۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1810W

پرینتر سامسونگ SL-C1810W

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 19 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*9600 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1810W

وجود یک پرینتر مرغوب و با کیفیت در هر اداره و شرکتی امری ضروری است! شرایطی را تصور کنید که قصد ارائه یک گزارش مهم به مدیر خود را دارید و درست در لحظه آخر در هنگام چاپ آن، به دلیل کیفیت پایین پرینتر به دردسر بیفتید! برای اینکه برای مدتی طولانی این مشکلات برایتان پیش نیاید و از بالاترین کیفیت چاپ بهره مند شوید، ما استفاده از پرینتر لیزری سامسونگ مدل Samsung Xpress SL-C1810W را به شما پیشنهاد می کنیم!
پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ SL-C1810W قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو را دارد و برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک و همین طور مصارف خانگی گزینه ایده آلی به شمار می آید.
معرفی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1810W

قابلیت ها و مشخصات فنی چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ SL-C1810W

کیفیت چاپ عالی در کنار سرعت مناسب

یکی از مهم ترین مشخصه های پرینتر لیزری سامسونگ SL-C1810W کیفیت چاپ عالی آن هم در هنگام چاپ سیاه و سفید و هم در هنگام چاپ رنگی است! این پرینتر که یکی از انواع پرینترهای لیزری به شمار می آید، دارای رزولوشن حداکثر 9600*600 dpi می باشد و کیفیت و وضوحی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ SL-C1810W

در کنار کیفیت مطلوب در چاپ، باید به سرعت مناسب پرینتر تک کاره سامسونگ SL-C1810W نیز اشاره کنیم. این پرینتر برای ارائه اولین خروجی به کمتر از 16 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن با قادر به چاپ 19 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی ادارای میزان مناسبی برآورد می شود و می توان بر روی آن برای چاپ های متوالی در تعداد کم حساب باز کرد.
از پرینتر رومیزی سامسونگ SL-C1810W برای چاپ 40000 برگ در ماه می توانید استفاده کنید. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سامسونگ، تعداد چاپ هایی که در طول ماه با این پرینتر لیزری انجام می دهید بین 700 تا 1500 برگ باشد. از این جهت می توان گفت که چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ SL-C1810W برای کاربری عادی و استفاده برای حجم کاری کم یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.
کیفیت چاپ عالی در کنار سرعت مناسب

مجهز به قابلیت های وایرلس

مجهز بودن به وای فای یکی دیگر از امکانات کاربردی پرینتر سامسونگ SL-C1810W است که امکان اتصال بی سیم پرینتر به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه ها را فراهم می آورد. این ویژگی باعث سریع تر و راحت تر انجام شدن پرینت های شما می شود و برای چاپ فایل های موجود بر روی گوشی دیگر نیازی به منتقل کردن آنها به کامپیوتر یا لپ تاپ ندارید. همچنین پرینتر وایرلس سامسونگ SL-C1810W از قابلیت NFC نیز پشتیبانی می کند و تنها با نزدیک کردن گوشی یا تبلت خود به بدنه آن، ارتباط میان دو دستگاه برقرار می شود. البته توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما نیز باید از این ویژگی برخوردار باشند.
مجهز به قابلیت های وایرلس

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-C1810W

چاپ بر روی کاغذ های مختلف

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1810W به یک سینی کاغذ 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی مجهز است و شما قادر هستید تا از انواع کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای نازک، ضخیم، بازیافتی، از پیش چاپ شده، پانچ شده، براق، لیبل، مقوای نازک و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی استفاده کنید.

تونر کارتریج های با ظرفیت بالا

در پرینتر لیزری سامسونگ SL-C1810W از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 1000 برگ و سه کارتریج رنگی با ظرفیت چاپ 700 برگ بهره برده شده است. در صورت نیاز به تعویض آنها می توانید از تونر کارتریج های CLT-K504S در این پرینتر لیزری تک کاره استفاده کنید. ظرفیت تونر کارتریج های مشکی و رنگی این مدل به ترتیب 2500 برگ و 1800 برگ می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. برای دریافت قیمت و خرید انواع تونر کارتریج سامسونگ Samsung با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung SL-C1810W

کاربرد پرینتر تک کاره سامسونگ Xpress SL-C1810W

استفاده به صورت گروهی

بر روی بدنه پرینتر تک کاره سامسونگ SL-C1810W پورت های USB نیز تعبیه شده اند و می توانید از طریق آنها و کابل، پرینتر را به کامپیوتر متصل نمایید. ضمن اینکه این پرینتر لیزری سامسونگ samsung از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و امکان کار با آن از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد. پس اگر قصد استفاده از پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-C1810W به صورت تیمی در محل کار خود را دارید، این امکان برای شما مهیا است.

کاربرد پرینتر تک کاره سامسونگ Xpress SL-C1810W

 

در هر مکان و زمانی پرینت کنید

چاپگر لیزری سامسونگ SL-C1810W با سرویس های ارائه دهنده خدمات پرینت از راه دور مانند Apple AirPrint و Google Cloud Print سازگار است. برای استفاده از این سرویس ها ابتدا باید پرینتر خود را در آنها ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل های خود را جهت چاپ به دستگاه ارسال کنید. در این حالت در هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، قادر به کار با پرینتر خود خواهید بود.

در هر مکان و زمانی پرینت کنید

 

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung Xpress SL-C1810W از قابلیت های متعددی برخوردار است و هر آنچه را که از یک پرینتر رومیزی انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری با بهترین قیمت بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع پرینتر لیزری را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
کاربرد پرینتر تک کاره سامسونگ Xpress SL-C1810W

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر