۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

مانیتور لمسی 75 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1075 4K

نمایشگر تاچ 75 اینچ آی تری تاچ
رزولوشن: 3840*2160 پیکسل
ابعاد برد: 75 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور لمسی 75 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1075 4K

با استفاده از نمایشگر تاچ 75 اینچ i3TOUCH E1075 تکنولوژی را به کلاس یا شرکت خود بیاورید! مانیتور لمسی یک جایگزین هیجان انگیز برای روش های قدیمی ارائه مطالب (مانند استفاده از وایت برد، ویدئو پروژکتور یا برد هوشمند) است و محیطی پویا و تعاملی را برای شما و مخاطبانتان به وجود می آورد.

معرفی مانیتور لمسی 75 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1075 4K

مانیتور لمسی 75 اینچ i3TOUCH E1075 یکی از محصولات با کیفیت شرکت معتبر i3-Technologies و از مانیتورهای لمسی سری E این شرکت است و در کلاس های آموزشی، جلسات شرکتی و اداری، محیط های تجاری و نمایشگاه ها کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که این محصول هم به صورت مستقل و هم به صورت کامپیوتر All-In-One قابل عرضه می باشد.  برای آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های مانیتور تاچ آی کیو تاچ i3TOUCH E1075 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 75 اینچ i3TOUCH Excellence E1075 4K


قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 75 اینچ i3TOUCH Excellence E1075 4K

بالاترین سرعت و دقت در لمس

در نمایشگر لمسی آی کیو تاچ 75 اینچ i3TOUCH E1075 یکی از شاخص ترین فناوری ها در عرصه تولید محصولات لمسی، یعنی فناوری V-Sense استفاده شده است. براساس این فناوری، مانیتور لمسی 75 اینچ i3TOUCH E1075 قادر به تشخیص 20 لمس به صورت هم زمان می باشد و از بالاترین میزان دقت و سرعت در تشخیص نقاط لمس شده بهره می برد؛ به طوری که حتی در صورت نشستن گرد و خاک یا به جا ماندن لکه های چربی بر روی صفحه، مانیتور قادر به تشخیص لمس و ارائه واکنش سریع به آن می باشد. شما می توانید با انگشت یا قلم به آسانی با مانیتور تاچ اسکرین 75 اینچ i3TOUCH E1075 کار کنید و نیازی به ابزار یا تنظیمات خاصی برای این منظور نخواهید داشت.

بالاترین سرعت و دقت در لمس

 

سهولت و ابتکار در یادگیری

با استفاده از ویژگی چند لمسی بودن نمایشگر لمسی تاچ اسکرین i3TOUCH E1075 می توانید یک محیط تعاملی در کلاس یا جلسات اداری خود ایجاد کنید. به عنوان مثال چند دانش آموز به صورت هم زمان می توانند بر روی این مانیتور تمرین کنند، مطالب مورد نظرشان را بر روی آن یادداشت نمایند و در واقع در فرآیند آموزش و یادگیری سهیم باشند. همچنین در یک جلسه درون سازمانی، افراد یک تیم کاری قادر هستند به صورت هم زمان بر روی یک مسأله کار کنند و ایده های خود را از طریق مانیتور 75 اینچ تاچ اسکرین i3TOUCH E1075 با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
سهولت و ابتکار در یادگیری

دارای طول عمر و دوام بالا

علاوه بر استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری به مدت محدود، از پنل لمسی مانیتور 75 اینچ آی کیو تاچ مدل i3TOUCH Excellence E1075 4K می توان در نمایشگاه ها، محیط های تجاری یا هر مکانی که نیاز به ارائه اطلاعات به کاربران به صورت تعاملی وجود دارد، بهره برد. این مانیتور لمسی برای استفاده مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته هیچ مشکلی نخواهد داشت و دارای طول عمر و دوام بسیار بالایی است.

دارای طول عمر و دوام بالا

استفاده به عنوان یک کامپیوتر رومیزی

مانیتور لمسی 75 اینچ آی کیو تاچ مدل i3TOUCH E1075 با شیار OPS مجهز به آخرین نسخه ویندوز ارائه شده است. از طریق این درگاه بدون نیاز به کابل و اتصال مانیتور به کامپیوتر یا لپ تاپ، می توانید از کار با سیستم عامل ویندوز لذت ببرید و در واقع مانیتور لمسی خود را به یک کامپیوتر رومیزی تبدیل کنید! در این حالت بلافاصله پس از روشن کردن مانیتور قادر به کار کردن با آن خواهید بود و احتیاجی به منتظر ماندن برای لود سیستم عامل نخواهید بود!

استفاده به عنوان یک کامپیوتر رومیزی

 

مجهز به پورت های ارتباطی متنوع

بر روی بدنه مانیتور لمسی ویندوزی آی کیو تاچ i3TOUCH E1075 پورت های ارتباطی شامل HDMI، VGA و USB نیز تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید از آنها برای اتصال مانیتور به کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید. این مانیتور لمسی با سیستم عامل های مک و لینوکس نیز سازگار است و به آسانی در تمام محیط های آموزشی و اداری قابل استفاده می باشد.

مجهز به پورت های ارتباطی متنوع
ویژگی دیگر نمایشگر تاچ اسکرین 75 اینچ آی کیو تاچ i3TOUCH E1075 مجهز بودن به وای فای است که امکان اتصال بدون سیم انواع گوشی های موبایل، تبلت و... به آن را برای شما فراهم می آورد. این ویژگی کارایی بالایی دارد و به عنوان مثال یکی از مخاطبان می تواند ویدئوی موجود بر روی گوشی خود را که با مطالب در حال ارائه مرتبط می باشد، بر روی مانیتور با دیگران به اشتراک بگذارد!

عملکرد مانیتور تاچ 75 اینچ آی تری تاچ Excellence E1075 4K


عملکرد مانیتور تاچ 75 اینچ آی تری تاچ Excellence E1075 4K

 

ارائه تصاویری واضح و شاداب

از لحاظ کیفیت تصاویر نیز مانیتور لمسی 75 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1075 4K عملکردی عالی از خود نشان می دهد! این مانیتور لمسی قادر به نمایش تصاویر با کیفیت 4K می باشد و تصاویری واضح، با کیفیت و شفاف را همراه با رنگ هایی زنده و شاداب به شما ارائه می دهد. نمایشگر لمسی آی کیو تاچ i3TOUCH E1075 قابلیت نمایش 1070 میلیون رنگ را دارد و از میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار است؛ به طوری که حتی در محیط های پُر نور نیز از درخشندگی و وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود.
تاچ مانیتور لمسی 75 اینچ i3TOUCH E1075 از نوع ضد انعکاسی است و بازتاب تصاویر محیط در آن دیده نمی شود. ضمن اینکه این مانیتور لمسی دارای زاویه دید 178 درجه ای است و محتوای در حال نمایش بر روی آن برای تمام مخاطبان قابل مشاهده خواهد بود.

جمع بندی

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که نمایشگر تاچ 75 اینچ آی کیو تاچ i3TOUCH E1075 به دو اسپیکر داخلی 12 واتی نیز مجهز است و در مکان های نسبتاً بزرگ صدایی با قدرت مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.
شما می توانید مانیتور لمسی 75 اینچ i3TOUCH E1075 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع مانیتور لمسی را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربردهای این محصول سؤالی دارید، آن را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

جمع بندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر