۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

پاوربانک هوکو Hoco B18 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک هوکو B18
وزن: 320 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

عملکرد پاوربانک هوکو Hoco B18 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

علاوه بر کاربرانی که شرایط شغلی شان به گونه ای است که مدام باید با گوشی یا تبلت در طول روز کار کنند، کاربران عادی نیز همیشه دغدغه تمام شدن شارژ  باتری گوشی یا تبلت خود را دارند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام با تمام شدن شارژ گوشی تان مواجه می شوید، منطقی است که یک پاوربانک با کیفیت و دارای ظرفیت بالا را در طول فعالیت های روزمره تان با خود به همراه داشته باشید. یکی از این پاوربانک ها که توانسته با کیفیت شارژدهی مناسب خود به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد، پاوربانک هوکو مدل  Hoco B18 است!

عملکرد پاوربانک هوکو Hoco B18 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری به کار خود ادامه دهید

از آنجا که ظرفیت شارژر هوکو B18 برابر با 20000 میلی آمپر ساعت می باشد، دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی یا تبلت خود نباشید! ظرفیت این پاور بانک برای پنج تا شش بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند.همچنین پاوربانک 20000 هوکو B18 علاوه بر گوشی موبایل، قادر به تأمین شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر قابل حمل بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال قابل حمل نیز هست و تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف می کند.

بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری به کار خود ادامه دهید

 

سرعت شارژدهی بالا و کاربری آسان

برای پاور بانک بیست هزار هوکو B18 دو پورت خروجی USB در نظر گرفته شده و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان با آن وجود دارد. شدت جریان خروجی این پاوربانک حداکثر 2.1 آمپر است و از این جهت می توان از سرعت شارژدهی مناسب آن اطمینان داشت. به خصوص پاوربانک دو پورت هوکو B18 در حین شارژ کردن گوشی عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد و سرعت بیشتری نسبت به پاوربانک های معمولی (با شدت جریان 1.0 آمپر) آنها را شارژ می کند.

سرعت شارژدهی بالا و کاربری آسان

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با پاوربانک هوکو Hoco B18 با ظرفیت 20000 میلی آمپر این است که این پاور بانک از سرعت شارژگیری بالایی نیز برخوردار می باشد. شارژ کردن پاوربانک هوکو B18 از طریق پورت micro USB آن انجام می شود که دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است. پس دیگر نیازی نیست تا برای شارژ شدن پاوربانک خود ساعات بسیار زیادی را منتظر بمانید! ضمن اینکه از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاوربانک، می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

سرعت شارژدهی بالا و کاربری آسان

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B18

کیفیت و مشخصات ظاهری مطلوب

پاور بانک جیبی هوکو B18 از لحاظ ظاهری و کیفیت ساخت هم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در ساخت بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه یا سقوط از ارتفاع کم شده است. همچنین بدنه پاوربانک ضد ضربه هوکو B18 دارای خطوط مورب زیادی می باشد که از سُر خوردن از روی سطوح صاف جلوگیری می کنند.
وزن پاور بانک 20000 میلی آمپر هوکو مدل Hoco B18 برابر با 320 گرم است که با توجه به ظرفیت بالای باتری آن قابل قبول به نظر می رسد. از این جهت برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید با قرار دادن این پاوربانک هوکو 20000 در کوله پشتی خود، از آن در سفرها، گردش ها و کمپینگ ها استفاده کنید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B18

جمع بندی

در مجموع می توان ویژگی هایی مانند ظرفیت بالا، سرعت و کیفیت شارژدهی مناسب، امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف، خوش ساخت بودن و طراحی ظاهری زیبا را از جمله نقاط قوت پاوربانک هوکو Hoco B18 با ظرفیت 20000 میلی آمپر دانست که باعث شده تا این پاوربانک برای مصارف روزمره به یکی از ایده آل ترین انتخاب ها تبدیل شود. شما می توانید برای خرید پاوربانک 20000 میلی آمپر و همچنین اطلاع از بهترین قیمت پاور بانک هوکو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B18

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر