۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

ماشین حساب شارپ Sharp EL-373

ماشین حساب شارپ EL-373
تعداد ارقام:  8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-373

برای کسانی که به انجام محاسبات سنگین در کسب و کار روزمره خود احتیاجی ندارند، صرف هزینه های سنگین برای خرید ماشین حساب چندان منطقی به نظر نمی رسد. در بازار ماشین حساب هایی موجود هستند که شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از آنها برای انجام محاسبه های معمولی خود در طی روز استفاده کنید. ماشین حساب شارپ Sharp EL-373 یکی از همین ماشین حساب ها است که به صورت جیبی طراحی شده و می توانید آن را در تمام طول روز همراه خود داشته باشید!
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-373
ماشین حساب شارپ مدل Sharp EL-373 یک دستگاه ساده و پایه ای است و امکاناتی مانند کار با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و گرفتن جذر از اعداد را در اختیار شما قرار می دهد.
این ماشین حساب به چهار دکمه حافظه (M+، M-، RM و CM) مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا اعداد و نتایج محاسبات انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبه های بعدی استفاده کنید. دکمه های مخصوص کار با حافظه از جمله دکمه های کاربردی ماشین حساب ساده شارپ EL-373 هستند که به سریع تر پیش رفتن محاسبه های شما کمک زیادی می کنند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-373

صفحه نمایش ماشین حساب شارپ Sharp EL-373 از نوع 8 رقمی است و بیشتر برای کار با اعداد کوچک و محاسبات معمولی مناسب است. این نمایشگر از ابعاد مناسبی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب برخوردار می باشد و ارقام را به طور کاملاً واضح به شما نمایش می دهد. لازم به ذکر است که ابعاد ماشین حساب ساده کوچک شارپ EL-373 برابر با 120 * 75 * 10 میلی متر و وزن آن فقط 62 گرم می باشد و به آسانی می توانید آن را در جیب یا کیف گذاشته و با خود حمل کنید.
ماشین حساب شارپ Sharp EL-373
شاید بتوان مهم ترین مشخصه ماشین حساب جیبی شارپ EL-373 را کیفیت ساخت مطلوب آن دانست. صفحه کلید این ماشین حساب دارای روکشی فلزی و دکمه های آن از جنس پلاستیک مقاوم هستند و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. به طوری که می توانید با خیالی راحت بابت مقاومت بالای این ماشین حساب شارپ در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، وارد آمدن ناگهانی ضربه یا فشار و خراشیدگی، از آن در شرایط مختلف استفاده کنید.
ماشین حساب شارپ Sharp EL-373

دکمه های ماشین حساب ضد ضربه شارپ EL-373 از فاصله نسبتاً مناسبی از یکدیگر برخوردارند. اما با توجه به اینکه این ماشین حساب از نوع جیبی است و ابعاد کوچکی دارد، باید در هنگام کار با دکمه های آن و وارد کردن ارقام، دقت بالایی داشته باشید.
ماشین حساب شارپ Sharp EL-373
ماشین حساب شارپ EL-373 یکی از ماشین حساب های مقرون به صرفه و ارزان موجود در بازار است که برای خرید ماشین حساب می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در زمینه ویژگی های انواع ماشین حساب فروشگاهی، رومیزی، مالی، حسابداری و علمی بهره مند شوید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-373

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر