۱۳۹۹ آذر ۱۶, یکشنبه

پاوربانک روموس Romoss MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک روموس MT Pro

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل و تبلت های سازگار با فناوری فست شارژ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: دارای یک پورت خروجی USB با قابلیت فست شارژ و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس MT Pro

یک پاوربانک مرغوب و کارآمد می تواند خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی در طول روز به طور کامل راحت کند. اما اگر پاور بانک مورد استفاده شما از سرعت مناسب در شارژدهی به دستگاه های دیگر برخوردار نباشد، عملاً استفاده ای نخواهد داشت و چه بسا خود باعث بروز مشکلات دیگری نیز برایتان بشود! اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، پاور بانک روموس MT Pro را مدنظر داشته باشید! این شارژر همراه از فناوری شارژ سریع هم در هنگام شارژدهی و هم در هنگام شارژگیری پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد. پاور بانک فست شارژ روموس MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و کارایی بالایی در شارژ انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال دارد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس MT Pro

  • مجهز به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی از نوع USB Type C

بر روی بدنه پاوربانک روموس Romoss MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر دو پورت موجود است. یکی از این پورت ها از نوع USB type A بوده و برای شارژدهی به دستگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3 (QC 3.0) پشتیبانی می کند و شدت جریان خروجی آن برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 5 تا 6 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است. از طریق این پورت می توانید از سرعتی عالی در شارژ گوشی بهره مند شوید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی موبایل شما نیز باید از آن پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود.

پورت دیگر موجود بر روی بدنه شارژر همراه روموس MT Pro از نوع USB Type C است و می توان از آن هم برای شارژدهی به دستگاه های دیگر و هم برای شارژ باتری پاور بانک استفاده کرد. این پورتِ ورودی/ خروجی نیز از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت در هنگام شارژ کردن باتری پاوربانک برابر با 2.4 آمپر است و شما می توانید از طریق آن و با استفاده از یک شارژر 2.4 آمپری پاوربانک خود را در عرض حدود 5 ساعت به طور کامل شارژ کنید. این مدت شارژ شدن برای پاوربانکی با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت کاملاً مناسب به نظر می رسد. شدت جریان خروجی پورت USB-C پاوربانک 2 پورت روموس مدل Romoss MT Pro نیز برابر با 2.1 آمپر است. بنابراین شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید.

مجهز به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی از نوع USB Type C

پاوربانک روموس Romoss MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • دارای بدنه فلزی، کیفیت ساخت مطلوب

بدنه پاوربانک روموس Romoss MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر از آلومینیوم ساخته شده و از مقاومت مناسبی در برابر خط و خش و ضربه برخوردار است. به طوری که در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست می دهد! همچنین پاور بانک گوشی موبایل روموس MT Pro در ابعاد 136 * 72.7 * 14.3 میلی متر و وزن 225 گرم عرضه شده و برای حمل و جابجایی آن کار راحتی پیش رو خواهید داشت! به این ترتیب در هر لحظه از طول روز که شارژ گوشی تان تمام شد، می توانید از پاور بانک حرفه ای روموس MT Pro برای شارژ آن بهره ببرید.

دارای بدنه فلزی، کیفیت ساخت مطلوب

  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی کارآمد!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک MT Pro روموس با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و می توان به طور میانگین از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. البته تعداد دفعات شارژدهی این پاوربانک به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. به طور دقیق تر می توان گفت که ظرفیت این پاوربانک برای 3 بار شارژ کردن آیفون سون و 2 بار شارژ کردن آیفون سون پلاس کفایت می کند. علاوه بر گوشی، پاور بانک 10000 فست شارژ روموس MT Pro برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال نیز کارایی دارد.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک روموس MT Pro به مدارهای مقاوم در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما مجهز است و از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس MT Pro نیز مؤثر بوده است.

یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی کارآمد!

جمع بندی

پاور بانک فست شارژ روموس MT Pro برای آن دسته از کاربرانی که سرعت شارژ شدن گوشی برایشان اهمیت زیادی دارید، یک انتخاب ایده آل به حساب می آید. این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت ارائه شده و از فناوری شارژ سریع هم در هنگام شارژ دستگاه های دیگر و هم در هنگام شارژ شدن برخوردار است. مجهز بودن به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C، کیفیت ساخت ایده آل و قابلیت شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان از ویژگی های پاوربانک روموس Romoss MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک فست شارژ روموس MT Pro و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای این منظور می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

پاوربانک روموس Romoss MT Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر