی فلش مموری و هارد اکسترنال اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید تلویزیون ال ای دی تی سی ال 55P65US را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول یا دیگر لوازم خانگی استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب تلویزیون مورد نظرشان کمک کنید.

تلویزیون ال ای دی تی سی ال TCL 55P65US

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر