۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro

اسپیکر بلوتوث وایرلس بوز SoundLink Micro
رنگ: مشکی، نارنجی، سرمه ای
رابط اتصال: بلوتوث
طول عمر باتری : 6 ساعت
نوع اتصال: بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro

اسپیکر بوز مدل SoundLink Micro برای کسانی که به گوش دادن به موسیقی در مسافرت، گردش در طبیعت یا ورزش در فضای باز علاقه دارند، انتخاب بسیار ایده آلی است و به شما اجازه می دهد تا در هر جایی که هستید، از موسیقی های محبوبتان لذت ببرید! این اسپیکر قابل حمل از نوع بلوتوثی است و با طراحی خاصی که دارد یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده به صورت سیار می باشد و صدایی مناسب را به شما ارائه می دهد.

طراحی اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro

 

یک همراه همیشگی در هر شرایطی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro در ابعاد 98.3*98.3*24.8 میلی متر و وزن تنها 290 گرم عرضه شده است. در پشت بدنه این اسپیکر بوز یک بند به صورت گیره نگهدارنده تعبیه شده و به شما اجازه می دهد تا به عنوان مثال آن را به بند کوله پشتی، دسته دوچرخه یا کمربند خود وصل کنید. پس به آسانی هر چه تمام تر می توانید اسپیکر پرتابل بوز SoundLink Micro را حمل کرده و در تمام لحظات روز آن را با خود به همراه داشته باشید.

یک همراه همیشگی در هر شرایطی

یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر بوز SoundLink Micro که آن را برای استفاده در گردش و طبیعت مناسب کرده، مقاومت کامل آن در برابر نفوذ مایعات و آسیب های محیطی است. این اسپیکر دارای استاندارد IPX7 بوده و به صورت ضد آب طراحی شده است. به طوری که در عمق یک متری درون آب به مدت 30 دقیقه دوام می آورد! پس بدون نگرانی بابت صدمه دیدن اسپیکر ضد آب SoundLink Micro، از آن در هر جایی که خواستید برای پخش موسیقی های محبوبتان استفاده کنید!

یک همراه همیشگی در هر شرایطی

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر بلوتوثی بوز SoundLink Micro

یک اتصال قدرتمند بلوتوثی

اسپیکر قابل حمل ضد آب بوز SoundLink Micro از اتصال به صورت بدون سیم پشتیبانی می کند و اتصال آن به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث انجام می شود. این اسپیکر از قدرت بالایی در هنگام اتصال بلوتوثی برخوردار است و در هنگام پخش موسیقی با قطع و وصل شدن یا تأثیر نویز بر روی کیفیت صدا مواجه نمی شوید. پس اگر به دنبال صدایی شفاف و بدون خش هستید، اسپیکر بلوتوثی بوز SoundLink Micro انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین قدرت صدای ارائه شده توسط این اسپیکر با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، کاملاً قابل قبول است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر بلوتوثی بوز SoundLink Micro

 

پخش بی وقفه موسیقی برای 6 ساعت

انرژی مورد نیاز اسپیکر پرتابل بلوتوث بوز SoundLink Micro از باتری لیتیوم یونی داخلی آن تأمین می شود. شارژ کامل این باتری برای پخش موسیقی به مدت 6 ساعت دوام می آورد که برای یک اسپیکر قابل حمل کوچک، مناسب به نظر می رسد. برای شارژ کردن باتری این اسپیکر می توانید از پورت micro USB تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که باتری این اسپیکر برای شارژ شدن به 4 ساعت زمان نیاز دارد.

پخش بی وقفه موسیقی برای 6 ساعت

 

پشتیبانی از اپلیکشن کنترلی Bose Connect

اسپیکر بلوتوث دار بوز SoundLink Micro از اپلیکیشن Bose Connect پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن که هم با گوشی های اندرویدی و هم گوشی های iOS سازگار است، به شما اجازه می دهد تا تنظیمات مورد نظرتان را از طریق موبایل بر روی اسپیکر اعمال کنید. همچنین از طریق این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا لیستی از حداکثر 8 دستگاه مختلف جهت اتصال را تهیه کنید و به صورت هم زمان اسپیکر را به دو دستگاه از میان آنها متصل کنید.
برای تقویت صدا و پخش موسیقی با صدای بلندتر، می توانید دو اسپیکر قابل حمل بی سیم بوز SoundLink Micro را به صورت بلوتوثی از طریق اپلیکیشن Bose Connect با یکدیگر جفت کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام پخش موسیقی در جمع های شلوغ و اتاق های نسبتاً بزرگ کارایی بالایی دارد.

پشتیبانی از اپلیکشن کنترلی Bose Connect

 

عملکرد اسپیکر قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro

کاربری آسان با استفاده از دکمه های کنترلی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث وایرلس بوز SoundLink Micro دکمه های کم و زیاد کردن صدا، دکمه چند منظوره، پاور، بلوتوث و همچنین نشانگرهای LED شارژ باتری و وضعیت اتصال بلوتوث تعبیه شده که استفاده از اسپیکر را برای شما بسیار آسان کرده اند.

عملکرد اسپیکر قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro

 

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro با کیفیت ساخت عالی، طراحی جمع و جور و وزن سبک و قدرت مطلوب در پخش موسیقی تمام انتظارات شما را از یک اسپیکر با کیفیت برآورده می کند و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
شما می توانید بهترین قیمت اسپیکر بلوتوثی پرتابل بوز SoundLink Micro را از شرکت ایده برتر پارسیان بخواهید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل را به شما ارائه دهند.

عملکرد اسپیکر قابل حمل بوز Bose SoundLink Micro

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر