۱۳۹۹ آذر ۲۳, یکشنبه

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel F580 Duo

 

تلفن بی سیم آلکاتل F580 Duo

تعداد خط: یک خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، دو خطی
منشی تلفن: ندارد

معرفی تلفن بی سیم آلکاتل F580 Duo

اگر قصد خرید تلفن بی سیم برای استفاده در منزل یا محل کار خود را دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، تلفن آلکاتل F580 Duo را مد نظر داشته باشید. این تلفن دارای دو گوشی بیسیم است و از یک خط شهری پشتیبانی می کند. شما می توانید گوشی های تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel F580 Duo را در مکان های مختلف منزل خود قرار داده و در هنگام زنگ خوردن تلفن، دسترسی راحت تر و سریع تری به آن داشته باشید. این تلفن برای مصارف روزمره روانه بازار شده و از امکاناتی مانند دفترچه تلفن 50 شماره ای، کالر آیدی و سه دکمه جهت شماره گیری سریع برخوردار است.

معرفی تلفن بی سیم آلکاتل F580 Duo

مشخصات فنی تلفن بیسیم Alcatel F580 Duo

  • طراحی ارگونومیک و خوش دست گوشی ها

در طراحی گوشی های تلفن بی سیم آلکاتل F580 Duo اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و به همین دلیل در هنگام در دست گرفتن گوشی و مکالمه های طولانی هیچ گونه حس ناراحتی را احساس نخواهید کرد! این تلفن از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

تلفن بیسیم Alcatel F580 Duo به صفحه نمایش دو خطی مجهز بوده و اطلاعاتی مانند شارژ باتری، میزان آنتن دهی، ساعت و تاریخ، مدت زمان سپری شده از مکالمه و شماره فرد تماس گیرنده بر روی آن قابل نمایش است. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه هم است و در محیط های تاریک هم کارایی دارد. صفحه کلید تلفن رومیزی بی سیم آلکاتل F580 Duo نیز به دکمه های بزرگ و نرم مجهز است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. بنابراین در هنگام شماره گیری با آنها کمتر دچار اشتباه خواهید شد. در مجموع با توجه به قیمت تلفن آلکاتل F580 Duo کیفیت ساخت آن را می توان کاملاً مطلوب دانست.

  • امکان ذخیره 50 شماره در دفترچه تلفن، قابلیت شماره گیری سریع

گوشی تلفن رومیزی آلکاتل مدل Alcatel F580 Duo به دفترچه تلفن مجهز است و شما می توانید نام و شماره 50 مخاطب را در آن ذخیره کنید. به این ترتیب شماره گیری برای شما سریع تر و آسان تر خواهد شد. همچنین این تلفن دارای سه دکمه حافظه M1، M2 و M3 است که برای برقراری تماس سریع کاربرد دارند. از دیگر ویژگی های تلفن بیسیم رومیزی آلکاتل F580 Duo باید به امکان شماره گیری مجدد شماره آخر، هشدارهای کم بودن شارژ باتری و خارج از محدوده بودن، مکان یابی گوشی، زنگ آلارم و قفل صفحه کلید اشاره کرد که در مصارف روزمره کارایی بالایی دارند. همچنین این تلفن از کالر آیدی هم برخوردار است و مشخصات تماس گیرنده را بر روی نمایشگر نشان می دهد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Alcatel F580 Duo

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel F580 Duo

  • مجهز به 10 زنگ، قابلیت مکالمه از طریق اسپیکر

برای تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel F580 Duo تعداد 10 زنگ مختلف (5 زنگ کلاسیک و 5 زنگ پلی فونیک) در نظر گرفته شده و شما می توانید برای تماس های داخلی و خارجی خود از زنگ های متفاوت استفاده کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا برای مخاطبان خود از زنگ های مختلف بهره ببرید. در این حالت از صدای زنگ تلفن قادر به شناسایی فرد تماس گیرنده خواهید بود. گوشی تلفن بی سیم آلکاتل مدل F580 Duo به اسپیکر هم مجهز است. بنابراین در حین انجام دادن کارهای روزمره (مانند آشپزی و...) و بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، می توانید به مکالمه تلفنی هم بپردازید! لازم به ذکر است که امکان افزایش تعداد گوشی های این تلفن به 5 عدد هم وجود دارد. در این حالت می توان بین گوشی ها تماس داخلی برقرار کرد. تلفن F580 Duo آلکاتل از قابلیت برگزاری کنفرانس سه نفره نیز برخوردار است.

  • شارژدهی باتری به میزان 10 ساعت مکالمه

برای استفاده از گوشی تلفن رومیزی بی سیم آلکاتل F580 Duo باید از دو باتری قابل شارژ NiMH در سایز AAA در گوشی های آن بهره ببرید. شارژدهی باتری های این تلفن برای 10 ساعت مکالمه و 100 ساعت روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کفایت می کند که میزان کاملاً مناسبی به نظر می رسد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که برد داخلی گوشی های تلفن آلکاتل F580 Duo برابر با 50 متر و برد خارجی آنها برابر با 300 متر است که باعث افزایش کارایی آنها در محیط های خانگی شده است.

تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel F580 Duo

جمع بندی

در مجموع تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel F580 Duo با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو گوشی بیسیم، دفترچه تلفن 50 شماره ای، سه دکمه حافظه سریع، کالر آیدی و اختصاص دادن زنگ اختصاصی به مخاطبان یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منازل و دفاتر اداری به حساب می آید. این تلفن دارای 10 زنگ مختلف بوده و به صفحه نمایش با نور پس زمینه و صفحه کلید نرم مجهز است. از دیگر مشخصات گوشی تلفن رومیزی آلکاتل F580 Duo باید به طراحی ارگونومیک، قابلیت افزایش تعداد گوشی ها به 5 عدد، برد مناسب و شارژدهی ایده آل باتری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید تلفن بیسیم رومیزی آلکاتل F580 Duo و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در زمینه مشخصات و ویژگی های این محصول، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر