۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

پاوربانک هوکو Hoco B16 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک هوکو B16
وزن: 178 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و ...
تعداد پورت: 1 عدد

مشخصات و امکانات پاوربانک هوکو Hoco B16 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک یا شارژر همراه یکی تجهیزات جانبی پرکاربرد موبایل محسوب می شود که برای تأمین شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برایتان پیش آمده که در شرایطی که در بیرون از منزل یا محل کارتان هستید و به پریز برق هم دسترسی ندارید، شارژ باتری گوشی تان تمام شود! در این شرایط یک پاوربانک مرغوب و با کیفیت به کمک شما خواهد آمد و این امکان را برایتان فراهم می آورد تا در هر جایی که هستید بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. از جمله پاوربانک های خوش ساخت موجود در بازار باید به پاور بانک هوکو مدل Hoco B16 اشاره کنیم که به خوبی از عهده شارژ انواع دستگاه های دیجیتال بر می آید.

مشخصات و امکانات پاوربانک هوکو Hoco B16 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

در شارژر همراه هوکو Hoco B16 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را به شما ارائه می دهد. این میزان ظرفیت پاسخگوی دو تا سه بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند خواهد بود. البته توجه داشته باشید که میزان دفعات ذکر شده به ظرفیت باتری گوشی نیز بستگی دارد. به طور کلی پاوربانک 10000 میلی آمپرهوکو مدل B16 برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد.
مشخصات و امکانات پاوربانک هوکو Hoco B16 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک Hoco B16 را همیشه همراه داشته باشید

اما یکی از معضلاتی که در استفاده از پاوربانک وجود دارد، آسیب دیدن آن در طول فعالیت های روزمره است. پاور بانک ده هزار هوکو B16 از بدنه ای آلومینیومی برخوردار می باشد و مقاومت بالایی در برابر سقوط از ارتفاع کم (مانند رها شدن از دست یا سُر خوردن از روی میز)، ضربه، فشار و خراشیدگی دارد. به همین دلیل با خیالی راحت بابت دوام بالای این پاوربانک ضد ضربه هوکو، می توانید از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

پاور بانک Hoco B16 را همیشه همراه داشته باشید

پاوربانک هوکو Hoco B16 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای تنها 178 گرم وزن می باشد و در ابعاد 143 * 57 * 13 میلی متر روانه بازار شده است. وزن سبک این پاوربانک باعث آسان بودن حمل و جابجایی آن شده و شما با قرار دادن آن در کیف یا جیب خود، قادر هستید تا به راحتی آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید! همچنین پاوربانک جیبی هوکو Hoco B16 از طراحی ظاهری ساده اما شیکی بهره می برد و در هنگام در دست گرفتن آن حس خوبی به شما القا می شود!

عملکرد شارژر همراه هوکو Hoco B16

ارائه سرعت مناسب در شارژدهی

پاور بانک 10000 هوکو B16 دارای یک پورت خروجی USB است و در هر لحظه می توان یک دستگاه را با آن شارژ کرد. این پورت دارای شدت جریان 2.1 آمپر می باشد و سرعت مناسبی در شارژدهی، به خصوص در حین شارژ کردن گوشی، به شما ارائه می دهد. چرا که اکثر گوشی های موبایل برای شارژ شدن به شدت جریان 1.0 آمپری نیاز دارند؛ اما از آنجا که این پاور بانک دارای شدت جریان بالاتری است، گوشی شما را با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی شارژ می کند.

عملکرد شارژر همراه هوکو Hoco B16

جمع بندی

شارژر همراه هوکو B16 دارای یک پورت ورودی micro USB نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت USB دارای شدت جریان 2.0 آمپر است و باعث شارژ شدن سریع باتری این پاوربانک تک پورت هوکو می شود. ضمن اینکه چهار نشانگر LED نیز برای پاور بانک هوکو 10000 میلی آمپر در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

جمع بندی

شرکت ایده برتر پارسیان همواره بهترین قیمت پاور بانک را به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید پاوربانک هوکو Hoco B16 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر شما را در این زمینه راهنمایی کنند. همچنین با مراجعه به مقاله« قبل از خرید پاوربانک بدانید» می توانید اطلاع لازم برای خرید پاور بانک مناسب را کسب کنید.

جمع بندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر