۱۳۹۹ آذر ۱۶, یکشنبه

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology 0G10433-1

 

هارد اکسترنال جی تکنولوژی 0G10433-1

نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB Type
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی 0G10433-1

هارد اکسترنال یکی از تجهیزات پرکاربرد برای آن دسته از افرادی است که به ذخیره و جابجایی اطلاعات مهم و فایل های حجیم خود در طول روز نیاز دارند. اما استفاده از هارد دیسک همواره با ریسک بالایی همراه است. چرا که اگر هارد مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، با کوچکترین ضربه یا اتفاق پیش بینی نشده ای ممکن است آسیب ببیند و اطلاعات ذخیره شده بر روی آن از دست برود! اگر دوست ندارید که دچار چنین مشکلاتی شوید، ما به شما استفاده از هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology 0G10433-1 را پیشنهاد می کنیم. این هارد اکسترنال به صورت ضد آب، ضد ضربه و ضد شوک طراحی شده و همچون یک سپر محکم از اطلاعات شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند!

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی 0G10433-1

  • دارای ساختار سه لایه، مجهز به استاندارد IP54

هارد اکسترنال جی تکنولوژی 0G10433-1 دارای ساختار سه لایه، شامل قاب ساخته شده از جنس رابر، بدنه آلومینیومی و لایه ضد شوک داخلی است و ضربات وارد شده به بدنه را به خوبی دفع می کند. این هارد دیسک اکسترنال در برابر سقوط از ارتفاع نیز مقاومت بالایی دارد. پس اگر در حین استفاده، این هارد از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید! هارد اکسترنال ضد ضربه جی تکنولوژی مدل G-Technology ArmorATD 0G10433-1 تحمل فشار حداکثر 1000 پوند (حدود 450 کیلوگرم) را دارد و یکی از مقاوم ترین هاردهای اکسترنال در این زمینه به شمار می آید! همچنین این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP54 است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. بنابراین با خیالی راحت می توانید از این هارد در فضای باز و در شرایط آب و هوایی مختلف مانند هوای بارانی استفاده کنید!

دارای ساختار سه لایه، مجهز به استاندارد IP54

مشخصات فنی هارد اکسترنال جی تکنولوژی 0G10433-1

  • ارائه شده با ظرفیت یک ترابایت، مجهز به رابط USB Type C

ظرفیت هارد اکسترنال ضد آب جی تکنولوژی 0G10433-1 برابر با یک ترابایت است و شما می توانید انواع فایل شامل فیلم، موزیک، عکس، فایل PDF و... را بر روی آن ذخیره کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این هارد دیسک اکسترنال رومیزی مجهز بودن آن به رابط USB Type C است که سرعتی بسیار مطلوب در انتقال فایل را به ارمغان می آورد! به طور دقیق تر باید گفت که سرعت این هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد آب در هنگام خواندن و نوشتن اطلاعات برابر با 140 مگابایت بر ثانیه است که سرعتی بسیار مطلوب محسوب می شود. بنابراین دیگر مجبور به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن انتقال فایل های حجیم تان نخواهید بود!

مشخصات فنی هارد اکسترنال جی تکنولوژی 0G10433-1

  • سازگار با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک

شما می توانید تنها با اتصال کابل رابط هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology 0G10433-1 به کامپیوتر یا لپ تاپ، از آن استفاده کنید! این هارد دیسک به صورت پیش فرض با هر دو سیستم عامل ویندوز (نسخه های 10، 8.1 و 7) و مک (نسخه 10.12 و جدیدتر) سازگار است و نیازی به فرمت بندی مجدد آن وجود ندارد. همچنین انرژی مورد نیاز این هارد اکسترنال از کابل رابطِ متصل به دستگاه تأمین می شود. بنابراین هارد دیسک جی تکنولوژی 0G10433-1 به صورت مستقل از آداپتور برق عمل خواهد کرد.

سازگار با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology 0G10433-1

  • وزن و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان، طراحی ظاهری زیبا

حمل و جابجایی هارد اکسترنال ضد آب و ضربه جی تکنولوژی 0G10433-1 به آسانی صورت می گیرد و شما می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. این هارد اکسترنال در ابعاد 130 * 87 * 21 میلی متری و وزن 231 گرم عرضه شده و شما می توانید با قرار دادن آن در کیف یا کوله پشتی، به آسانی حملش کنید! به این ترتیب در هر لحظه که به اطلاعات مهم تان نیاز داشتید، هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی مدل 0G10433-1 در دسترس شما خواهد بود!

هارد اکسترنال رومیزی جی تکنولوژی 0G10433-1 دارای طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و دارای بدنه آبی رنگ و قاب مشکی است. همچنین پورت رابط این هارد توسط یک درپوش پلاستیکی در برابر آسیب های محیطی محافظت می شود.

وزن و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان، طراحی ظاهری زیبا

جمع بندی

اگر قصد خرید هارد اکسترنال دارید و امنیت اطلاعات برایتان اهمیت زیادی دارد، هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology 0G10433-1 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این هارد اکسترنال در برابر ضربه، شوک، لرزش، فشار بیش از حد، سقوط از ارتفاع و نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و به طور کامل از اطلاعات مهم شما در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. از این جهت می توان این هارد یک ترابایتی را برای استفاده در فضای باز و شرایط آب و هوایی مختلف کاملاً مناسب دانست. مجهز بودن به رابط USB Type C، سرعت عالی در انتقال اطلاعات، سازگاری با هر دو سیستم عامل مک و ویندوز و وزن و ابعاد مناسب برای حمل آسان از دیگر مشخصات هارد دیسک جی تکنولوژی مدل 0G10433-1 هستند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هارد اکسترنال رومیزی جی تکنولوژی 0G10433-1 و نحوه خرید آن را کسب کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب هارد اکسترنال مورد نظرشان کمک کنید.

هارد دیسک اکسترنال جی تکنولوژی G-Technology 0G10433-1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر