۱۳۹۸ اسفند ۲۵, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108

پرینتر اچ پی P1108
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 400*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی P1108

با پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108 بهترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید را تجربه کنید! این محصول شرکت اچ پی یکی از انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار است که برای مصارف خانگی و استفاده در ادارات و شرکت های کوچک انتخاب ایده آلی به شمار می آید. از جمله ویژگی های چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro P1108 می توان به کیفیت ساخت عالی، دوام و طول عمر بالا، پشتیبانی از تونر کارتریج با کیفیت و عملکرد مطلوب در چاپ اشاره کرد. بنابراین اگر قصد خرید پرینتر دارید برای آشنایی بیشتر با این پرینتر اچ پی با ما در ادامه متن همراه باشید.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro P1108

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro P1108

  • ارائه سرعتی مناسب در تهیه پرینت

پرینتر تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro P1108 اولین پرینت خروجی را در عرض 8.5 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی این دستگاه به 18 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی خانگی و اداری با حجم کاری سبک مناسب است و می تواند چاپ شما را با سرعتی معمولی انجام دهد. لازم به ذکر است که از پرینتر تک کاره اچ پی Pro P1108 برای چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو می توانید استفاده کنید.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro P1108
  • چاپ تصاویر و متن ها در کیفیت معمولی

یکی دیگر از ویژگی های چاپگر اچ پی Pro P1108 کیفیت چاپ معمولی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 400*600 dpi است که قابلیت ارتقا به رزولوشن 600*600 dpi را نیز دارد. این پرینتر اچ پی در هنگام چاپ متون و تصاویر را با کیفیت معمولی چاپ می کند.
  • طراحی شده برای حجم کاری سبک

به طور کلی پرینتر لیزری اچ پی Pro P1108 توان انجام 5 هزار پرینت در ماه را دارد و برای استفاده در حجم کاری سبک و مصارف خانگی می توان بر روی آن حساب باز کرد. توجه داشته باشید که اگر می خواهید طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند، بهتر است تا مطابق توصیه شرکت اچ پی از این پیرنتر برای انجام 250 تا 1500 پرینت در ماه استفاده نمایید.
طراحی شده برای حجم کاری سبک

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro P1108

  • چاپ بر روی انواع کاغذ در ابعاد مختلف

در این پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید یک سینی با ظرفیت 150 برگ قرار دارد که به شما اجازه چاپ های متوالی تا این تعداد را می دهد و در حین کار کردن با دستگاه نیازی به متوقف کردن کار و قرار دادن برگه در پرینتر نمی باشد. البته این میزان از ظرفیت کاغذ برای حجم کاری سبک مناسب می باشد و نمی توان از آن در کارهای نیمه سنگین و سنگین استفاده کرد. در چاپگر لیزری اچ پی P1108 می توان از کاغذ های نازک، ضخیم، پاکت نامه، لیبل و کارت پستال در ابعاد A4، A5، A6 و B6 به عنوان کاغذ ورودی به سیستم استفاده کرد.
  • پشتیبانی از  تونر کارتریج مشکی با کیفیت

در پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro P1108 یک تونر کارتریج مشکی از مدل HP 88A با ظرفیت چاپ 1500 برگ به کار رفته است که از کیفیت مناسبی برخوردار است و هنگام چاپ با آن با خشکی و چاپ نشدن متن مواجه نخواهید شد. استفاده از تونر کارتریج مرغوب در یک پرینتر بسیار حائز اهمیت می باشد و باید در انتخاب آن دقت نمود.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro P1108

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108

  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی Pro P1108 به پورت USB مجهز است و از طریق کابل به دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر متصل می شود. این پرینتر لیزری از شبکه های اترنت پشتیبانی نمی کند و تنها راه ارتباطی با وسایل دیگر در آن پورت USB و اتصال از طریق کابل است. از این روش می توانید از فایل های موجود بر روی کامپیوتر خود پرینت بگیرید. لازم به ذکر است که پرینتر اچ پی Pro P1108 از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک نیز پشتیبانی می کند، بدین ترتیب برای چاپ کردن اسناد و مدارک موجود بر روی دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ خود با مشکلی مواجه نخواهید شد.
اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل
  • عملکردی سریع و روان، بدون هنگی

یکی دیگر از ویژگی های پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی Pro P1108 ابعاد مناسب و جمع و جور این دستگاه است. این پرینتر اچ پی در ابعاد 196*238*349 میلی متر و وزن 5.2 کیلوگرم طراحی و به بازار عرضه شده است و با قرار دادن بر روی میز جای بسیار کمی را اشغال می کند. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره در منازل و ادارات کوچک می باشد. علاوه بر این پردازنده ای با سرعت 266 مگاهرتز در این پرینتر به کار رفته است که عملکردی سریع و بدون هنگی را در اختیار شما قرار می دهد.
عملکردی سریع و روان، بدون هنگی

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108 برای مصارف خانگی، ادارت و شرکت های کوچک که دارای حجم کاری کم و سبک می باشند مناسب است. با استفاده از این پرینتر می توانید سرعت کارهای خود را افزایش دهید و نیازی نیست برای تهیه پرینت به مغازه های ارائه چاپ مراجعه کنید. چاپگر لیزری اچ پی Pro P1108 با سرعت و کیفیت مناسب در تهیه پرینت عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.
پس چنانچه قصد خرید پرینتر تک کاره لیزری اچ پی P1108 را دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پرینتر لیزری به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نموده و یا با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمائی های لازم درباره نحوه خرید انوع پرینتر لیزری را به شما ارائه دهند.
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro P1108

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn

پرینتر اچ پی Pro M403dn
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 38 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M403dn

 پرینتر یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری در محیط های شرکتی و اداری محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار باید به پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn اشاره کنیم که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است. این پرینتر اچ پی برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با کیفیت را برآورده می سازد.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M403dn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M403dn

  • بالاترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید

کیفیت چاپ همواره یکی از مهمترین معیار ها در خرید پرینتر لیزری به شمار می آید. در رابطه با پرینتر تک کاره اچ پی Pro M403dn می توان گفت، کیفیت چاپ عالی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi  است و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوحی کاملا مطلوب به چاپ می رساند. چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M403dn در چاپ تصاویر و متن های سیاه و سفید کارایی بالایی دارد و بهترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M403dn
  • سرعت مناسب در چاپ های متوالی

مشخصه دیگر پرینتر لیزری اچ پی Pro M403dn سرعت مناسب آن در ارائه پرینت است. این چاپگر اولین خروجی را در عرض 5.7 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن قادر به چاپ 38 برگ در دقیقه می باشد، این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری کاملا قابل قبول است و باعث شده تا بتوان پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Pro M403dn را یک پرینتر سریع دانست.
پرینتر لیزری اداری اچ پی Pro M403dn قابلیت چاپ 80 هزار برگ در ماه را دارد و برای حجم کاری متوسط و نیمه سنگین بسیار ایده آل و مناسب می باشد. لازم به ذکر است که شرکت سازنده این دستگاه پرینتر در رابطه با میزان کار ماهیانه آن توصیه کرده است که برای حفظ طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت آن در طول ماه برای 750 تا 4000 برگ پرینت استفاده شود.
سرعت مناسب در چاپ های متوالی
  • طراحی شده در ابعاد و وزن مناسب، استفاده به صورت رومیزی

پرینتر لیزری اچ پی Pro M403dn در ابعاد 381*357*216 میلی متر و وزن 8.58 کیلو گرم طراحی و عرضه شده است و به صورت رومیزی می باشد. بنابراین برای ادارات کوچک و منازل که به دنبال خرید پرینتر تک کاره لیزری مشکی جمع و جور و با کیفیت هستند گزینه ایده آلی می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M403dn

  • افزایش گنجایش ذخیره کاغذ، پشتیبانی از سینی اختیاری

سینی اصلی چاپگر لیزری اچ پی Pro M403dn گنجایش قرار گرفتن 250 برگ در سینی اصلی را دارد و دارای یک سینی چندمنظوره با ظرفیت 100 برگ است. شما قادر هستید تا متناسب با نیاز خود از انواع کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذ های آرشیوی، بازیافتی، ضخیم، نازک، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر لیزری اچ پی استفاده کنید. در صورت نیاز به کاغذ بیشتر، امکان تهیه سینی اختیاری 550 برگی نیز در پرینتر لیزری تک کاره اچ پی Pro M403dn برای شما وجود دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M403dn
  • سازگار با تونر کارتریج هایی با دوام و مرغوب

در پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro M403dn یک تونر کارتریج مشکی قابل استفاده می باشد. این پرینتر با تونر کارتریج های HP 28X و HP 28A سازگار می باشد که ظرفیت چاپ این تونر کارتریج ها به ترتیب برابر با 9200 و 3000 برگ می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود. استفاده از این تونر کارتریج های با دوام متن هایی واضح و با کیفیت را برای شما به همراه خواهند داشت.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn

  • راه های ارتباطی با دستگاه های دیگر

اتصال چاپگر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro M403dn به دستگاه های دیگر به صورت با سیم امکان پذیر است. این دستگاه به پورت های USB مجهز است و به شما اجازه می دهد بتوانید به آسانی انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و ... را از طریق کابل به پرینتر متصل کرده و فایل های آنها را چاپ کنید. همچنین از طریق این پورت می توانید فلش مموری خود را به پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی حافظه آن را پرینت بگیرید.
راه های ارتباطی با دستگاه های دیگر
  • صدور فرمان چاپ از راه دور

با استفاده از پرینتر لیزری HP Pro M403dn قادر خواهید بود تا در هر جایی که حضور دارید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. این پرینتر با سرویس های Apple AirPrint,Google Cloude Print وMopria سازگار است که با ثبت دستگاه خود در آنها قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل ها را به آن ارسال و دستور چاپ را صادر کنید. علاوه بر این چاپگر لیزری اچ پی M403dn از اپلیکیشن Mobile Apps نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن با انواع گوشی های اندرویدی و ios سازگار است و قابلیت کنترل پرینتر از طریق گوشی را به شما می دهد.
  • از پرینتر رومیزی به صورت گروهی استفاده کنید!

پشتیبانی از شبکه های کابلی پرسرعت یکی دیگر از ویژگی های پرینتر تحت شبکه اچ پی Pro M403dn است که اجازه استفاده گروهی از آن را به شما می دهد. در این حالت از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان می توان به پرینتر دسترسی داشت و با آن کار کرد.
از پرینتر رومیزی به صورت گروهی استفاده کنید!
  • عملکردی سریع و روان

در پرینتر رومیزی اچ پی Pro M403dn سخت افزار مناسبی به کار رفته است که باعث می شود تا این پرینتر در حین استفاده با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن مواجه نشود. این سخت افزار شامل پردازنده با سرعت 1200 مگاهرتز و حافظه رم 128 مگابایت می شود که عملکردی سریع و نرم و روان را برای شما به ارمغان می آورد.

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn با ویژگی هایی مانند قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، کیفیت و سرعت مطلوب در چاپ، مجهز بودن به پورت USB و تحت شبکه بودن و پشتیبانی از تونر کارتریج های با کیفیت یکی از پرینتر های مناسب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی است. پس اگر به دنبال دستگاهی با دوام و خوش ساخت هستید و کیفیت چاپ برای شما اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری اچ پی Pro M403dn انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری رومیزی را با بهترین قیمت دارید، با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای سیاه و سفید لیزری را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سوالات خود در رابطه با این محصول را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M403dn

پاور بانک هوکو Hoco J20 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

پاور بانک هوکو J20
وزن: 275 گرم
ظرفیت باتری: 8000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J20

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در طول روز با گوشی موبایل زیاد کار می کنید، احتمالاً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ باتری آن مواجه شده اید. به خصوص اگر در بیرون از منزل باشید و دسترسی به پریز برق برای شما امکان پذیر نباشد، تمام شدن شارژ باتری گوشی می تواند دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد کند! یک راه حل ایده آل برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، استفاده از پاور بانک هوکو Hoco J20 با ظرفیت 8000 میلی آمپر است. اگر قصد خرید پاور بانک برای هدیه دادن را دارید، پاوربانک هوکو J20 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود چرا که یک پاور بانک با ظاهر جذاب و زیبایی است!
مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J20
  • طراحی ظاهری زیبا و متفاوت

پاوربانک جیبی هوکو مدل Hoco J20 در ابعاد 128*100*23 میلی متر و وزن 275 گرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این پاوربانک طراحی متفاوت و جذاب آن است. این پاوربانک به شکل یک کیف دستی کوچک و در رنگ های آبی، سبز و صورتی طراحی شده و به خصوص برای استفاده بانوان یک گزینه ایده آل است! همراه با پاور بانک هوکو J20 یک کابل رابط نیز ارائه شده که به شکل دسته کیف دو سمت بالایی بدنه آن را به هم متصل می کند. این کابل علاوه بر امکان شارژدهی، در حمل راحت تر پاوربانک هم به شما کمک زیادی می کند و در قیمت پاور بانک هوکو J20 نیز مؤثر بوده است.
طراحی ظاهری زیبا و متفاوت
  • دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید!

در شارژر همراه هوکو J20 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که ظرفیتی معادل با 8000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورد. این میزان ظرفیت برای حدود 2 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه کنید که این تعداد دفعات شارژ به طور کامل به ظرفیت باتری گوشی موبایل بستگی دارد.
علاوه بر شارژ گوشی، پاور بانک 8000 میلی آمپری هوکو J20 قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر مانند تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... را نیز دارد. اما بهتر است تا از این پاوربانک برای مصارف سنگین و شارژدهی به دستگاه های پر مصرف استفاده نشود.
دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید!
  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

بر روی بدنه پاور بانک هوکو J20 دو پورت خروجی USB تعبیه شده است. همان طور که اشاره کردیم، این پاوربانک دارای یک کابل متصل به بدنه نیز هست که می توان از آن برای شارژ کردن دستگاه های مورد نظرتان بهره ببرید. پس می توان گفت که پاور بانک دو پورت هوکو J20 قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که شدت جریان خروجی شارژر همراه هوکو J20 حداکثر برابر با 2.1 آمپر است که باعث می شود تا دستگاه های مورد نظر شما (به خصوص گوشی) با سرعت بسیار مطلوبی شارژ شوند.
امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

پاور بانک هوکو Hoco J20 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

  • سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

پاور بانک هوکو مدل Hoco J20 دارای دو پورت ورودی (شامل یک پورت MicroUSB) است که برای شارژ کردن باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت ها برابر با 2.0 آمپر است و سرعت بسیار مناسبی در شارژگیری را به شما ارائه می دهد. به طوری که نیازی نیست تا مدت زمانی طولانی برای تکمیل شارژ باتری پاوربانک منتظر بمانید. شما می توانید برای مطلع شدن از میزان شارژ باقی مانده تقریبی باتری پاوربانک، از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید.
سرعت مناسب در شارژ شدن باتری پاوربانک

جمع بندی

پاور بانک هوکو Hoco J20 با ظرفیت 8000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو پورت خروجی، دو پورت ورودی و کابل شارژ همراه، تمام نیازهای شما در شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال را برآورده می کند. همچنین این پاوربانک با طراحی ظاهری متفاوت و رنگ بندی زیبا برای آن دسته از کاربرانی به استفاده از محصولات خاص و جذاب علاقه دارند، انتخاب مناسبی است.
اگر قصد خرید پاوربانک هوکو J20 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نظرات خود درباره این پاوربانک را در بخش کامنت های سایت مطرح کرده و به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاور بانک هوکو Hoco J20 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

پاور بانک هوکو J3
وزن: 260 گرم
ظرفیت باتری: 8000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دستگاه های دارای فناوری شارژ سریع (QC 3.0)
تعداد پورت: یک پورت خروجی USB و یک پورت مشترک برای ورودی و خروجی از نوع USB Type-C

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J3

پاور بانک J3 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت شرکت هوکو است که با به همراه داشتن آن خیالتان به طور کامل بابت تمام نشدن شارژ گوشی راحت خواهد بود! پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست تا ساعت های طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های مورد نظرتان منتظر بمانید! پس اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی محصولی کارآمد و مرغوب هستید، پاوربانک هوکو Hoco J3 را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو J3
  • ابعاد جمع و جور، طراحی ظاهری ساده اما شیک

با توجه به قابل حمل بودن پاوربانک، یکی از مشخصات مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشت ابعاد و وزن دستگاه است. شارژر همراه هوکو J3 در ابعاد 113*78*23 میلی متر و وزن 260 گرم ارائه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می گیرد. به طوری که می توانید این پاوربانک وایرلس را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود گذاشته و از آن در مکان های مختلف استفاده کنید.
پاوربانک جیبی هوکو J3 از لحاظ ویژگی های ظاهری و کیفیت ساخت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و دارای مقاومت قابل قبولی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار یا خراشیدگی است. به طور کلی پاور بانک هوکو J3 دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و حس خوشایندی را در هنگام استفاده به شما منتقل می کند.
ابعاد جمع و جور، طراحی ظاهری ساده اما شیک
  • مناسب برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

باتری پاور بانک هوکو J3 دارای ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای حدود دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است متغیر باشد. به طور کلی پاور بانک 8000 میلی آمپری هوکو J3 برای شارژ کردن گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست انتخاب ایده آلی است. البته بهتر است تا از این پاوربانک برای مصارف سنگین و شارژ دستگاه های پر مصرف استفاده نشود.
مناسب برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (فست شارژ)

پاوربانک هوکو 8000 میلی آمپر مدل Hoco J3 دارای یک پورت خروجی از نوع USB است و از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. دقت کنید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی یا دیگر دستگاه مورد نظر شما نیز باید با فناوری شارژ سریع سازگار باشد.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (فست شارژ)
  • مجهز به پورت USB Type-C با قابلیت شارژ دو طرفه

نکته قابل توجه در رابطه با پاور بانک فست شارژ هوکو J3 مجهز بودن آن به یک پورت USB Type-C است که قابلیت شارژ دو طرفه را دارد و هم می توان از آن به عنوان ورودی (برای شارژ باتری پاوربانک) و هم خروجی (برای شارژ دستگاه های دیگر) استفاده کرد. شدت جریان این پورت برابر با 3 آمپر است و دارای سرعتی بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری است. با توجه به این پورت ورودی/ خروجی، می توان قیمت پاور بانک تایپ سی هوکو J3 را کاملاً مناسب دانست.
مجهز به پورت USB Type-C با قابلیت شارژ دو طرفه
  • نشانگر های روشن حاکی از میزان شارژ باقی مانده

پاوربانک 8000 میلی آمپری هوکو J3 دارای یک پورت ورودی دیگر از نوع MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و باتری پاوربانک را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به پورت های ورودی عادی شارژ می کند. بر روی کناره بدنه پاوربانک هوکو J3 پنج نشانگر LED نیز تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری به طور تقریبی آگاه می کنند.
نشانگر های روشن حاکی از میزان شارژ باقی مانده

جمع بندی

در مجموع می توان پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر را با توجه به پشتیبانی آن از فناوری فست شارژ و مجهز بودن به پورت USB Type-C یک پاوربانک با کیفیت و پر سرعت در شارژدهی دانست که به خوبی نیازهای روزمره شما را در شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت برطرف می کند.
اگر قصد خرید پاوربانک هوکو J3 را دارید، جهت دریافت قیمت پاوربانک و همچنین اطلاع از نحوه خرید لوازم جانبی موبایل از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.
پاور بانک هوکو Hoco J3 با ظرفیت 8000 میلی آمپر

ماشین حساب سیتیزن Citizen SDC-8360

ماشین حساب سیتیزن SDC-8360
تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SDC-8360

اگر قصد خرید ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه، منزل، اداره یا شرکت و امور مالی خود را دارید و در جستجوی محصولی با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، ماشین حساب سیتیزن Citizen SDC-8360 را مد نظر داشته باشید. این ماشین حساب که یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است، تمام نیازهای شما در انجام محاسبات عادی را برطرف می کند و یک انتخاب ایده آل برای استفاده های روزمره شما خواهد بود.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SDC-8360
  • مجهز به دکمه هایی بزرگ و با فاصله

شاید اولین نکته ای که در نگاه اول به ماشین حساب سیتیزن مدل SDC-8360 توجه شما را به خود جلب می کند، دکمه های بزرگ آن باشد! دکمه های این ماشین حساب ساده حسابداری دارای ابعاد بسیار مناسبی نسبت به ابعاد کلی ماشین حساب 130*140*25 هستند و به صورت کاملاً با فاصله از یکدیگر طراحی شده اند. این ویژگی سبب می شود تا بتوان ماشین حساب بزرگ سیتیزن SDC-8360 را برای انجام محاسبات سریع مناسب دانست. چرا که در هنگام وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب به ندرت دچار اشتباه می شوید و می توانید محاسبات خود را با بالاترین سرعت و دقت به پیش ببرید.
مجهز به دکمه هایی بزرگ و با فاصله
  • زاویه دید بسیار مناسب صفحه نمایش

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب رومیزی سیتیزن SDC-8360 صفحه نمایش بزرگ آن است که قابلیت نمایش 10 رقم را دارد. این نمایشگر اعداد را در اندازه بزرگ و با وضوحی بسیار مطلوب نمایش می دهد و به شما در استفاده آسان تر از ماشین حساب کمک زیادی می کند. همچنین صفحه نمایش ماشین حساب سیتیزن SDC-8360 به صورت شیب دار طراحی شده که در هنگام قرار دادن آن بر روی میز، زاویه دیدی عالی را برای شما به ارمغان می آورد.
زاویه دید بسیار مناسب صفحه نمایش
  • یک دستیار محاسباتی ایده آل در فعالیت های روزمره!

با استفاده از ماشین حساب ساده سیتیزن SDC-8360 می توانید محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، از قابلیت تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس) بهره ببرید، به محاسبه درصد بپردازید و از اعداد جذر بگیرید. همچنین ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن SDC-8360 دارای دکمه های M+، M- و MRC نیز هست که برای کار با حافظه مورد استفاده قرار می گیرند و نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات شما دارند. از طریق این دکمه ها قادر هستید تا اعداد دلخواه و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید.
یک دستیار محاسباتی ایده آل در فعالیت های روزمره!

ماشين حساب سیتیزن Citizen SDC-8360

  • خوش ساخت و با دوام، قابل استفاده برای سال ها

با تهیه ماشین حساب سیتیزن SDC-8360 خیالتان برای سال ها از داشتن یک ماشین حساب مرغوب راحت خواهد بود! این ماشین حساب فروشگاهی دارای بدنه ای مقاوم و با دوام است و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند. همچنین دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.
خوش ساخت و با دوام، قابل استفاده برای سال ها
  • دوام بالای شارژ باتری

انرژی مورد نیاز ماشین حساب سیتیزن SDC-8360 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود و ماشین حساب در طول روز و در مکان های دارای نور کافی بدون نیاز به باتری عمل می کند. این ویژگی سبب دوام بالای شارژ باتری ماشین حساب می شود و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نخواهید داشت.
دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

ماشین حساب سیتیزن Citizen SDC-8360 با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت بسیار مطلوب، مجهز بودن به صفحه نمایش و دکمه هایی بزرگ، قابلیت تغذیه از نور محیط و انجام محاسبات روزمره ریاضی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کسب و کار شما خواهد بود.
شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب ساده سیتیزن SDC-8360 و اطلاع از نحوه خرید انواع ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
ماشين حساب سیتیزن Citizen SDC-8360

شارژر فندکی هویت Havit H212

شارژر فندکی هویت H212
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت H212

اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و در جستجوی محصولی با دوام، با کیفیت و دارای عملکرد عالی در حین شارژدهی هستید، شارژر فندکی هویت Havit H212 را مد نظر داشته باشید! این شارژر فندکی قابل استفاده در انواع خودروهای سواری، کامیون، وانت و... می باشد و به خوبی از عهده تأمین شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال شما بر می آید. بنابراین بدون داشتن دغدغه بابت تمام شدن شارژ گوشی، می توانید به رانندگی های طولانی مدت بپردازید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هویت H212
  • با دوام و خوش ساخت

شارژر فندکی هویت مدل Havit H212 در ابعاد 74 * 31 * 31 میلی متر و وزن 29.3 گرم عرضه شده و فضای بسیار کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. شرکت هویت در ساخت این شارژر فندکی از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است. از آنجا که مواد اولیه به کار رفته در ساخت شارژر فندکی هویت H212 از نوع مرغوبی هستند، دوام و طول عمر بالای این محصول تضمین شده است. بنابراین با خیالی راحت بابت مقاومت بالای شارژر فندکی هویت H212 در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی، می توانید از آن در داخل خودروی خود استفاده نمایید.
با دوام و خوش ساخت
  • سه دستگاه متفاوت را به صورت هم زمان شارژ کنید!

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی شارژر فندکی ماشین هویت H212 مجهز بودن آن به سه پورت خروجی از نوع USB است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این شارژر متصل نمایید. بنابراین شارژر فندکی سه پورت هویت H212 هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو قابل استفاده می باشد.
سه دستگاه متفاوت را به صورت هم زمان شارژ کنید!
به طور کلی از شارژر فندکی خودرو هویت H212 برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد.
  • اختصاص شدت جریان مناسب به صورت هوشمند

شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین هویت H212 در زمان اتصال سه دستگاه به آن در مجموع برابر با 4.2 آمپر می باشد و از این جهت سرعت شارژدهی بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های متصل به شارژر فندکی هویت H212 نخواهید داشت. همچنین این شارژر فندکی از قابلیت تخصیص هوشمند شدت جریان به هر یک از دستگاه های متصل به آن (متناسب با نیاز هر دستگاه) برخوردار است. به این ترتیب به باتری دستگاه های متصل به شارژر در حین شارژدهی آسیب وارد نمی شود و از فشار آمدن به باتری خودرو نیز جلوگیری می شود.
اختصاص شدت جریان مناسب به صورت هوشمند

شارژر فندکی هویت Havit H212

  • تضمین ایمنی دستگاه ها در حین شارژ شدن

با استفاده از شارژر فندکی هویت H212 دیگر نگران آسیب دیدن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین شارژ شدن نباشید! این شارژر فندکی مقاومت بالایی در برابر نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما دارد و از دستگاه های متصل به آن در صورت رخ دادن چنین اختلالاتی محافظت می کند.
تضمین ایمنی دستگاه ها در حین شارژ شدن
بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین هویت H212 (در قسمت کناری پورت های خروجی) یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک خودرو با رنگ آبی روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق در دستگاه مطلع می کند.

جمع بندی

در مجموع شارژر فندکی هویت Havit H212 هر آنچه را که از یک شارژر با کیفیت و مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این شارژر می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید و از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید.
شارژر فندکی هویت Havit H212
شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی خودرو هویت H212 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. جهت اطلاع از نحوه خرید و دریافت قیمت شارژر فندکی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. چنانچه پیش از این از شارژر فندکی هویت H212 استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک کنید.
شارژر فندکی هویت Havit H212

شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U

شارژر فندکی اوریکو UCE-2U
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: برای شارژ انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی، آیفون، آیپد، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U

شارژر فندکی Orico UCE-2U یکی از محصولات با کیفیت شرکت معتبر اوریکو می باشد که برای استفاده در داخل خودرو به منظور تأمین شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال طراحی و روانه بازار شده است. این شارژر فندکی در قسمت فندک انواع ماشین های سواری، کامیون، وانت و... قابل نصب بوده و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U تا انتهای متن با ما همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U
  • سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U قادر به تأمین شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاور بانک و دیگر دستگاه های دیجیتال می باشد و می توان آن را یک شارژر فندکی همه کاره دانست! این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد.
سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال
شارژر فندکی دو پورت اوریکو UCE-2U از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد کاربرد دارد. پس با تهیه این شارژر فندکی قادر به شارژ کردن انواع گوشی های موبایل خواهید بود.
  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCE-2U مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ است. این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر این اختلالات به طور کامل محافظت می کند و یک شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین شارژر فندکی UCE-2U از تکنولوژی جدید شرکت اوریکو به منظور شارژدهی بهینه بهره می برد و از بالا رفتن دما در حین شارژدهی جلوگیری می کند.
محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر
  • سریع در شارژدهی، افزایش طول عمر باتری

مجموع شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCE-2U حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث شارژ شدن سریع تر دستگاه های متصل به شارژر، به خصوص گوشی، می شود و دیگر نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ دستگاه هایتان نخواهید داشت.
سریع در شارژدهی، افزایش طول عمر باتری
نکته ای که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که شارژر فندکی اوریکو UCE-2U مجهز به IC هوشمند است و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه متصل به آن تنظیم می نماید. این ویژگی باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه متصل به شارژر و کاهش فشار به باتری خودرو می شود.

شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U

  • نسوز، مقاوم و با دوام

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCE-2U در ابعاد 46 * 30 * 30 میلی متر عرضه شده و با توجه به ابعاد جمع و جوری که دارد، کوچکترین اختلالی در رانندگی شما ایجاد نخواهد کرد. این شارژر فندکی از پلی کربنات نسوز ساخته شده و به طور کامل در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع 1.2 متری، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاوم است. به طوری که می توان گفت که شارژر فندکی اوریکو UCE-2U برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما در تأمین شارژ دستگاه های مورد نظرتان در داخل خودرو خواهد بود.
نسوز، مقاوم و با دوام

جمع بندی

اگر قصد خرید شارژر فندکی برای ماشین را دارید و در جستجوی محصولی با دوام، خوش ساخت و با کیفیت عالی در شارژدهی هستید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U را مدنظر داشته باشید. این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند مجهز بودن به IC هوشمند، محافظت از دستگاه های متصل به آن و ارائه شارژ ایمن، سازگاری با انواع دستگاه های دیجیتال و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان به یکی از شارژرهای فندکی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شده است.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U
چنانچه شما هم قصد خرید شارژر فندکی اوریکو UCE-2U را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی موبایل را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی اوریکو UCE-2U اقدام نمایید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCE-2U

دستگاه کپی زیراکس Xerox 5765

دستگاه کپی زیراکس 5765
نوع: لیزری، ایستاده، سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی:
2.7 ثانیه
سرعت کپی: 75 برگ در دقیقه بر روی برگه A4
وضوح چاپ:  600*600 dpi
حافظه: 640 مگابایت

معرفی دستگاه کپی زیراکس 5765

یک دستگاه کپی سریع و با کیفیت می تواند تأثیر زیادی در رونق کسب و کار شما داشته باشد و رضایت مشتریانتان را به خوبی جلب کند. دستگاه کپی زیراکس Xerox 5765 یکی از محصولات با دوام و با کیفیت شرکت زیراکس است که چهار قابلیت کپی و پرینت سیاه و سفید (در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک)، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه کپی دارای توان ماهیانه 250 هزار کپی است و می توان بر روی آن برای استفاده در واحدهای تکثیر ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و به طور کلی کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد.
معرفی دستگاه کپی زیراکس 5765

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5765

  • تهیه کپی در کمتر از یک ثانیه به ازای هر برگ!

اگر سرعت انجام کپی برایتان اهمیت زیادی دارد، دستگاه فتوکپی زیراکس 5765 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این دستگاه قادر به انجام 65 کپی در دقیقه می باشد و می توان گفت که برای ارائه کپی به کمتر از یک ثانیه به ازای هر برگ زمان نیاز دارد. این ویژگی باعث می شود تا بتوان دستگاه کپی اداری زیراکس 5765 را برای انجام کپی های متوالی در تعداد متوسط و زیاد کاملاً ایده آل دانست. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی اداری قابلیت کپی بر روی کاغذ A3 را نیز دارد و در این حالت سرعت آن برابر با 42 برگ در دقیقه می باشد که سرعتی بسیار مطلوب در چاپ در ابعاد بزرگ به حساب می آید.
در هنگام راه اندازی نیز دستگاه کپی زیراکس 5765 سرعت قابل توجهی دارد و در کمتر از 30 ثانیه از زمان روشن کردن آن، گرم و آماده به کار می شود. همچنین این دستگاه کپی زیراکس اولین کپی سیاه و سفید را تنها در عرض 2.7 ثانیه ارائه می دهد و به سریع تر پیش رفتن کارهای شما کمک زیادی می کند.
از جمله قابلیت های دستگاه کپی سیاه و سفید اداری زیراکس 5765 می توان به تهیه کپی از کتاب و کارت شناسایی، حذف حاشیه ها، تنظیم تصویر در مرکز صفحه و بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد اشاره کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی زیراکس 5765
  • کیفیت در کنار سرعت!

دستگاه کپی چند کاره زیراکس 5765 در حالت استاندارد دارای رزولوشن کپی 600*600 dpi است که امکان ارتقای آن به 4800*600 dpi نیز وجود دارد. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت و وضوح موارد کپی شده با این دستگاه اطمینان داشت. دستگاه کپی زیراکس 5765 در هنگام انجام پرینت نیز از کیفیتی بسیار مطلوب برخوردار است و تمام انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه کپی لیزری دارای دو رزولوشن پرینت 600*600 dpi و 1200*1200 dpi است و حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوح و میزان خوانایی بالایی به روی کاغذ منتقل می کند.
کیفیت در کنار سرعت!
  • امکان استفاده در شبکه های کابلی و پرینت مستقیم از روی فلش مموری

پورت های ارتباطی دستگاه فتوکپی چهار کاره زیراکس 5765 شامل USB و اترنت می شود و امکان اتصال آن به کامپیوتر و شبکه های کابلی وجود دارد. با استفاده از این دستگاه کپی در قالب شبکه های کابلی می توانید به آن از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان دسترسی داشته باشید. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که دستگاه فتوکپی زیراکس 5765 با سیستم عامل های ویندوز (نسخه ویندوز 7 و قبل تر) و مک سازگار است.
دستگاه کپی زیراکس 5765 قادر به پرینت فایل های موجود بر روی فلش مموری نیز هست. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB دستگاه کپی متصل کنید و دیگر نیازی به اتصال دستگاه به کامپیوتر نیست.
امکان استفاده در شبکه های کابلی و پرینت مستقیم از روی فلش مموری

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Xerox WorkCentre 5765

  • مجهز به سینی هایی با ظرفیت بالای کاغذ

در دستگاه کپی زیراکس مدل Xerox WorkCentre 5765 در حالت استاندارد از دو سینی 500 برگی، یک سینی 1600 برگی، یک سینی 2000 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی استفاده شده که در مجموع ظرفیت کاغذ 4700 برگ را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در ابعاد A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای بازیافتی، سربرگ دار، پانچ شده، ضخیم و فرم های از پیش چاپ شده در این سینی ها استفاده کنید. علاوه بر این، دستگاه کپی ایستاده زیراکس 5765 با یک محفظه بزرگ 4000 برگی نیز سازگار است که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. توجه داشته باشید که در این سینی که بر قیمت دستگاه فتوکپی ایستاده زیراکس 5765 نیز تأثیرگذار است، می توان از کاغذهایی در ابعاد A4 استفاده کرد.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Xerox WorkCentre 5765
  • کیفیت عالی تونر کارتریج

در دستگاه کپی سیاه و سفید زیراکس 5765 از یک تونر کارتریج مشکی مدل 006R1146 استفاده شده است. این تونر کارتریج که دارای ظرفیت چاپ 50 هزار برگ می باشد، از کیفیتی عالی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آن از میزان ماندگاری بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. چنانچه قصد خرید تونر کارتریج برای دستگاه کپی زیراکس WorkCentre 5765 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کیفیت عالی تونر کارتریج

دستگاه کپی زیراکس Xerox WorkCentre 5765

  • قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر قصد تهیه اسکن از اسناد مورد نظر خود را دارید، در این زمینه هم دستگاه کپی چهار کاره زیراکس 5765 به کار شما خواهد آمد! اسکنر به کار رفته در این دستگاه کپی ایستاده دارای سرعت اسکن 80 تصویر در دقیقه است و با رزولوشن حداکثر 600*600 dpi قادر به تهیه اسکن رنگی از اسناد می باشد. این اسکنر قابلیت هایی مانند اسکن اسنادی با ابعاد حداکثر A3، ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF معمولی و قابل جستجو، TIFF، JPEG و XPS و ارسال آنها به فولدر موجود در شبکه یا اکانت ایمیل را در اختیار شما قرار می دهد.
قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد
  • کارآمد در ارسال و دریافت فکس

دستگاه فتوکپی چند کاره زیراکس 5765 به یک مودم فکس با سرعت 33 kbps نیز مجهز است و قادر به ارسال فکس در کمتر از 4 ثانیه به ازای هر برگ می باشد. همچنین این دستگاه کپی دارای 256 مگابایت حافظه نیز هست و فضای کافی برای ذخیره شماره ها و فکس های ارسالی و دریافتی را در اختیار شما قرار می دهد.
کارآمد در ارسال و دریافت فکس

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، دستگاه کپی زیراکس Xerox 5765 دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و کیفیتی بسیار مطلوب در کپی و پرینت را به شما ارائه می دهد. همچنین این دستگاه کپی در زمینه تهیه اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس نیز کارایی بالایی دارد و تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند.
شرکت ایده برتر پارسیان دستگاه فتوکپی زیراکس 5765 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. شما می توانید برای دریافت قیمت دستگاه کپی و مواد مصرفی آن و هم چنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین دستگاه کپی سیاه و سفید به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه درباره ویژگی های این دستگاه کپی سیاه و سفید ایستاده نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.
دستگاه کپی زیراکس Xerox WorkCentre 5765