۱۳۹۹ آذر ۱۶, یکشنبه

پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک روموس Knight 10

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دوپورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس Knight 10

اگر از آن دست افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز را به کار با گوشی موبایل می گذرانید، حتماً تا به حال با مشکل خاموش شدن آن در اثر اتمام شارژ مواجه شده اید! به خصوص اگر این مشکل در شرایطی رخ دهد که به پریز برق دسترسی نداشته باشید، ممکن است دردسرهای زیادی برایتان ایجاد شود! در چنین شرایطی یک پاور بانک می تواند کمک زیادی به شما بکند. پاور بانک گوشی موبایل روموس Knight 10 یکی از پاوربانک های با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار است که با به همراه داشتن آن، خیالتان بابت تمام نشدن شارژ گوشی در طول روز راحت خواهد بود. این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و توانایی شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس Knight 10

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شرکت روموس در ساخت پاور بانک Knight 10 از پلاستیک مرغوب ABS و PC (پلی کربنات) استفاده کرده است. سطح بدنه این شارژر همراه دارای طرح های برجسته ای است که علاوه بر افزودن به جلوه های ظاهری آن، مانع از لیز خوردن پاوربانک از روی سطوح صاف می شود. همچنین بدنه پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در برابر به جا ماندن اثر انگشت بر روی آن مقاومت بالایی دارد.

برای حمل و جابجایی شارژر همراه روموس Knight 10 نیز کار آسانی پیش رو خواهید داشت. این پاور بانک گوشی موبایل در ابعاد 147 * 70 * 16 میلی متر و وزن 233 گرم عرضه شده که برای پاوربانکی با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مناسب به نظر می رسد. بنابراین در هر مکانی که حضور داشتید و شارژ گوشی تان تمام شد، می توانید از پاوربانک گوشی روموس مدل Romoss Knight برای شارژ کردن آن بهره ببرید.

کیفیت ساخت بسیار مطلوب

  • دارای دو پورت خروجی با سرعت شارژدهی مطلوب

با خرید پاور بانک 10 هزار میلی آمپر روموس Knight 10 و استفاده از آن دیگر مجبور به شارژ نوبتی دستگاه های خود نخواهید داشت و می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی USB با شدت جریان های یک آمپر و 2.1 آمپر می باشد. شما می توانید از پورت یک آمپری پاور بانک 2 پورت روموس Knight 10 برای شارژ گوشی موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی و... استفاده نمایید. همچنین در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی نسبت به حالت عادی، می توانید آن را به پورت 2.1 آمپری این پاوربانک اتصال دهید. پاوربانک روموس Knight 10 از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، افزایش دما و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس Knight 10 نیز مؤثر بوده است.

دارای دو پورت خروجی با سرعت شارژدهی مطلوب

پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی کارآمد!

یکی از معیارهای مهم برای کاربران در هنگام خرید پاوربانک، ظرفیت آن است. اگر به دنبال یک پاور بانک مناسب برای مصارف روزمره و معمولی هستید، پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. ظرفیت کامل این پاور بانک گوشی موبایل به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک تبلت روموس Knight 10 ممکن است با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. این پاوربانک برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، دوربین، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل و... کارایی دارد.

یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی کارآمد!

  • بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمری

در پاور بانک Knight 10 روموس از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی از وزن کمتر و کارایی بالاتری بهره می برد. برای شارژ باتری این پاوربانک باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه دستگاه استفاده کنید که دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است. پاور بانک روموس مدل Knight 10 از سرعت مطلوبی در شارژگیری برخوردار بوده و از طریق یک شارژر 2.1 آمپری در عرض 6.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. در قسمت کناری بدنه این پاوربانک چهار نشانگر LED موجود است که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری دستگاه مطلع شوید.

بهره گیری از باتری لیتیوم پلیمری

جمع بندی

در مجموع پاور بانک گوشی موبایل روموس Knight 10 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان، کیفیت ساخت مطلوب و سرعت مناسب در شارژدهی یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل دانست. اگر شما هم قصد خرید پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

پاوربانک روموس Romoss Knight 10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر