۱۳۹۹ آذر ۲۳, یکشنبه

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Origin Voice

 

تلفن بی سیم آلکاتل Origin Voice

تعداد خط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد
منشی تلفن: دارد

معرفی تلفن بی سیم آلکاتل Origin Voice

تلفن آلکاتل Origin Voice یکی از تلفن های بی سیم شیک و زیبای موجود در بازار است که برای استفاده در منازل، دفاتر اداری و شرکت ها کارایی بالایی دارد. پایه این تلفن به صورت ایستاده طراحی شده و به همین دلیل شما می توانید از آن حتی در محیط های کوچک و دارای کمبود فضا نیز استفاده کنید. تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Origin Voice به دفترچه تلفن 50 شماره ای، منشی تلفنی و کالر آیدی مجهز است و به خوبی نیازهای شما برای مصارف روزمره را برطرف می کند. این تلفن رومیزی بی سیم دارای رنگ بندی نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با دکوراسیون اتاق خود، نسبت به خرید رنگ دلخواهتان اقدام کنید. در ادامه بیشتر به بررسی مشخصات تلفن آلکاتل مدل Origin Voice می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی تلفن بی سیم آلکاتل Origin Voice

مشخصات فنی تلفن بیسیم Alcatel Origin Voice

  •  دارای صفحه نمایش و صفحه کلید با کیفیت

صفحه نمایش به کار رفته در تلفن بی سیم آلکاتل Origin Voice از نوع چهار خطی است و اطلاعاتی مانند ساعت و تاریخ، مدت زمان سپری شده از مکالمه، میزان شارژ باتری و آنتن دهی و شماره فرد تماس گیرنده بر روی آن قابل مشاهده هستند. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه نیز هست و در محیط های تاریک نیز کارایی دارد. تلفن بیسیم Alcatel Origin Voice به صفحه کلید با کیفیتی نیز مجهز است. البته با توجه به اینکه کلیدهای این تلفن به صورت بدون فاصله طراحی شده اند، باید در هنگام شماره گیری دقت بالایی داشته باشید. در مجموع با توجه به قیمت تلفن رومیزی آلکاتل Origin Voice می توان کیفیت ساخت و عملکرد آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

 دارای صفحه نمایش و صفحه کلید با کیفیت

  • مجهز به منشی تلفنی و دفترچه تلفن، قابلیت مسدود کردن تماس

یکی از ویژگی های کاربردی گوشی تلفن بیسیم رومیزی آلکاتل Origin Voice مجهز بودن آن به منشی تلفنی با قابلیت ضبط 14 دقیقه پیام است. به این ترتیب با استفاده از این تلفن هیچ یک از تماس های دریافتی تان را از دست نخواهید داد! به این صورت که اگر امکان پاسخ دادن به تماس بنا به هر دلیلی برای شما امکان پذیر نبود، تلفن آلکاتل رومیزی مدل Alcatel Origin Voice در حالت منشی قرار می گیرد و تماس گیرنده قادر به پیام گذاشتن برای شما خواهد بود. همچنین این تلفن بی سیم به دفترچه تلفن مجهز است و امکان ذخیره نام و شماره 50 مخاطب را به شما می دهد.

از دیگر امکانات تلفن رومیزی منشی دار آلکاتل Origin Voice باید به کالر آیدی با حافظه ذخیره 20 شماره اشاره کرد. بنابراین در هنگام زنگ خوردن تلفن، مشخصات فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده خواهد بود. گوشی تلفن بی سیم آلکاتل مدل Origin Voice از قابلیت مسدود کردن تماس (تا 50 شماره) نیز برخوردار است و شما را از مزاحمت های تلفنی نجات می دهد!

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Origin Voice

  • امکان مکالمه با اسپیکر، دارای 10 زنگ مختلف

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Origin Voice دارای 10 زنگ مختلف (5 زنگ کلاسیک و 5 زنگ پلی فونیک) است و امکان تنظیم زنگ های متفاوت برای تماس های داخلی و خارجی وجود دارد. همچنین شما می توانید بلندی صدای زنگ این تلفن را در پنج سطح تغییر دهید. تلفن بیسیم رومیزی آلکاتل Origin Voice به اسپیکر نیز مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به مکالمه و در حین انجام کارهای روزمره به مکالمه بپردازید.

از دیگر ویژگی های تلفن رومیزی آلکاتل مدل Origin Voice می توان به شماره گیری مجدد شماره آخر، قفل صفحه کلید، بی صدا کردن (Mute) زنگ، قابلیت مکان یابی گوشی، برگزاری کنفرانس سه نفره و هشدار میزان شارژ باتری اشاره کرد. در مجموع امکانات این تلفن برای مصارف روزمره خانگی و اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. همچنین شما می توانید تعداد گوشی های تلفن آلکاتل Origin Voice را به پنج عدد افزایش دهید. در این حالت برقراری تماس بین گوشی ها امکان پذیر خواهد بود.

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Origin Voice

  • تأمین انرژی تلفن از دو باتری قابل شارژ سایز AAA

انرژی مورد نیاز گوشی تلفن آلکاتل Origin Voice از دو باتری قابل شارژ سایز AAA تأمین می شود. شارژ کامل باتری های این تلفن برای 10 ساعت مکالمه و 100 ساعت روشن نگه داشتن گوشی در حالت آماده به کار کفایت می کند. بنابراین نیازی به شارژ کردن چندباره این تلفن در فواصل زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلفن Origin Voice آلکاتل دارای برد داخلی 50 متر و برد خارجی 300 متر است و فضای منازل و دفاتر اداری را به خوبی پوشش می دهد.

تأمین انرژی تلفن از دو باتری قابل شارژ سایز AAA

جمع بندی

دستگاه تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Origin Voice با پایه ایستاده و طراحی ظاهری شیک خود یک انتخاب مناسب برای استفاده در منازل و دفاتر اداری است. این تلفن از نوع بی سیم بوده و به امکاناتی مانند منشی تلفنی 14 دقیقه ای، دفترچه تلفن 50 شماره ای و کالر آیدی مجهز است. از جمله ویژگی های تلفن رومیزی منشی دار آلکاتل Origin Voice می توان به مجهز بودن به نمایشگر با نور پس زمینه، 10 زنگ مختلف، قابلیت مسدود کردن تماس، برگزاری کنفرانس و شارژدهی مناسب باتری اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید گوشی تلفن بی سیم آلکاتل Origin Voice را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب تلفن بی سیم مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر