۱۳۹۸ آذر ۱۶, شنبه

ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150

ماشین حساب شارپ  EL-5150
تعداد ارقام: 24 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
 
لینک خارجی چک شود

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-5150

شاید برایتان پیش آمده که در هنگام کار با یک ماشین حساب مهندسی نیاز به استفاده از یک فرمول خاص را داشته اید اما به دلیل تعریف نشدن این فرمول در ماشین حساب با مشکل مواجه شده باشید. ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150 یکی از ماشین حساب های مهندسی قابل برنامه ریزی است و به شما اجازه می دهد تا تابع، فرمول یا معادلات مورد نظر خود را تعریف و آنها را در حافظه دستگاه ذخیره کنید. از این جهت می توان گفت که این ماشین حساب شارپ تمام نیازهای شما در انجام محاسبات علمی و پیچیده را برآورده خواهد کرد!
قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-5150
شرکت شارپ در ماشین حساب شارپ مدل Sharp EL-5150 از طراحی متفاوتی نسبت به دیگر ماشین حساب های مهندسی استفاده کرده است و  به صورت افقی طراحی شده است. این ماشین حساب دارای ابعاد 175 * 75 * 15 میلی متر و وزن 158 گرم می باشد و هم به صورت رومیزی می توان از آن استفاده کرد و هم می توان آن را به راحتی با خود حمل کرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-5150

طراحی افقی ماشین حساب مهندسی شارپ مدل EL-5150 باعث شده تا این ماشین حساب به صفحه نمایشی بزرگ مجهز باشد. صفحه نمایش تک خطی این ماشین حساب مهندسی رومیزی قابلیت نمایش 24 رقم را دارد و کاملاً برای انجام محاسبات سنگین و کار با فرمول ها و توابع مختلف مناسب می باشد.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150

از میان قابلیت های ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150 می توان به امکان انجام محاسبات مثلثاتی و آماری، ترکیبیات و جایگشت، انجام محاسبات مربوط به منطق ریاضی، محاسبه ریشه n ام اعداد، محاسبه لگاریتم و استفاده از اعداد نمایی، محاسبات برداری و کار با سیگما و حاصل جمع دنباله اعداد اشاره کرد. همچنین همان طور که اشاره شد این ماشین حساب قابل برنامه ریزی نیز هست و می توانید فرمول های مورد نظر خود را در آن ایجاد کنید.
ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150
ماشین حساب مهندسی شارپ مدل Sharp EL-5150 از طراحی ظاهری ساده ای بهره می برد. اما در عین سادگی می توان این ماشین حساب را بهترین ماشین حساب مهندسی از لحاظ کیفیت ساخت آن دانست. چرا که ماشین حساب ضد ضربه شارپ EL-5150 به خوبی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی مقاوم سازی شده و از طول عمر بسیار بالایی بهره می برد. علاوه بر این ماشین حساب شارپ EL-5150 دارای درپوش محافظ نیز هست و در مقابل آسیب های محیطی مانند گرد و غبار به آسانی صدمه نمی بیند.
دکمه های ماشین حساب رومیزی شارپ EL-5150 از فاصله مناسبی از یکدیگر برخوردارند اما ابعاد آنها به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب کمی کوچک است. بنابراین در هنگام وارد کردن ارقام و فرمول نویسی با آنها باید دقت بالایی داشته باشید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150
انرژی مورد نیاز ماشین حساب شارپ EL-5150 از باتری تأمین می شود و قابلیت تغذیه از نور محیط برای آن در نظر گرفته نشده است. در عوض این ماشین حساب دارای قابلیت خاموش شدن خودکار می باشد و پس از مدتی بدون استفاده ماندن، به صورت اتوماتیک در حالت خاموش قرار می گیرد. بدین ترتیب در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.
ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150
برای دریافت قیمت ماشین حساب مهندسی شارپ به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین چنانچه در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب مهندسی شارپ Sharp EL-5150 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.
ماشین حساب شارپ Sharp EL-5150

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر